Advertisement
   
Subskrypcja

Powiadomienia o nowościach

Warto kupić
Ważne tematy

Ćwiczenia wzmacniające mięśnie pośladków, krocza, brzucha i grzbietu

-

Ćwiczenie 1.

Pozycja wyjściowa:
Leżenie tyłem, nogi zgięte w stawach biodrowych i kolanowych, stopy w lekkim rozkroku przylegają do podłoża, ręce wzdłuż tułowia.

Ruch:
- unosimy biodra w górę z jednoczesnym napięciem mięśni pośladkowych, pośladkowych następnie powrót do pozycji wyjściowej.

Liczba powtórzeń:
2 razy po 10 powtórzeń

Ćwiczenie 2.

Pozycja wyjściowa:
Leżenie tyłem, nogi zgięte w stawach biodrowych i kolanowych, stopy w lekkim rozkroku przylegają do podłoża, ręce wzdłuż tułowia.

Ruch:
- unosimy biodra w górę z jednoczesnym złączeniem kolan w górze, a następnie powrót do pozycji wyjściowej.

Liczba powtórzeń:
2 razy po 10 powtórzeń

 

Uwaga! Przed przystąpieniem do ćwiczeń prosimy skonsultować się ze swoim lekarzem prowadzącym w celu wykluczenia ewentualnych przeciwwskazań do ćwiczeń.