Aktualno¶ci

12 tysiêcy dodatkowych miejsc w ¿³obkach!

12 tysiêcy dodatkowych miejsc w ¿³obkach!

Rz±d postanowi³ kontynuowaæ program Maluch, zapocz±tkowany w 2011, zaproponowa³ jednak jego zmodyfikowan± i rozszerzon± wersjê, nadaj±c mu nazwê MALUCH plus. Program MRPiPS "Maluch plus" na 2017 r...

Czytaj wiêcej >

Maluchy.pl logo

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Start new topic Reply to this topic
Start new topic Reply to this topic
 

dzialka rekreacyjna

, na co zwrocic uwage przy zakupie
> , na co zwrocic uwage przy zakupie
ciao
pon, 28 wrz 2009 - 12:42
chcialam sie rozejrzec za jakas dzialka rekreacyjna (ogrodek dzialkowy),zeby miala jakis domek,altane czy jak to zwal(cokolwiek zeby w razie czego moc przenocowac,cos podgrzac,umyc sie).Raz ze nie mam pojecia jak sie zabrac za szukanie a dwa na co zwrocic uwage,jestem zupelnie zielona

Ten post edytował ciao pon, 28 wrz 2009 - 12:48
ciao


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 2,908
Dołączył: czw, 27 sty 05 - 18:23
SkÄ…d: Krakow
Nr użytkownika: 2,595




post pon, 28 wrz 2009 - 12:42
Post #1

chcialam sie rozejrzec za jakas dzialka rekreacyjna (ogrodek dzialkowy),zeby miala jakis domek,altane czy jak to zwal(cokolwiek zeby w razie czego moc przenocowac,cos podgrzac,umyc sie).Raz ze nie mam pojecia jak sie zabrac za szukanie a dwa na co zwrocic uwage,jestem zupelnie zielona

--------------------
Brak polskich literowek
agarad
pon, 28 wrz 2009 - 15:43
nie istnieje już pojęcie działki rekraacyjne icon_smile.gif - możesz szukać albo działki pracowniczej ok 300-350 m lub kupić działkę budowlaną.
agarad


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 4,351
Dołączył: wto, 29 kwi 03 - 09:57
SkÄ…d: z okolicy stolicy ;-)
Nr użytkownika: 662

GG:


post pon, 28 wrz 2009 - 15:43
Post #2

nie istnieje już pojęcie działki rekraacyjne icon_smile.gif - możesz szukać albo działki pracowniczej ok 300-350 m lub kupić działkę budowlaną.

--------------------
Agnieszka

syn - 2000
córka - 2005

Inanna
pią, 02 paź 2009 - 12:54