Aktualno¶ci

12 tysiêcy dodatkowych miejsc w ¿³obkach!

12 tysiêcy dodatkowych miejsc w ¿³obkach!

Rz±d postanowi³ kontynuowaæ program Maluch, zapocz±tkowany w 2011, zaproponowa³ jednak jego zmodyfikowan± i rozszerzon± wersjê, nadaj±c mu nazwê MALUCH plus. Program MRPiPS "Maluch plus" na 2017 r...

Czytaj wiêcej >

Maluchy.pl logo

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Start new topic Reply to this topic
Start new topic Reply to this topic
 

meble na wymiar do pokoju

> 
tormenta
śro, 30 kwi 2014 - 21:24
Jak sądzicie czy stolarz zrobiłby coś takiego? jakich można się spodziewać kosztów? Nie mam doświadczenia w "robionych" meblach ale jestem zachwycona poniższymi propozycjami. Nie sądzę żeby w PL były dostępne, a jeżeli są to na pewno przekroczą mój budżet. Szukam jakiejś alternatywy... Oczywiście nie chodzi o kolory ale o układ który niesamowicie dużo miejsca nam oszczędzi - zwłaszcza wersja niebieska.

ze strony


lub
ze strony

tormenta


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 1,097
Dołączył: wto, 08 sie 06 - 21:48
Skąd: Trójmiasto
Nr użytkownika: 6,901




post śro, 30 kwi 2014 - 21:24
Post #1

Jak sądzicie czy stolarz zrobiłby coś takiego? jakich można się spodziewać kosztów? Nie mam doświadczenia w "robionych" meblach ale jestem zachwycona poniższymi propozycjami. Nie sądzę żeby w PL były dostępne, a jeżeli są to na pewno przekroczą mój budżet. Szukam jakiejś alternatywy... Oczywiście nie chodzi o kolory ale o układ który niesamowicie dużo miejsca nam oszczędzi - zwłaszcza wersja niebieska.

ze strony


lub
ze strony



--------------------


rysa154
czw, 01 maj 2014 - 08:04
Zrobić zrobi tylko nie wiem jak z kosztami.pewnie zależy od tego z czego to by robił.jak ja robiłam u stolarzy to koszt był wyższy niz mebli gotowych.paleta barw ral,czyli właściwie co tylko wymyslisz,każdy odcień(w meblach lakierowanych lub matowych).
Koszt komory drewnianej był z tego co pamiętam 4razy taki jak Z BRW
rysa154


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 3,893
Dołączył: śro, 25 lut 09 - 23:43