Najbardziej znana gra ekonomiczna na świecie, sprzedawana w 80 krajach i wydana w 26 językach. Wciel się w rolę w inwestora na rynku nieruchomości, kupuj, buduj domy i hotele. Potem zostanie Ci tylko zbieranie czynszów i opłat, ale pamiętaj, że Ty także będziesz płacił. Rób wszystko, żeby to
Akademia Umysłu JUNIOR Lato to program osadzony w wakacyjnej, letniej scenerii zawierający aż 21 ćwiczeń o wielu stopniach trudności. Ćwiczenia stymulują rozwój intelektualny maluchów w zakresie procesów poznawczych, takich jak: spostrzeganie, uwaga, pamięć, wyobraźnia oraz myślenie. Delikatn
Weź udział w rajdzie World Grand Prix! Ścigaj się na torach w Japonii i Europie. Uważaj na przeszkody i pułapki, które przyszykował złowrogi Profesor Z. Złomek i Zygzak pomogą Ci pokrzyżować mu plany! Przestronna plansza i ulubieni bohaterowie filmu Auta 2 zapewnią doskonałą zabawę i niezapom
Gra pamięciowa do nauki angielskiego. Klasyczna gra memo - jedna z najprostszych, a jednocześnie najbardziej popularnych na świecie. Rozwija pamięć wzrokową, ćwiczy koncentrację uwagi i spostrzegawczość. Tym razem została specjalnie opracowana by uatrakcyjnić początkowa naukę języka angiel
Rekwizyty: plansza, kostka do gry, po 4 pionki dla każdego gracza Każdy gracz wybiera 4 pionki jednego koloru, które ustawia w rogu planszy na 4 polach wyjściowych w kolorze wybranych pionków. Celem gry jest jak najszybsze przemieszczenie swoich pionków do "domku". Domek stanowią 4 pola kolor
Pomóż sympatycznym jeżykom, jak najszybciej pozbierać z sadu smakowite owoce. Popiesz się, żeby inni gracze nie zebrali ich zbyt wielu przed Tobš! Uważaj też na liwki-robaczywki, które mogš popsuć Twoje zbiory. Strategiczna gra planszowa dla 2 do 4 graczy. Rozwija umiejętnoć logicznego my
Celem gry jest dotarcie z mrowiska do smacznego ciastka. Przebieg gry Wybierzcie po jednym pionku w ulubionym kolorze. Grę rozpoczyna najmłodszy z Was. Następnie ruch ma gracz po lewej stronie itd. Każdy przesuwa swój pionek o tyle pól ile wypadło na kostce. Jeżeli dwa pionki staną na tym samy
Klasyczna gra Halma rozgrywana jest na kwadratowej planszy 16 x 16 pól. W Polsce jednak popularna jeast wersja tej gry, rozgrywanej na planszy w kształcie gwiazdy. Gracze wykonują ruchy w kolejności zgodnej z ruchem wskazówek zegara. Gracz, na którego przypada kolejka, może przesunąć jeden ze swo
Gra składa się z talii 25 kart. W skład talii wchodzi: dwanaście par z odpowiednimi obrazkami (po dwa w parze) karta z Czarnym Piotrusiem, który jest bez pary Każda para kart oznaczona jest tym samym symbolem (grafika, kolor, liczba itp.) Grę rozpoczynamy tasując karty i rozdając je wszyst
Kuku jest bardzo prostą grą karcianą przeznaczoną dla 2 lub więcej osób. Zaleca się grać pełną talią kart lub jeśli graczy jest mało można grać kartami od 9. W Kuku grać może nawet do kilkunastu osób. Cel gry Celem gry jest skompletowanie trzech kart tego samego koloru lub trzech kar
Przestrzenna gra planszowa. Każda dziewczynka marzy o tym, żeby znaleźć swojego wymarzonego księcia, tak jak Księżniczki z bajek Disneya. Czy uda ci się jako pierwszej zdobyć serce swojego księcia? Gdy znajdziesz go trzy razy i zdobędziesz trzy elementy serduszka i będziecie żyć razem długo
Opis gry W zabawie może brać udział od 2 do 4 graczy. Gra polega na doprowadzeniu małych zwierzątek do mety, czyli do wyspy, na której czeka mama. Zwierzątka mogą poruszać się po wyspach oraz po pływających na rozlewisku kłodach drewna. Trzeba jednak pamiętać, że kłody co chwila zmieniają
Gra edukacyjna 440 pytań kilka wariantów rozgrywki 110 kart dwustronna plansza nauka przez zabawę Chcesz wzbogacić swoją wiedzę przyrodniczą, a może jesteś ekspertem w tej dziedzinie i zdeklasujesz przeciwników? Odpowiadaj na pytania i ścigaj się z innymi graczami w wędrówce na szc
„Matematyczne Safari”, to kolejny po „Sylabach” tytuł wspomagający nauczanie wczesnoszkolne. Zestaw gier i zabaw dla dzieci w różnym wieku. Proste działania matematyczne dobrano odpowiednio do wieku graczy i ich umiejętności.
Edukacyjna gra karciana dla całej rodziny. Wesoła i emocjonująca nauka czytania w formie gry zarówno dla początkujących, jak i bardziej zaawansowanych czytelników. Gdy masz ochotę samodzielnie ułożyć pasjansa, zagrać w duecie albo w grupie osób, sięgnij po „Sylaby”. Do dyspozycji
Zawartość pudełka plansza-polana 23 żetony małp w różnych kolorach 10 żetonów siwych małp 10 żetonów bananów 1 żeton kamienia 6 żetonów Przywódcy Stada instrukcja Po nocnych zabawach grupa małp usnęła na polanie otoczonej gęstym lasem. Rano obudziło się gorące słońce, któ
W lesie trwa grzybobranie i wszyscy biorą w nim udział. Kto zbierze najwięcej grzybów jadalnych, otrzymuje punkty i wygrywa. Kto zbierze muchomory, niestety punkty traci. Kolorowa i wesoła gra planszowa dla najmłodszych.
Autor gry: Reiner Knizia Rolki, gitara, mnóstwo torebek i jeszcze więcej par butów… To wszystko Polly zgromadziła w swoim przytulnym pokoju. Ciekawe, co jeszcze tam ukryła? Zagraj z przyjaciółkami i przekonaj się sama! Uważaj jednak, bo zwierzakom dziwakom zebrało się na żarty i nieźle
W Makao mogą grać min. 2 osoby. Ilość osób jest nieograniczona, jedną talią mogą grać 4 osoby. Jeśli graczy będzie więcej, wówczas łączymy talie. Przebieg gry Gra odbywa się wszystkimi kartami z talii. Na początku każdy z graczy otrzymuje po 5 kart. Resztę kart odkładamy na bok, odkr
Akademia Umysłu JUNIOR - Pamięć i Koncentracja to specjalnie opracowany zestaw gier rozwijających pamięć, wspomagających koncentrację oraz pobudzających wyobraźnię u dzieci w wieku 5-9 lat. Każdy z czterech programów zawiera aż 20 ćwiczeń o wielu stopniach trudności, które stymulują rozwój
Wybuchowa gra słowna. Kultowa, wielokrotnie nagradzana (Gra Roku w Wielkiej Brytanii i Danii) gra Tik Tak Bum teraz w wersji dla młodszych graczy! Szybka, zabawna i edukacyjna. Świetnie ćwiczy kreatywność, spontaniczność i słownictwo u dzieci. Gracz, który trzyma tykającą "bombę", musi sz
W tej grze budujemy z klocków LEGO ! ! :D Można Zbudować cokolwiek! :D miłej zabawy! :D
W grze mogą brać udział 2 osoby (wystarczy wtedy jedna talia), 3-4 (będą potrzebne 2 talie), lub 5 i więcej graczy (co najmniej 3 talie) Każdy z graczy otrzymuje po 13 kart. Pozostałe karty układa się w stos koszulkami do góry i tworzą one stos zakryty. Jedna z kart ze stosu zakrytego jest odkryw
W grze biorą udział dwie, trzy lub cztery dwuosobowe drużyny, których gracze mają za zadanie przy pomocy umówionych tajnych znaków przekazywać sobie informacje na temat kart jakie aktualnie posiadają. Znaków tych nie może rozszyfrować drużyna przeciwna. Wielu graczy umawia się na prostszą strat
Talia składa się z 48 kart, od 3 do asów. Każdy z graczy dostaje 24 karty, następnie po kolei kolejni gracze wykładają w rzędzie sześć kart w ten sposób aby były widoczne dla wszystkich. Po wyłożeniu kart porównuje się je i zostają przyznane punkty, a karty odkłada się na bok. Czynność je
Plansza składa się z kwadratowych pól ułożonych w 15 wierszach i 15 kolumnach, rozdzielonych liniami. Na niej znajdziesz pola premiowe (specjalne pola, które zwiększają wartość układanych słów). Wyróżnić można dwa rodzaje premii: premie literowe (Jasnoniebieskie pole podwaja wartość położ
W grze w durnia nie wyłania się zwycięzcy, ale przegranego, który otrzymuje miano tytułowego "durnia". Zadaniem graczy jest pozbycie się swoich kart, więc przegrywa ta osoba, która jako ostatnia zostanie z jakimikolwiek kartami. Do gry w durnia wykorzystuje się trzydzieści sześć kart, we wszyst
W grze korzysta się z dwóch pełnych talii. Każdy z graczy otrzymuje po 15 kart. Resztę kart umieszcza się na stole tworząc stos zakryty. Następnie odkrywana jest pierwsza karta z brzegu, która rozpoczyna stos odkryty. Zadaniem graczy jest wykładanie swoich kart na stół w postaci tzw. ogonów, z
Każda z osób otrzymuje 10 kart, a 2 karty (nazywane skatem) kładzione są na stół. Osoba, która wygra licytację będzie mogła je wymienić z własnymi kartami. Rozdający rozdaje po trzy karty każdemu z graczy zaczynając od tego po swojej lewej ręce zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Następnie od
Gra przeznaczona jest dla czterech graczy, którzy grają w dwóch parach. Partnerzy siedzą naprzeciwko siebie. W wiście wykorzystuje się wszystkie karty z talii - 52. Hierarchia kart od najstarszej do najmłodszej wygląda następująco: A, K, Q, J, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2. Gra składa się z rozda