Aktualno¶ci

12 tysiêcy dodatkowych miejsc w ¿³obkach!

12 tysiêcy dodatkowych miejsc w ¿³obkach!

Rz±d postanowi³ kontynuowaæ program Maluch, zapocz±tkowany w 2011, zaproponowa³ jednak jego zmodyfikowan± i rozszerzon± wersjê, nadaj±c mu nazwê MALUCH plus. Program MRPiPS "Maluch plus" na 2017 r...

Czytaj wiêcej >

Maluchy.pl logo

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Start new topic Reply to this topic
Start new topic Reply to this topic
 

Ile dni w domu po bańkach?

> 
Pysio
śro, 12 sty 2005 - 17:55
No właśnie ile?

Kuba miał stawiane bańki w poniedziałek wieczorem i jest znaczna poprawa, prawie wogóle nie kaszle. Na kontrolę idziemy dopiero w piątek, a za oknem jest taka ładna pogoda. No i stąd moje pytanie, czy ewentualnie moglibyśmy jutro wynurzyć się na trochę na dwór, czy raczej niekoniecznie. Sama nie mam doświadczenia w kwestii baniek, u mnie w rodzinie nie były stawiane, a Kubuś miał pierwszy raz. Liczę na Wasze opinie i przykłady z własnego doświadczenia.


Ps. nie ma podawanych żadnych leków oprócz syropu.
Pysio


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 2,352
Dołączył: sob, 28 sie 04 - 21:52
SkÄ…d: Warszawa
Nr użytkownika: 2,048

GG:


post śro, 12 sty 2005 - 17:55
Post #1

No właśnie ile?

Kuba miał stawiane bańki w poniedziałek wieczorem i jest znaczna poprawa, prawie wogóle nie kaszle. Na kontrolę idziemy dopiero w piątek, a za oknem jest taka ładna pogoda. No i stąd moje pytanie, czy ewentualnie moglibyśmy jutro wynurzyć się na trochę na dwór, czy raczej niekoniecznie. Sama nie mam doświadczenia w kwestii baniek, u mnie w rodzinie nie były stawiane, a Kubuś miał pierwszy raz. Liczę na Wasze opinie i przykłady z własnego doświadczenia.


Ps. nie ma podawanych żadnych leków oprócz syropu.

--------------------
Magda mama Kuby ur.24.04.2003
Agnieszka.zg
śro, 12 sty 2005 - 18:45
myślę że tak choć zasada jest taka że po bańkach 24 godz. nie wstajemy z łóżka.....tak więc myślę że na krótko możecie
Agnieszka.zg


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 1,269