Maluchy.pl logo

To jest uproszczna wersja wybranego przez Ciebie wątku
Azalia
Kliknij tutaj aby przejśc dalej i przeczytać pełną wersję


Pełna wersja: Azalia
Ewcia78
Od niedawna biorę tabletki Azalia. Ponieważ to są moje pierwsze w życiu tabletki to mam pytanie - jak długo muszę je brać żeby być już całkiem bezpieczna i nie stosować dodatkowo innego zabezpieczenia? Zapomniałam zapytać gina a na ulotce też jakoś nie widzę nic na ten temat.
Aga78
Zakladam, że jeszcze nie miesiaczkujesz?
Dodatkowe zabezpieczenie nie jest konieczne jedynie gdy przyjmowanie tabletek zaczyna się w pierwszym dniu miesiączki.
Zabezpieczenie dodatkowe nalezy stosowac przez 7 pierwszych dni po rozpoczeciu brania tabletek po porodzie jezeli jeszcze miesiaczka nie wrocila.

Ewcia78
Dziękuję za odpowiedź.
Mam nadzieję że wszystko będzie Ok bo zaszaleliśmy 8 dnia brania tabletek. Oby... oby..
WiolkaTG
hej dziewczyny a ja sie zastanawiam nad tymi tabletkami. Jak zescie sie po nich czuły ? Wiem ze kazdy organizm inaczej reaguje, ale z miła chęcia poczytałabym co macie do powiedzenia na ich temat. a moze polecacie jakies inne tabletki dla matek karmiących ?
krolewienka
WiolkaTG, brałam od trzeciego miesiąca po urodzeniu Zu. na początku (jakieś dwa miesiące) czułam się dobrze, nie miałam żadnych dolegliwości. w trzecim miesiącu zaczęłam plamić, pozniej krwawic (mimo karmienia piersią miesiączka wróciła mi już po 6 tygodniach od porodu), aż w końcu krwawienie trwało dłużej niż okres bez niego. gin zalecił zmianę, a że właściwie już przestawałam karmić, Zu miała prawie rok, więc przeszłam na standardowe.
gin mówił, że wśród jego pacjentek rzadkie są takie przypadki jak mój, z tymi plamieniami, raczej tabletki są dobrze tolerowane. ale wiadomo jak to jest - róznic indywidualnych nie przeskoczysz.
Carrie
Ja po ,hmmm,chyba 4 opakowaniach odstawiłam.Miałam ogromny problem z suchością śluzówki.Podobno u niektórych karmiących kobiet bywa tak to nasilone - u mnie potęgowały to tabletki.Odstawiłam.W ciągu 2 tygodni zauważyłam znaczącą poprawę.A wcześniej nawet estrogenowe globulki nie poprawiały stanu faktycznego. W zasadzie pierwszy raz żałowałam,że zdecydowałam się na tabletki.

Wyboru wielkiego nie masz w tabletkach - jeszcze tylko Cerazette zostaje.Ale Azalia to jakościowy i ilościowy odpowiednik Cerazette.
Aga78
Ja stosuję z przerwami od urodzenia Oli. Raz, że nadal karmię piersią, dwa, że standardowych nie mogę z racji napadów migreny.
Czuję się różnie, ogólnie toleruję dobrze, ale po dłuższym okresie brania (po ok 6 miesiącach) pojawia się problem opisywany już wcześniej - suchość, oraz spadek libido, co bywa denerwujące 29.gif
Pozdrawiam
WiolkaTG
Hej dziewczyny od 6 mieisięcy biore Azalie i ostatnio 4 dni temu pojawilo mi sie krwawienie dosyc obfite, czy tak moze byc ?? Czy któraś z was tez tak miala ??
Troszke zaczynam sie tym martwic icon_sad.gif a mój lekarz na urlopie i wraca 17 lipca dopiero, a ja nie wiem co robic icon_sad.gif
naples
Plamienia przy braniu tabletek się zdarzają, nawet jak je bierzesz więcej niż przysłowiowe 3 miesiące, które są okresem adaptacyjnym organizmu. Nie są one niebezpieczne, jednak jeżeli są długotrwałe i dosyć obfite, to wizyta u lekarza nieunikniona. I co ważne, mimo plamień jest się bezpiecznym.
WiolkaTG
Tylko to nie było plamienie a ewidentne obfite krwawienie. Pojawiło sie tydzień temu i dopiero dzisiaj jest koniec. czyli wyglądalo to na normalną miesiączkę. A wiem, że biorąc te tabletki chyba nie powinnotak być.
malowanka
Początek był OK, a po około 6 miesiącach pojawiły sie krwawienia bardzo obfite i długie (10dni) i tak co 2 tygodnie. Po kilku takich akcjach zrezygnowałam z Azalii na rzecz wkładki - i tą sobie chwalę.
M.
WiolkaTG
No i po tym obfitym krwawieniu 8 dniowym mialam tydzien przerwy i po tygodniu znowu obficie krwawie od kilku dni icon_sad.gif 29.gif
W przyszlym tygodniu mam wizyte u lekarza. jak myslicie bede musiala odstawic te tabletki ? Dodam ze przy tym krwawieniu mam silne bóle w podbrzuszu
malowanka
CYTAT(WiolkaTG @ Thu, 15 Jul 2010 - 13:17) *
No i po tym obfitym krwawieniu 8 dniowym mialam tydzien przerwy i po tygodniu znowu obficie krwawie od kilku dni icon_sad.gif 29.gif
W przyszlym tygodniu mam wizyte u lekarza. jak myslicie bede musiala odstawic te tabletki ? Dodam ze przy tym krwawieniu mam silne bóle w podbrzuszu


Ja zrezygnowałam sama.
naples
WiolkaTG, w takiej sytuacji nie ma się co męczyć, już nie z plamieniami, a krawieniami.
Porozmawiałabym z lekarzem, niech zaproponuje inną metodę, jak Ci na tym zależy, chyba że całkowicie odstawić hormony.
ilopawl
Ja brałam Azalie jakies 6 miesięcy, ale odstwaiłam bo ochoty na seks nie było to po czo truć organizm. Po odstawieniu stał się cud icon_smile.gif Ochota na seks niesamowita, okazało się, że depresja, którą miała jakieś 3 miesiące odeszła z odstawieniem tabletek i w ogóle tak jakoś fajnie się zrobiło między nami icon_smile.gif Ja nie polecam tych tabletek nikomu więm, że organizm organizmowi nie równy ale ja mam złe doświadczenia..

Pozdrawiam
naples
CYTAT
Ja nie polecam tych tabletek nikomu więm, że organizm organizmowi nie równy ale ja mam złe doświadczenia..

Jedno wyklucza drugie icon_wink.gif
To, że Ty masz z w/w tabletkami złe doświadczenia, to nie oznacza, że ktoś inny również je będzie miał, bo jak sama napisałaś- organizm organizmowi nierówny.
buniaaa
Po urodzeniu dziecka nie czekam na miesiączkę przy zażyciu pierwszej tabletki więc mogę wziąć obojętnie, którego dnia tak? np. zaczynam dzisiaj i biorę całe opakowanie potem drugie itd bez przerwy prawda?
szczurki2
buniaaa,tak jak napisałaś. Jedno opakowanie po drugim . Bez przerwy. Mi niestety nie słuzyły. Plamiłam non stop. Odstawiłam.
myla
mi Azalia równiez nie służyła.... na poczatku było fajnie ale później non stop plamiłam, po odstawieniu przez półtora miesiąca krwawiłam
Ulaa
Witam, mam do sprzedania dwa opakowania azalii termin ważności 04 2012. proszę o kontakt gg 6532567. Niestety mi nie służą icon_sad.gif
buniaaa
CYTAT(Ulaa @ Mon, 28 Feb 2011 - 09:21) *
Witam, mam do sprzedania dwa opakowania azalii termin ważności 04 2012. proszę o kontakt gg 6532567. Niestety mi nie służą icon_sad.gif

Na forum nie wolno sprzedawać lekarstw
aniesiaja
Witam, dziewczyny powiedzcie czy przy stosowaniu azalii powinnam mieć okres? Zjadłam jedno opakowanie i 4 tabletki z drugiego i nic. W ulotce nic nie jest napisane na ten temat. Pozdrawiam
naples
Przy stosowaniu Azalii nie robi się przerwy na krawienie z odstawienia, tylko bierze się je bez przerwy.
Dopiero zaczęłaś brać tabletki, bo raptem zaczynasz drugie opakowanie. Jeżeli chodzi o czas wystąpienia miesiączki nie jest on dokładnie określony, musisz poczekać, bo jest to sprawa indywidualna. Po prostu bierz dalej tabletki i czekaj icon_wink.gif
aniesiaja
Chciałam tylko wiedzieć czy będzie miesiączka czy tylko plamienie?
naples
Pytałaś o okres, co dla mnie jest równoznaczne ze słowem miesiączka, więc odpowiedziałam icon_wink.gif
Krawienie bądź plamienie (nie mylić z miesiączką) też podczas brania tabletek może się pojawić, ale nie jest to regułą. U jednych podczas brania hormonów się pojawia, u innych nie. Tak samo z miesiączką, nie można jednoznacznie powiedzieć, kiedy ona wystąpi.
Tośka
CYTAT(WiolkaTG @ Tue, 19 Jan 2010 - 16:40) *
hej dziewczyny a ja sie zastanawiam nad tymi tabletkami. Jak zescie sie po nich czuły ? Wiem ze kazdy organizm inaczej reaguje, ale z miła chęcia poczytałabym co macie do powiedzenia na ich temat. a moze polecacie jakies inne tabletki dla matek karmiących ?



Ja czulam się po nich fatalnie, ale ja po każdych antykonceptach nie czuję się najlepiej- migreny, tony wody zatrzymane w organiźmie... ech
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.