Advertisement
Maluchy.pl logo    
   

Aktualności

12 tysięcy dodatkowych miejsc w żłobkach!

12 tysięcy dodatkowych miejsc w żłobkach!

Rząd postanowił kontynuować program Maluch, zapoczątkowany w 2011, zaproponował jednak jego zmodyfikowaną i rozszerzoną wersję, nadając mu nazwę MALUCH plus. Program MRPiPS "Maluch plus" na 2017 r...

Czytaj więcej >


Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Start new topic Reply to this topic
 

Obowiązkowe wyposażenie firmy ...

-
Ryjek
post Thu, 09 Sep 2010 - 18:05
Post #1


Grupa: Użytkownicy
Postów: 5,888
Dołączył: Wed, 14 Jun 06 - 15:10
Skąd: Bogatynia
Nr użytkownika: 6,265

GG:


Gdzie mogę znalezsc obowiązkowe wyposażenie firmy dot. wymogów BHP i sanepidu itp.? Mąż otworzył warsztat samochodowy i nigdzie nie mogę znalezsc wymogów co do w/w wyposażenia. Domyślam się, że na pewno będzie to apteczka pierwszej pomocy i gaśnica, ale czy coś wiecej? Gdzie szukać przepisów? Czy w stosunku do apteczki i gaśnicy są jakieś wymogi?

Jeśli ktoś posiada taka wiedze prosze o pomoc początkującym icon_smile.gif


--------------------
Ryjek



Go to the top of the page PM
 
Quote Post
moko.
post Fri, 10 Sep 2010 - 14:51
Post #2


Grupa: Moderatorzy
Postów: 14,870
Dołączył: Fri, 12 Dec 03 - 10:59
Skąd: Wrocław
Nr użytkownika: 1,254




Czytaj:
1
2
3

I tak w ogóle to radzę skorzystać z pomocy fachowców od bhp.


--------------------
"Jednym z objawów zbliżającego się załamania nerwowego jest przekonanie, że wykonujemy niezwykle ważną pracę."
B.Russell

O.(1998) i O.(2010)
Go to the top of the page PM
 
Quote Post
Ryjek
post Fri, 10 Sep 2010 - 19:11
Post #3


Grupa: Użytkownicy
Postów: 5,888
Dołączył: Wed, 14 Jun 06 - 15:10
Skąd: Bogatynia
Nr użytkownika: 6,265

GG:


Dziekuje icon_smile.gif


--------------------
Ryjek



Go to the top of the page PM
 
Quote Post
jojoasia
post Tue, 13 Jun 2017 - 16:04
Post #4


Grupa: Użytkownicy
Postów: 30
Dołączył: Mon, 10 Oct 16 - 14:26
Nr użytkownika: 48,232




Sporo też zalezy od formy działalności, czym się firma zajmuje. Ja niedawno na potrzeby trzymania dokumentacji takie szafy http://www.wyposazeniegaudia.pl/informacje...rm-1220x900x420 metalowe zamawiałam, świetny produkt moge powiedzieć.
Go to the top of the page PM
 
Quote Post
Charlesecolf
post Wed, 21 Jun 2017 - 01:22
Post #5


Grupa: Użytkownicy
Postów: 1
Dołączył: Mon, 29 May 17 - 17:50
Nr użytkownika: 49,673

GG:


Последние новости Армении здесь lratvakan.com
Go to the top of the page PM
 
Quote Post
Weronika16
post Thu, 14 Sep 2017 - 10:03
Post #6


Grupa: Użytkownicy
Postów: 24
Dołączył: Sat, 19 Aug 17 - 17:43
Nr użytkownika: 50,241




Dla młodych przedsiębiorców dobrym rozwiązaniem będzie Business Week, to wydarzenie gdzie można dowiedzieć się wszystkiego o biznesie. Takie targi pomogą nam podjąć dobre decyzje i poznać nowych, wartościowych ludzi. Polecam o tym poczytać: http://gdansk.naszemiasto.pl/artykul/gdans...rt,t,id,tm.html
Go to the top of the page PM
 
Quote Post
dobramama
post Sun, 01 Oct 2017 - 18:36
Post #7


Grupa: Użytkownicy
Postów: 90
Dołączył: Tue, 22 Dec 15 - 21:56
Nr użytkownika: 46,927




Na pewno obowiązkowym elementem wyposażenie jest drukarka. Warto jednak dobrze wybrać. Nie decydujecie się na to pochopnie. Lepiej najpierw zapoznać się z tym artykułem http://drukwfirmie.pl/5277-druk-led-wyprze-atrament-z-biur . Myślę, że naprawdę warto. Taka wiedza okaże się bardzo przydatna.
Go to the top of the page PM
 
Quote Post
techno1
post Thu, 23 Nov 2017 - 13:07
Post #8


Grupa: Użytkownicy
Postów: 1
Dołączył: Thu, 23 Nov 17 - 13:06
Nr użytkownika: 50,974




Myślę, że może Ci się przydać zgrzewarka impulsowa jeśli coś produkujesz albo wysyłasz paczki. Bardzo to ułatwia i przyspiesza pracę.
Go to the top of the page PM
 
Quote Post
klaudiax
post Fri, 29 Dec 2017 - 12:49
Post #9


Grupa: Użytkownicy
Postów: 1
Dołączył: Fri, 29 Dec 17 - 12:48
Nr użytkownika: 51,203




Wyposażając firmę warto zaopatrzyć się w pbx - wewnętrzną centralę, która świetnie pomaga porozumieć się z pracownikami icon_smile.gif

________________
https://focustelecom.pl/
Go to the top of the page PM
 
Quote Post
jjusti18
post Sat, 30 Dec 2017 - 18:23
Post #10


Grupa: Użytkownicy
Postów: 37
Dołączył: Tue, 09 May 17 - 18:10
Nr użytkownika: 49,522




Wyposażenie, wyposażeniem ale równie ważne jest oprogramowanie. Wszelkie systemy które sprawią, że usprawnimy naszą firmę. Nie wiem jak wy na przykład chcecie archiwizować swoje dokumenty i przekazywać je innym osobą, ale ja chce postawić na coś takiego jak elektroniczny obieg dokumentów, który znalazłam tutaj http://www.primesoft.pl . Opcja ta według mnie jest naprawdę doskonała, ponieważ nasze pisma będę bezpieczniejsze aż o 86% i co najważniejsze ich przekaz będzie ekspresowy. System ten pozwoli zwiększyć w 36 % wydajność obiegu dokumentów. Moim zdaniem brzmi to zachęcająco.
Go to the top of the page PM
 
Quote Post
violka333
post Tue, 02 Jan 2018 - 02:05
Post #11


Grupa: Użytkownicy
Postów: 63
Dołączył: Wed, 11 Dec 13 - 22:00
Nr użytkownika: 43,282




Na pewno warto zainwestować w takie http://opusplus.pl/tablice-i-tabliczki-informacyjne/ tablice i formacyjne. Dzięki nim można poinformować o czym, oznaczyć biura czy też wykorzystać je do innych celów. Fajna opcja. Warto się zastanowić nad czymś takim.
Go to the top of the page PM
 
Quote Post
> Obowiązkowe wyposażenie firmy ...

Start new topic Reply to this topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wed, 17 Jan 2018 - 04:20
lista postów tego wątku
© 2002 - 2018  ITS MEDIA, kontakt: redakcja@maluchy.pl    |   Nasze banery i logo  |  Reklama u nas  |  Centrum prasowe