Advertisement
   
Subskrypcja

Powiadomienia o nowościach

Warto kupić
Ważne tematy

Ćwiczenia zwiększające ruchomość kręgosłupa, wzmacniające mięśnie brzucha oraz zapobiegające częstym bólom kręgosłupa na odcinku krzyżowo-lędźwiowym

-

Ćwiczenie 1.

Pozycja wyjściowa:
Siad rozkroczny na krześle, dłonie oparte na biodrach.

Ruch:
- skłon tułowia w prawą, lewą stronę; ruch wykonujemy wyraźnie w płaszczyźnie czołowej, przy wyprostowanych plecach i w połączeniu z prawidłowym oddychaniem, tj. wdech w pozycji wyprostowanej, podczas skłonu wydech ustami.

Liczba powtórzeń:
2 razy po 10 powtórzeń na każdą stronę

Ćwiczenie 2.

Pozycja wyjściowa:
Siad rozkroczny na krześle, ramiona uniesione do linii barków, łopatki ściągnięte.

Ruch:
- wychylenie tułowia w prawą a następnie w lewą stronę w płaszczyźnie poprzecznej

Liczba powtórzeń:
2 razy po 10 powtórzeń na każdą stronę

 

Uwaga! Przed przystąpieniem do ćwiczeń prosimy skonsultować się ze swoim lekarzem prowadzącym w celu wykluczenia ewentualnych przeciwwskazań do ćwiczeń.