wypad do Zalesia « maluchy.pl

Mazowsze

Liczba dni <

Opis wycieczki
Pewnej soboty postanowiliśmy, nie czekając na urlop, odpocząć gdzieś i skorzystać z pięknej, słonecznej pogody. Wybraliśmy miejsce niedaleko domu, ale takie, żeby nie jechać przez największe korki. Zdecydowaliśmy się na Zalesie Górne koło Magdalenki. Jest tam basen (wstęp płatny 12 zł), można wypożyczyć kajak (10 zł) lub inny sprzęt pływający.
Nasza córeczka ma dopiero 5 miesięcy, więc był to jej pierwszy wyjazd. Zabraliśmy też moją mamę, tak aby po pierwsze mama odpoczęła :-), a po drugie aby ktos pilnował malutkiej gdy my będziemy pływali.
Była cudowna pogoda. Naszą dziewczynkę zabawialiśmy kołem do pływania (oczywiście na lądzie), a także moczyliśmy jej nóżki w brodziku. Najciekawsza jednak była "mgiełka" - gdy wiał wiatr, prysznice znad wody tworzyły cudowną mgiełkę z mini - tęczą: to było wymarzona woda w sprayu dla Asi!
Wieczorem poszliśmy na obiad, a potem, sosnowym lasem, wróciliśmy do samochodu.
Imprezkę powtórzyliśmy w niedzielę, bo u nas jak jest ładna pogoda, to trzeba z niej korzystać :-).

Proponowane miejsca noclegów (dla wycieczek kilkudniowych)

Szacowane koszty (w trakcie wycieczki - bez dojazdu)

12 zł - obiad dla jednej osoby (b. smaczny, zwłaszcza pierwszego dnia!)
6 zł - parking
12 zł - wstęp na basen
10 zł - wypożyczenie kajaka

Autor(ka) opisu: Lilka Poncyliusz - Guranowska
Portal maluchy.pl jest serwisem edukacyjnym. Informacje zawarte na naszych stronach służą wyłącznie celom informacyjnym. Wszelkie problemy muszą być konsultowane z odpowiednim lekarzem specjalistą. Autorzy i firma ITS MEDIA nie odpowiadają za jakiekolwiek straty i szkody wynikłe z zastosowania zawartych na stronach informacji lub porad.