Aktualno¶ci

12 tysiêcy dodatkowych miejsc w ¿³obkach!

12 tysiêcy dodatkowych miejsc w ¿³obkach!

Rz±d postanowi³ kontynuowaæ program Maluch, zapocz±tkowany w 2011, zaproponowa³ jednak jego zmodyfikowan± i rozszerzon± wersjê, nadaj±c mu nazwê MALUCH plus. Program MRPiPS "Maluch plus" na 2017 r...

Czytaj wiêcej >

Maluchy.pl logo

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Start new topic Reply to this topic
Start new topic Reply to this topic
 

Rachunki dla MÅšP

> 
Meddy
pon, 27 lut 2017 - 00:26
Jestem 24-letnim studentką, założyłam firmę zajmującą się zaopatrywaniem branży medycznej w artykuły medyczne, posiadam konto osobiste w PKO BP. Zastanawiam się jednak nad zmianą banku w którym założyłbym konto firmowe. Przychody miesięczne to ok 10-15 tysięcy złotych, które jednak prawie w całości przekazywane są na rozwój firmy (kupowanie towaru). Firma działa głównie na przelewach więc muszę być one darmowe, na stronie na stronie mBanku przy zakładce dotyczącej obsługi firm sektora MŚP czytałam,że mBank ma coś takiego w swojej ofercie. Czy jednak możecie polecić/odradzić na podstawie Waszych doświadczeń jakieś inne konta?
Meddy


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 25
Dołączył: pon, 24 lut 14 - 21:51
Nr użytkownika: 43,636




post pon, 27 lut 2017 - 00:26
Post #1

Jestem 24-letnim studentką, założyłam firmę zajmującą się zaopatrywaniem branży medycznej w artykuły medyczne, posiadam konto osobiste w PKO BP. Zastanawiam się jednak nad zmianą banku w którym założyłbym konto firmowe. Przychody miesięczne to ok 10-15 tysięcy złotych, które jednak prawie w całości przekazywane są na rozwój firmy (kupowanie towaru). Firma działa głównie na przelewach więc muszę być one darmowe, na stronie na stronie mBanku przy zakładce dotyczącej obsługi firm sektora MŚP czytałam,że mBank ma coś takiego w swojej ofercie. Czy jednak możecie polecić/odradzić na podstawie Waszych doświadczeń jakieś inne konta?
ania.m
pon, 27 lut 2017 - 10:59