ramowy rozkład dnia
|
Przedszkole otwarte jest w godzinach 7.00-18.00
7:00-8:30 - zabawy wg inwencji dzieci , wdrażanie do przestrzegania zasad zgodnej zabaw i regulaminu grupy, praca indywidualna i w małych zespołach o charakterze stymulująco - kompensacyjnym i wychowawczym, praca z dzieckiem zdolnym, gry i zabawy dydaktyczne, prace porządkowe i organizacyjne, zabawy i ćwiczenia ruchowe, oddechowe i logopedyczne, gimnastyka mózgu.
8:30-9:00 – usprawnianie czynności samoobsługowych, kształtowanie nawyków higieniczno – kulturalnych związanych ze spożywaniem posiłków, rozwijanie postawy prozdrowotnej związanej z prawidłowym odżywianiem się- śniadanie.
9:00-10:30 -zajęcia dydaktyczno- wychowawcze z całą grupą /realizacja podstawy programowej/ oraz z jęz. angielskiego i logopedyczne wg ustalonego harmonogramu.
10:30-12:00 -gry i zabawy na świeżym powietrzu swobodne i zorganizowane, spacery rekreacyjne i edukacyjne, wdrażanie do przestrzeganie zasad bezpieczeństwa oraz zasad ruchu drogowego.
12:00-12:30 – usprawnianie czynności samoobsługowych , kształtowanie nawyków higieniczno – kulturalnych związanych ze spożywaniem posiłków, rozwijanie postawy prozdrowotnej związanej z prawidłowym odżywianiem się - obiad.
12:30-13:00 - Poczytaj mi - słuchanie bajek i opowiadań czytanych przez nauczycielkę, słuchanie bajek muzycznych, relaksacja do muzyki instrumentalnej.
13:00-13:30 – Mały Artysta – zajęcia plastyczne, muzyczne i teatralne oraz z jęz. angielskiego wg ustalonego harmonogramu.
13:30–15:00 - gry i zabawy ruchowe swobodne i zorganizowane, wdrażanie do przestrzegania zasad zgodnej zabaw i regulaminu grupy, zabawy i ćwiczenia oddechowe i logopedyczne, gimnastyka mózgu, zabawy na świeżym powietrzu.
15:00-15:30 – usprawnianie czynności samoobsługowych , kształtowanie nawyków higieniczno – kulturalnych związanych ze spożywaniem posiłków, rozwijanie postawy prozdrowotnej związanej z prawidłowym odżywianiem się - podwieczorek.
15:30–16:30 - zabawy wg inwencji dzieci , praca indywidualna i w małych zespołach o charakterze stymulująco- kompensacyjnym i wychowawczym, praca z dzieckiem zdolnym, prace porządkowe i organizacyjne, zabawy i ćwiczenia ruchowe.
16:30–17:00 - usprawnianie czynności samoobsługowych , kształtowanie nawyków higieniczno – kulturalnych związanych ze spożywaniem posiłków, rozwijanie postawy prozdrowotnej związanej z prawidłowym odżywianiem się - drugi podwieczorek.
17:00–18:00 - zabawy wg inwencji dzieci , praca indywidualna i w małych zespołach o charakterze stymulująco- kompensacyjnym i wychowawczym, praca z dzieckiem zdolnym, prace porządkowe i organizacyjne, zabawy i ćwiczenia ruchowe. |