Maluchy.pl logo    

> sprawdź koniecznie


    Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

    Start new topic Reply to this topic
     

    szukam tanich noclegów w zachodniopomorskim

    -
    struś
    post Wed, 30 Mar 2005 - 12:52
    Post #1


    Grupa: Użytkownicy
    Postów: 205
    Dołączył: Thu, 26 Aug 04 - 23:04
    Skąd: Skoczów n/Wisłą
    Nr użytkownika: 2,041

    GG:


    Szakam jakiegos fajnego miejsca na tegoroczne wakacje, na dwie rodziny, kazda ma dziecko, a ja mam roczne dziecko i szukam czegos spokojnego i dosc blisko morza, ale niekoniecznie.
    Jakbyscie mialy jakies namiary to prosze o nie.
    Najlepsze to by bylo jakas agroturystyka.
    Ja moge cos z zamian zaproponowac w Beskidach.


    --------------------
    Dawidek 04.04.2008


    Julcia 01.01.2004



    Go to the top of the page PM
     
    Quote Post
    Madziejka2
    post Wed, 27 Apr 2005 - 11:36
    Post #2


    Gość







    www.anna.jaroslawiec.pl/.
    Długo szukałam miejsca by spędzić wraz z moim synkiem i mężem udane wakacje. Polecam szczerze to miejsce. Bardzo przystępne ceny, piękne nowe domki w pełni wyposażone, kuchnia (w pełni wyposażona), łazienka, dwa pokoje, grill, plac zabaw, boisko, ogrodzony teren. Uroczy deptak wraz z trasą rowerową prowadzący do pięknej plaży i wyjątkowo czysty klimat. Dla tych co lubią małe, niezatłoczone miejscowości. I lubią spacerować, bo do morza ok 1200 m. My w tym roku wybieramy się tam. Zarezerwowaliśmy na czerwiec. Wiem, że mają jeszcze wolne na początku lipca. Bardzo sympatyczni ludzie wiedzący, że nie wszystkich stać na wypoczynek. Może się spotkamy. Buziaczki i życzę udanych wakacji.
    Magda
    Go to the top of the page PM
     
    Quote Post
    struś
    post Wed, 04 May 2005 - 11:36
    Post #3


    Grupa: Użytkownicy
    Postów: 205
    Dołączył: Thu, 26 Aug 04 - 23:04
    Skąd: Skoczów n/Wisłą
    Nr użytkownika: 2,041

    GG:


    dzieki serdeczne za jakies namiary.My chcemy jechac po 25 lipca i prawdopodobnie w 8 osob.Fajnie by bylo jakis domek wynajac bo to 3 rodziny pojada.Jakby cos ktos jeszce mial to prosze.Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi


    --------------------
    Dawidek 04.04.2008


    Julcia 01.01.2004



    Go to the top of the page PM
     
    Quote Post
    kasiap.
    post Sat, 07 May 2005 - 14:11
    Post #4


    Grupa: Użytkownicy
    Postów: 64
    Dołączył: Mon, 07 Apr 03 - 17:20
    Skąd: Warszawa
    Nr użytkownika: 473




    Zajrzyj
    www.lewgoland.itn.pl
    domki - w Niechorzu, Pogorzelicy
    pawilony i dom wczasowy - Mrzezyno - osrodek rodzinny, olbrzymi, luzny teren, ogrodzony, idealny dla rodzin z dziecmi.


    --------------------
    Kaska (i TZ) z Tania i Alusiem plus dwa koty
    Go to the top of the page PM
     
    Quote Post
    struś
    post Mon, 09 May 2005 - 11:54
    Post #5


    Grupa: Użytkownicy
    Postów: 205
    Dołączył: Thu, 26 Aug 04 - 23:04
    Skąd: Skoczów n/Wisłą
    Nr użytkownika: 2,041

    GG:


    dzieki za odpowiedzi ale temt jest juz nieaktulany, poniewaz znalazlam domek w Pobierowie i to w tym terminie co chcemy jechac.wiem ze sa tam jeszcze wolne pokoje i domki, poniewaz sie dopiero buduja wiec bedzie to nowe,jak ktos chce cos wiecej wiedziec to posle wiadowosc na priv


    --------------------
    Dawidek 04.04.2008


    Julcia 01.01.2004



    Go to the top of the page PM
     
    Quote Post
    > szukam tanich noclegów w zachodniopomorskim

    Start new topic Reply to this topic
    1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
    0 Zarejestrowanych:

    Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wed, 10 Feb 2016 - 18:38
    lista postów tego wątku
    © 2002 - 2016  ITS MEDIA, kontakt: redakcja@maluchy.pl    |   Nasze banery i logo  |  Reklama u nas  |  Centrum prasowe