Aktualno¶ci

12 tysiêcy dodatkowych miejsc w ¿³obkach!

12 tysiêcy dodatkowych miejsc w ¿³obkach!

Rz±d postanowi³ kontynuowaæ program Maluch, zapocz±tkowany w 2011, zaproponowa³ jednak jego zmodyfikowan± i rozszerzon± wersjê, nadaj±c mu nazwê MALUCH plus. Program MRPiPS "Maluch plus" na 2017 r...

Czytaj wiêcej >

Maluchy.pl logo

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Start new topic Reply to this topic
Start new topic Reply to this topic
 

nawracjące gorączki zespół PFAPA

> 
lekarzbwolska
czw, 24 paź 2013 - 13:50
Witam wszystkich pacjentów i ich rodziców.
Jestem lekarzem ( niektórzy z Państwa mnie znają ) i od wielu lat zajmuję się diagnostyką i leczeniem zespołów gorączek nawrotowych, w tym PFAPA, w Klinice Immunologii CZD w Warszawie.
Zapraszam wszystkich do dołączenia do formalnej już grupy wsparcia, która działa pod skrzydłami stowarzyszenia IMMUNOPROTECT. Aktywnie działa forum na platformie mailgrupwy.pl, hasło mozna otrzymać kontaktując się pod adresem pfapa@wp.pl
Na frum znajdziecie Państwo m.in relacje z naszych spotkań - ostatnie, III Spotkanie "gorączkowych" odbyło się 12.10.2013 w Ożarowie.
Mamy również do rozsyłania broszurkę " Oswajamy PFAPA" dla rodziców i lekarzy pierwszego kontaktu.
Zapraszam do aktywnego uczestnictwa w forum- kolejne spotkanie w 10.2014.
Pozdrawiam
Beata Wolska-Kuśnierz
bwolska@interia.pl

lekarzbwolska


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 2
Dołączył: czw, 24 paź 13 - 13:45
Nr użytkownika: 43,075




post czw, 24 paź 2013 - 13:50
Post #1

Witam wszystkich pacjentów i ich rodziców.
Jestem lekarzem ( niektórzy z Państwa mnie znają ) i od wielu lat zajmuję się diagnostyką i leczeniem zespołów gorączek nawrotowych, w tym PFAPA, w Klinice Immunologii CZD w Warszawie.
Zapraszam wszystkich do dołączenia do formalnej już grupy wsparcia, która działa pod skrzydłami stowarzyszenia IMMUNOPROTECT. Aktywnie działa forum na platformie mailgrupwy.pl, hasło mozna otrzymać kontaktując się pod adresem pfapa@wp.pl