To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Badanie magisterskie dla kobiet w ciąży!!!! Bardzo prosze o pomoc

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

ania15885
Witam Państwa!

Nazywam siÄ™ Anna Adamczuk. Jestem studentkÄ… V roku psychologii klinicznej SzkoÅ‚y Wyższej Psychologii SpoÅ‚ecznej w Warszawie. Przygotowuje siÄ™ do napisania pracy magisterskiej na temat „Ciąża a ksztaÅ‚towanie siÄ™ wiÄ™zi rodziców z dzieckiem” pod kierunkiem Pani dr hab. Eleonory Bielawskiej-Batorowicz. Przedmiotem zainteresowania sÄ… ewentualne zmiany stosunku do dziecka, w czasie trwania ciąży, które można zaobserwować zarówno u przyszÅ‚ej matki, jak i ojca dziecka.

Badanie będzie przeprowadzone za pomocą specjalnie przeznaczonego do tego celu kwestionariusza, z wersja dla kobiet i dla mężczyzn do wypełnienia osobno. Będziecie Państwo proszeni o wypełnienie go tylko jeden raz nie zależnie od tego który to trymestr ciąży.

Kwestionariusze otrzymają Państwo po wypełnieniu poniższej ankiety, na uprzednio podany przez Państwa adres mailowy, o którego na wstępie będę Państwa pytała w ankiecie. Link do kwestionariusza będzie wysyłany Państwu w wersji elektronicznej, na adres mailowy. By mieć pewność, że kwestionariusz pochodzi od tej samej osoby co ankieta będę prosiła o podanie 3 pierwszych liter imienia i nazwiska, nie będą Państwo musieli podawać całego imienia i nazwiska. Będę tez prosiła o ponowne wpisanie adresu mailowego na wypadek gdyby wystąpily trudności z polączeniem Państwa kwestionariusza z uprzednio wypełnianą ankietą. Zapewniam Państwa o pełnej anonimowości wyników badań. Ogólne wyniki będą poddawane analizom i opisie w mojej pracy magisterskiej. Jeżeli ktoś z Państwa wyrazi chęć wglądu w ogólne wyniki badań, to na podstawie indywidualnego zgłoszenia zostaną one Państwu udostępnione po skończeniu zbierania materiału do badań, jego analizie i opisie.