Aktualnoci

12 tysicy dodatkowych miejsc w obkach!

12 tysicy dodatkowych miejsc w obkach!

Rzd postanowi kontynuowa program Maluch, zapocztkowany w 2011, zaproponowa jednak jego zmodyfikowan i rozszerzon wersj, nadajc mu nazw MALUCH plus. Program MRPiPS "Maluch plus" na 2017 r...

Czytaj wicej >

Maluchy.pl logo
cia

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Start new topic Reply to this topic
Start new topic Reply to this topic
6 Stron V  « poprzednia 2 3 4 5 6 następna  

I kwartał

> 
magdaa.
pią, 27 mar 2015 - 07:23
my po szczepieniu 6w1, mała wazy już 5900g 29.gif ,gaworzy,uśmiecha się i pięknie trzyma główke,fotki na fb, śpi od od 20:30 do 2 wtedy je,potem je ok 4:30 i tak wstaje,oliwka budzi się o 6 także od 4:40 jestem na nogach ale jakoś żyje 43.gif
magdaa.


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 300
Dołączył: wto, 28 maj 13 - 08:33
Nr użytkownika: 42,220




post pią, 27 mar 2015 - 07:23
Post #61

my po szczepieniu 6w1, mała wazy już 5900g 29.gif ,gaworzy,uśmiecha się i pięknie trzyma główke,fotki na fb, śpi od od 20:30 do 2 wtedy je,potem je ok 4:30 i tak wstaje,oliwka budzi się o 6 także od 4:40 jestem na nogach ale jakoś żyje 43.gif

--------------------



tomberowa
pią, 27 mar 2015 - 07:58
hemoglobina trochę wyższa - 10,9, ale faktycznie zaszczepię po świętach icon_smile.gif

a Zośka waży 5600, w środę idziemy do rehabilitantki, bo kiepsko trzyma główkę i chcę się upewnić czy wszystko ok...

Soniu - jak mały?
tomberowa


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 677
Dołączył: pon, 27 paź 03 - 08:40
Skąd: Łódź
Nr użytkownika: 1,142

GG:


post pią, 27 mar 2015 - 07:58
Post #62

hemoglobina trochę wyższa - 10,9, ale faktycznie zaszczepię po świętach icon_smile.gif

a Zośka waży 5600, w środę idziemy do rehabilitantki, bo kiepsko trzyma główkę i chcę się upewnić czy wszystko ok...

Soniu - jak mały?

--------------------
Agnieszka

Kuba 10.05.2003
Zosia 02.01.2015
mamucia
sob, 28 mar 2015 - 18:39
Hej kobitki icon_smile.gif
U nas ciężko trochę. K zasuwa na 2 etaty, więc sama wszystko muszę ogarnąć a wyjście z taka ekipą to jest wyzwanie.
Tomberowa myślę ze dobrze robisz. Po co masz mieć swieta z malym maruda? szczególnie jesli czeka was taka podróz.
monu wydaje mi sie ze latwiej mam niz rok po roku. te same ruchy tylko dwa razy szybciej icon_razz.gif
My po pierwszym szczepieniu. Miśko waży 3840, Piotrek 3780 (ale pućki ma większe)
Od kiedy są na butli praktyczie non stop spia... Juz sie troche martwie, ale moze to po szczepieniu tak...
mamucia


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 260
Dołączył: sob, 02 sie 14 - 20:06
Nr użytkownika: 44,367




post sob, 28 mar 2015 - 18:39
Post #63

Hej kobitki icon_smile.gif
U nas ciężko trochę. K zasuwa na 2 etaty, więc sama wszystko muszę ogarnąć a wyjście z taka ekipą to jest wyzwanie.
Tomberowa myślę ze dobrze robisz. Po co masz mieć swieta z malym maruda? szczególnie jesli czeka was taka podróz.
monu wydaje mi sie ze latwiej mam niz rok po roku. te same ruchy tylko dwa razy szybciej icon_razz.gif
My po pierwszym szczepieniu. Miśko waży 3840, Piotrek 3780 (ale pućki ma większe)
Od kiedy są na butli praktyczie non stop spia... Juz sie troche martwie, ale moze to po szczepieniu tak...

--------------------
Bo duże stada są superowe :-)

Mamucia i Tatinek razem od 21.11.2008
Misia(3550g, 55cm) 08.03.2010
Misio(2440g, 44cm) i Pysio(2350g, 46cm) 09.02.2015

i zwierzowiec
Morra (od 2012)
Jacek (od 2012)
Luna (od 2013)
monu
wto, 31 mar 2015 - 10:36
Mamucia dzielna z Ciebie dziewczyna ze tak dajesz rade ze wszystkim i to bez pomocy.
My jutro na szczepienie, do końca nie jestem przekonana czy szczepić teraz na pneumokoki czy może zacząć pozniej, bo z przedszkolnymi dziećmi kontaktu nie mamy a to od takich najwięcej zagrozeń.Koszt tez mnie przeraża tych szczepień.:/ Z tych obowiązkowych weźmiemy chyba 5w1.Ciekawe jak mała zniesie... Albo jak ja icon_wink.gif hehe.
Pogoda pokrzyzuje zapewne plany spacerowe w Święta...szkoda...
Co do karmienia i spania to noce odpukać super! Po wykapaniu i uśpieniu Maja przesypia kolo 6h, potem jedzonko i znów spanko 2-3h także...wysypiam się icon_smile.gif W dzień tez sporo spi tylko juz tak krócej i zależy czy nie zjem czegoś co jej brzuszek nie zaakceptuje.
Rosną wszystkie pociechy nam, szybko czas mija...
Pozdrawiam icon_smile.gif
monu


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 103
Dołączył: śro, 10 gru 14 - 20:15
Skąd: woj.łódzkie
Nr użytkownika: 44,989




post wto, 31 mar 2015 - 10:36
Post #64

Mamucia dzielna z Ciebie dziewczyna ze tak dajesz rade ze wszystkim i to bez pomocy.
My jutro na szczepienie, do końca nie jestem przekonana czy szczepić teraz na pneumokoki czy może zacząć pozniej, bo z przedszkolnymi dziećmi kontaktu nie mamy a to od takich najwięcej zagrozeń.Koszt tez mnie przeraża tych szczepień.:/ Z tych obowiązkowych weźmiemy chyba 5w1.Ciekawe jak mała zniesie... Albo jak ja icon_wink.gif hehe.
Pogoda pokrzyzuje zapewne plany spacerowe w Święta...szkoda...
Co do karmienia i spania to noce odpukać super! Po wykapaniu i uśpieniu Maja przesypia kolo 6h, potem jedzonko i znów spanko 2-3h także...wysypiam się icon_smile.gif W dzień tez sporo spi tylko juz tak krócej i zależy czy nie zjem czegoś co jej brzuszek nie zaakceptuje.
Rosną wszystkie pociechy nam, szybko czas mija...
Pozdrawiam icon_smile.gif

--------------------
monu
wto, 31 mar 2015 - 21:56
A! Miałam spytać czy któraś z Was używa chusty do noszenia? Zastanawiam się nad kupnem i będę wdzięczna za jakieś opinie
monu


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 103
Dołączył: śro, 10 gru 14 - 20:15
Skąd: woj.łódzkie
Nr użytkownika: 44,989




post wto, 31 mar 2015 - 21:56
Post #65

A! Miałam spytać czy któraś z Was używa chusty do noszenia? Zastanawiam się nad kupnem i będę wdzięczna za jakieś opinie

--------------------
tomberowa
śro, 01 kwi 2015 - 06:18
no Mamucie też podziwiam, bo jak czasem pomyśle, że miałabym teraz dwie takie Zośki... icon_wink.gif choć generalnie narzekać nie mogę, bo moja ma problem tylko przy usypianiu czasem... płacze wtedy okrutnie, aż się czasem zanosi... aczkolwiek po nocnym karmieniu usypia sama w swoim rogalu i wtedy nawet nosić nie trzeba icon_smile.gif a tak w dzień jest pogodna, usmiechnięta i nie miauczy bez powodu icon_smile.gif

monu - ja zakupiłam chustę na all, od ludzi z Łodzi - odbierałam na Retkini. Kilka razy się przydała, jak Zośka wyraźnie nie mogła sobie poradzić z uśnięciem... zapewne więcej będę jej używać jak młoda podrośnie i będziemy mogły w niej na spacery chadzać... icon_smile.gif

Mój mąż poszedł dziś o 5.45 stać w kolejce w żłobku, żeby zapisać Zośkę... jest ósmy icon_smile.gif a dokumenty przyjmują od godz.8...
tomberowa


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 677
Dołączył: pon, 27 paź 03 - 08:40
Skąd: Łódź
Nr użytkownika: 1,142

GG:


post śro, 01 kwi 2015 - 06:18
Post #66

no Mamucie też podziwiam, bo jak czasem pomyśle, że miałabym teraz dwie takie Zośki... icon_wink.gif choć generalnie narzekać nie mogę, bo moja ma problem tylko przy usypianiu czasem... płacze wtedy okrutnie, aż się czasem zanosi... aczkolwiek po nocnym karmieniu usypia sama w swoim rogalu i wtedy nawet nosić nie trzeba icon_smile.gif a tak w dzień jest pogodna, usmiechnięta i nie miauczy bez powodu icon_smile.gif

monu - ja zakupiłam chustę na all, od ludzi z Łodzi - odbierałam na Retkini. Kilka razy się przydała, jak Zośka wyraźnie nie mogła sobie poradzić z uśnięciem... zapewne więcej będę jej używać jak młoda podrośnie i będziemy mogły w niej na spacery chadzać... icon_smile.gif

Mój mąż poszedł dziś o 5.45 stać w kolejce w żłobku, żeby zapisać Zośkę... jest ósmy icon_smile.gif a dokumenty przyjmują od godz.8...

--------------------
Agnieszka

Kuba 10.05.2003
Zosia 02.01.2015
Marta M
śro, 01 kwi 2015 - 08:47
monu wczoraj pierwszy raz zachustowałam Mikołaja,pasowało mu i mnie,to będzie 3. dziecko,które noszę w chuście,lubię
tomberowa,ale hard core z tym żłobkiem,u nas jest nabór całoroczny,zapisałam M. z terminem na za rok,jak już będzie bardziej samodzielny,trzymam kciuki za przyjecie
Marta M


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 1,921
Dołączył: wto, 11 sie 09 - 12:55
Skąd: .
Nr użytkownika: 28,604




post śro, 01 kwi 2015 - 08:47
Post #67

monu wczoraj pierwszy raz zachustowałam Mikołaja,pasowało mu i mnie,to będzie 3. dziecko,które noszę w chuście,lubię
tomberowa,ale hard core z tym żłobkiem,u nas jest nabór całoroczny,zapisałam M. z terminem na za rok,jak już będzie bardziej samodzielny,trzymam kciuki za przyjecie
Marta M
śro, 01 kwi 2015 - 08:47
monu wczoraj pierwszy raz zachustowałam Mikołaja,pasowało mu i mnie,to będzie 3. dziecko,które noszę w chuście,lubię
tomberowa,ale hard core z tym żłobkiem,u nas jest nabór całoroczny,zapisałam M. z terminem na za rok,jak już będzie bardziej samodzielny,trzymam kciuki za przyjecie
Marta M


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 1,921
Dołączył: wto, 11 sie 09 - 12:55
Skąd: .
Nr użytkownika: 28,604




post śro, 01 kwi 2015 - 08:47
Post #68

monu wczoraj pierwszy raz zachustowałam Mikołaja,pasowało mu i mnie,to będzie 3. dziecko,które noszę w chuście,lubię
tomberowa,ale hard core z tym żłobkiem,u nas jest nabór całoroczny,zapisałam M. z terminem na za rok,jak już będzie bardziej samodzielny,trzymam kciuki za przyjecie
mamucia
śro, 01 kwi 2015 - 12:11
Dziewczyny prawda jest taka że każda z was jakby musiała dałaby radę i z 3 naraz :*
Powiem wam że dzieki K naewt się wysypiam. Karmię chłopaków o 20, potem koło 23 K jak wróci z pracy i ja wstaję do nich dopiero o 4 icon_smile.gif Niestety odcyckowali się już całkiem icon_sad.gif Miałam ostatnio cięzki okres i chyba z tego stresu mleczka brzk :/
monu my się szczepimy na pneumokoki na następnej wizycie. Ale u nas wiecznie pełno dzieciaków więc wolę być spokojna. Ale gdyby nie to pewnie bym się wstrzymała. I tak mają masę kłucia. Lecimy niestety sanepidowskimi bo dla mnie 300zł to naprawde dużo.
tomberowa rany kota masakra z takimi zapisami....
Też się zastanawiam nad chustą, bo od jakiegoś czasu Piotrek jest całkowicie nieodkładalny. Michaś poleży jak mu się coś pokazuje czy gada do niego. P ani myśli... Narazie kupiliśmy drugie łóżeczko. Za czekoladę icon_smile.gif Tylko nie wiem gdzie je postawię icon_smile.gif

U was też jest taki hardcore jak leje?? My już czwarty dzień bez wyjścia bo albo leje albo wieje. I marudzą całą trójką niesamowicie...
mamucia


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 260
Dołączył: sob, 02 sie 14 - 20:06
Nr użytkownika: 44,367




post śro, 01 kwi 2015 - 12:11
Post #69

Dziewczyny prawda jest taka że każda z was jakby musiała dałaby radę i z 3 naraz :*
Powiem wam że dzieki K naewt się wysypiam. Karmię chłopaków o 20, potem koło 23 K jak wróci z pracy i ja wstaję do nich dopiero o 4 icon_smile.gif Niestety odcyckowali się już całkiem icon_sad.gif Miałam ostatnio cięzki okres i chyba z tego stresu mleczka brzk :/
monu my się szczepimy na pneumokoki na następnej wizycie. Ale u nas wiecznie pełno dzieciaków więc wolę być spokojna. Ale gdyby nie to pewnie bym się wstrzymała. I tak mają masę kłucia. Lecimy niestety sanepidowskimi bo dla mnie 300zł to naprawde dużo.
tomberowa rany kota masakra z takimi zapisami....
Też się zastanawiam nad chustą, bo od jakiegoś czasu Piotrek jest całkowicie nieodkładalny. Michaś poleży jak mu się coś pokazuje czy gada do niego. P ani myśli... Narazie kupiliśmy drugie łóżeczko. Za czekoladę icon_smile.gif Tylko nie wiem gdzie je postawię icon_smile.gif

U was też jest taki hardcore jak leje?? My już czwarty dzień bez wyjścia bo albo leje albo wieje. I marudzą całą trójką niesamowicie...

--------------------
Bo duże stada są superowe :-)

Mamucia i Tatinek razem od 21.11.2008
Misia(3550g, 55cm) 08.03.2010
Misio(2440g, 44cm) i Pysio(2350g, 46cm) 09.02.2015

i zwierzowiec
Morra (od 2012)
Jacek (od 2012)
Luna (od 2013)
alecta
śro, 01 kwi 2015 - 15:26
Hej laski, dawno mnie nie było.

Jakoś się ogarnąć ostatnio nie mogę.
13 marca wylądowałyśmy z Lilą w szpitalu z zapaleniem płuc.
Najgorsze było to, że to był piątek, a w poniedziałek Ł musiał być w Poznaniu na egzaminach więc w sobotę z rana wpakował dzieciaki do auta i zawiózł je do WLC do dziadków.
Toć to jedyne 500 km icon_wink.gif no, ale nic innego nie mogliśmy zrobić.
Po tygodniu nas wypuścili, ale psychicznie wysiadłam dlatego Sonia ja Cię MEGA podziwiam!
Kurde jak zobaczyłam Lile z wenflonem w główce to ryczałam jak głupia...

Monu ja mam chustę, ale praktycznie jej nie używam.
Jakoś wkurza mnie to motanie.

Tomberowa masakra z tym żłobkiem...

My mamy szczepienie 13.04 - dopiero 1 dawka i już mi słabo jak o wkłuciach sobie pomyślę.

Mamucia wiadomo, że jak trzeba to ze wszystkim można dać sobie radę, ale ja czasem przy 1 Lilce wysiadam jak się drze (starszaków już pomijam), a dwie takie Lilki...OMG!


O, obudziła się moja potwornicka, ale póki grzecznie leży i gada do siebie to się jej nie pokazuję icon_razz.gif
alecta


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 3,120
Dołączył: sob, 13 cze 09 - 15:42
Skąd: Przeworsk
Nr użytkownika: 27,763




post śro, 01 kwi 2015 - 15:26
Post #70

Hej laski, dawno mnie nie było.

Jakoś się ogarnąć ostatnio nie mogę.
13 marca wylądowałyśmy z Lilą w szpitalu z zapaleniem płuc.
Najgorsze było to, że to był piątek, a w poniedziałek Ł musiał być w Poznaniu na egzaminach więc w sobotę z rana wpakował dzieciaki do auta i zawiózł je do WLC do dziadków.
Toć to jedyne 500 km icon_wink.gif no, ale nic innego nie mogliśmy zrobić.
Po tygodniu nas wypuścili, ale psychicznie wysiadłam dlatego Sonia ja Cię MEGA podziwiam!
Kurde jak zobaczyłam Lile z wenflonem w główce to ryczałam jak głupia...

Monu ja mam chustę, ale praktycznie jej nie używam.
Jakoś wkurza mnie to motanie.

Tomberowa masakra z tym żłobkiem...

My mamy szczepienie 13.04 - dopiero 1 dawka i już mi słabo jak o wkłuciach sobie pomyślę.

Mamucia wiadomo, że jak trzeba to ze wszystkim można dać sobie radę, ale ja czasem przy 1 Lilce wysiadam jak się drze (starszaków już pomijam), a dwie takie Lilki...OMG!


O, obudziła się moja potwornicka, ale póki grzecznie leży i gada do siebie to się jej nie pokazuję icon_razz.gif

--------------------
monu
czw, 02 kwi 2015 - 06:49
I po szczepieniu 5w 1 pneumokoki na razie nie,może za 6tygodni...Maja waży 5,750 i ma 63cm icon_smile.gif

Kurcze nie myślałam, że z tym żłobkiem to tqk wcześnie trzeba :/ Myślicie ze jak chce mała zapisać na wrzesień 2016 to tez juz powinnam kroki poczynić? W tym kraju to wszystko na głowie stoi...Teraz próbowałam zapisać Maje zgodnie z zaleceniem przy wypisie na kontrole do kardiologa..na grudzień 2015 w czmp i....nie ma miejsc icon_surprised.gif szok! Usg stawow biodrowych na Nfz pewnie tez nie zrobię bo jeszxze nie zapisałam :/ dodzwonić się do państwowych przychodni graniczy z cudem, a mało mobilna jestem z mala, bo nie chce jej.ciagnac w wirusy.Nic tylko worek pieniędzy mieć i prywatnie wszystko...

Alecta kurcze to zapalenie płuc to jak Wam się przybląkało? Jakieś objawy miała wyraźne? Z pierwszym synem się wysiedzuqlam w szpitalach z różnymi infekcjami, a to płuca, a to zatoki, migdały...Z większości pobytów mam złe wspomnienia.Dobrze tylko ze można z dzieckiem być...ale personel zawsze pozostawia wiele do życzenia...są tylko wyjątki ludzi z powołaniem do tej pracy.Takie mam zdanie...

Te chusty to tkane? Czy elastyczne? icon_smile.gif

Ten post edytował monu czw, 02 kwi 2015 - 07:07
monu


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 103
Dołączył: śro, 10 gru 14 - 20:15
Skąd: woj.łódzkie
Nr użytkownika: 44,989




post czw, 02 kwi 2015 - 06:49
Post #71

I po szczepieniu 5w 1 pneumokoki na razie nie,może za 6tygodni...Maja waży 5,750 i ma 63cm icon_smile.gif

Kurcze nie myślałam, że z tym żłobkiem to tqk wcześnie trzeba :/ Myślicie ze jak chce mała zapisać na wrzesień 2016 to tez juz powinnam kroki poczynić? W tym kraju to wszystko na głowie stoi...Teraz próbowałam zapisać Maje zgodnie z zaleceniem przy wypisie na kontrole do kardiologa..na grudzień 2015 w czmp i....nie ma miejsc icon_surprised.gif szok! Usg stawow biodrowych na Nfz pewnie tez nie zrobię bo jeszxze nie zapisałam :/ dodzwonić się do państwowych przychodni graniczy z cudem, a mało mobilna jestem z mala, bo nie chce jej.ciagnac w wirusy.Nic tylko worek pieniędzy mieć i prywatnie wszystko...

Alecta kurcze to zapalenie płuc to jak Wam się przybląkało? Jakieś objawy miała wyraźne? Z pierwszym synem się wysiedzuqlam w szpitalach z różnymi infekcjami, a to płuca, a to zatoki, migdały...Z większości pobytów mam złe wspomnienia.Dobrze tylko ze można z dzieckiem być...ale personel zawsze pozostawia wiele do życzenia...są tylko wyjątki ludzi z powołaniem do tej pracy.Takie mam zdanie...

Te chusty to tkane? Czy elastyczne? icon_smile.gif

--------------------
mamucia
czw, 02 kwi 2015 - 08:59
alecta zdrówka dla was wszystkich :* Ja już się przyzwyczaiłam ze jeden wyje. Karmie ich równocześnie ale jak trzeba ich odbić no to po jednej sztuce a drugi ryk. Kąpanie tak samo.
monu ja ostatnio dostałam zrypki od pediatry że jeszcze na kontroli oczek nie byliśmy... Termin końcówka maja... I co mam niby zrobić. Chcę się do Łodzi wybrać, bo wiadomo, że osobiście łatwiej coś załatwić, ale z całą trójcą muszę jechać i nie wiem jak miałabym to ogarnąć.... A o bioderka zapytaj w swojej przychodni. Nawet jak nie mają u siebie to może Was pokierują do jakiejś przychodni z którą są dogadani. My tak zrobiliśmy i idziemy jutro już na USG. Na pierwszej wizycie byliśmy z K. Tatuś dla żartu ubrał ich tak samo... Wchodzę do gabinetu z pierwszym, K w poczekalni, a ja przez drzwi "Kotek a kogo ja mam???". Mina lekarza - bezcenna icon_razz.gif icon_razz.gif
mamucia


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 260
Dołączył: sob, 02 sie 14 - 20:06
Nr użytkownika: 44,367




post czw, 02 kwi 2015 - 08:59
Post #72

alecta zdrówka dla was wszystkich :* Ja już się przyzwyczaiłam ze jeden wyje. Karmie ich równocześnie ale jak trzeba ich odbić no to po jednej sztuce a drugi ryk. Kąpanie tak samo.
monu ja ostatnio dostałam zrypki od pediatry że jeszcze na kontroli oczek nie byliśmy... Termin końcówka maja... I co mam niby zrobić. Chcę się do Łodzi wybrać, bo wiadomo, że osobiście łatwiej coś załatwić, ale z całą trójcą muszę jechać i nie wiem jak miałabym to ogarnąć.... A o bioderka zapytaj w swojej przychodni. Nawet jak nie mają u siebie to może Was pokierują do jakiejś przychodni z którą są dogadani. My tak zrobiliśmy i idziemy jutro już na USG. Na pierwszej wizycie byliśmy z K. Tatuś dla żartu ubrał ich tak samo... Wchodzę do gabinetu z pierwszym, K w poczekalni, a ja przez drzwi "Kotek a kogo ja mam???". Mina lekarza - bezcenna icon_razz.gif icon_razz.gif


--------------------
Bo duże stada są superowe :-)

Mamucia i Tatinek razem od 21.11.2008
Misia(3550g, 55cm) 08.03.2010
Misio(2440g, 44cm) i Pysio(2350g, 46cm) 09.02.2015

i zwierzowiec
Morra (od 2012)
Jacek (od 2012)
Luna (od 2013)
Marta M
czw, 02 kwi 2015 - 10:32
ja mam chuste tkaną,
my wczoraj byliśmy na usg bioder,Mikołaj osikał siebie i całą leżankę,bioderka ok,a ja dziś idę na kontrolę do gina
Marta M


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 1,921
Dołączył: wto, 11 sie 09 - 12:55
Skąd: .
Nr użytkownika: 28,604




post czw, 02 kwi 2015 - 10:32
Post #73

ja mam chuste tkaną,
my wczoraj byliśmy na usg bioder,Mikołaj osikał siebie i całą leżankę,bioderka ok,a ja dziś idę na kontrolę do gina
Marta M
czw, 02 kwi 2015 - 10:32
.

Ten post edytował Marta M czw, 02 kwi 2015 - 12:24
Marta M


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 1,921
Dołączył: wto, 11 sie 09 - 12:55
Skąd: .
Nr użytkownika: 28,604




post czw, 02 kwi 2015 - 10:32
Post #74

.
monu
pią, 03 kwi 2015 - 13:52
Mamucia ubawilam się icon_biggrin.gif to tacy podobni? Nam termin na usg bioder wyznaczyła na 9tydzien życia Mai, nie wiem czy to nie za pozno?
monu


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 103
Dołączył: śro, 10 gru 14 - 20:15
Skąd: woj.łódzkie
Nr użytkownika: 44,989




post pią, 03 kwi 2015 - 13:52
Post #75

Mamucia ubawilam się icon_biggrin.gif to tacy podobni? Nam termin na usg bioder wyznaczyła na 9tydzien życia Mai, nie wiem czy to nie za pozno?

--------------------
mamucia
sob, 04 kwi 2015 - 08:49
Monu Bardzo podobni. Ja ich odróżniam tylko jak mam obu, albo po ubrankach... Na bioderkach byliśmy wczoraj 7 tyg wszystko ok. Masakra z taką pogodą. Wychodzimy z domu: grad. Przeczekaliśmy. W deszczu doczłapaliśmy do przychodni. Wychodzimy z przychodni: piękne słoneczko. Nie dotarliśmy do połowy drogi znów grad. Musieiśmy się w sklepie skitrać icon_razz.gif
mamucia


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 260
Dołączył: sob, 02 sie 14 - 20:06
Nr użytkownika: 44,367




post sob, 04 kwi 2015 - 08:49
Post #76

Monu Bardzo podobni. Ja ich odróżniam tylko jak mam obu, albo po ubrankach... Na bioderkach byliśmy wczoraj 7 tyg wszystko ok. Masakra z taką pogodą. Wychodzimy z domu: grad. Przeczekaliśmy. W deszczu doczłapaliśmy do przychodni. Wychodzimy z przychodni: piękne słoneczko. Nie dotarliśmy do połowy drogi znów grad. Musieiśmy się w sklepie skitrać icon_razz.gif

--------------------
Bo duże stada są superowe :-)

Mamucia i Tatinek razem od 21.11.2008
Misia(3550g, 55cm) 08.03.2010
Misio(2440g, 44cm) i Pysio(2350g, 46cm) 09.02.2015

i zwierzowiec
Morra (od 2012)
Jacek (od 2012)
Luna (od 2013)
monu
pon, 06 kwi 2015 - 03:20
Wesołych Świąt które jeszcze trwają.
My dziś cały dzień u rodziny po powrocie ciężko było Maje uspic chyba za dużo wrażeń. I mi zakaslala tak sucho 2 razy po przyjeździe do domu aż zamarlam teraz nie wiem czy się niepokoic... Czy Waszym zdaza się zakasłac?
monu


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 103
Dołączył: śro, 10 gru 14 - 20:15
Skąd: woj.łódzkie
Nr użytkownika: 44,989




post pon, 06 kwi 2015 - 03:20
Post #77

Wesołych Świąt które jeszcze trwają.
My dziś cały dzień u rodziny po powrocie ciężko było Maje uspic chyba za dużo wrażeń. I mi zakaslala tak sucho 2 razy po przyjeździe do domu aż zamarlam teraz nie wiem czy się niepokoic... Czy Waszym zdaza się zakasłac?

--------------------
magdaa.
czw, 09 kwi 2015 - 07:51
dziewczyny o której na noc usypiają wasze dzieciaczki? i jak zasypiają?przy mleku?w swoim łóżeczku czy leżą z wami w łóżku?u nas jest problem z zasypianiem,zaśnie budzi się i ryk a niby mega zmęczona,pośpi 20 min i oczy jak 5zł i gotowa do akcji
magdaa.


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 300
Dołączył: wto, 28 maj 13 - 08:33
Nr użytkownika: 42,220




post czw, 09 kwi 2015 - 07:51
Post #78

dziewczyny o której na noc usypiają wasze dzieciaczki? i jak zasypiają?przy mleku?w swoim łóżeczku czy leżą z wami w łóżku?u nas jest problem z zasypianiem,zaśnie budzi się i ryk a niby mega zmęczona,pośpi 20 min i oczy jak 5zł i gotowa do akcji

--------------------



aneta_
czw, 09 kwi 2015 - 21:51
Magda my staramy sie przed 20 wykąpać potem butla bajeczka czytana przez tatusia i spanko śpi w swoim łóżeczku i zasypia bez problemu wstaje po 23 potem przed 3 i o 5 na jedzonko ale nie marudzi zje i zasypia

dzisiaj mieliśmy szczepienia jednak zdecydowaliśmy sie na pojedyncze nie chce ryzykować i dodatkowo rota i pneumokoki i musze przyznać ze chyba ja bardziej przeżywałam niż maly on tylko na chwilke zapłakał i zasnął oby każda wizyta tak sie kończyła
aneta_


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 108
Dołączył: wto, 03 cze 14 - 20:24
Skąd: Warszawa
Nr użytkownika: 44,135




post czw, 09 kwi 2015 - 21:51
Post #79

Magda my staramy sie przed 20 wykąpać potem butla bajeczka czytana przez tatusia i spanko śpi w swoim łóżeczku i zasypia bez problemu wstaje po 23 potem przed 3 i o 5 na jedzonko ale nie marudzi zje i zasypia

dzisiaj mieliśmy szczepienia jednak zdecydowaliśmy sie na pojedyncze nie chce ryzykować i dodatkowo rota i pneumokoki i musze przyznać ze chyba ja bardziej przeżywałam niż maly on tylko na chwilke zapłakał i zasnął oby każda wizyta tak sie kończyła

--------------------
monu
pią, 10 kwi 2015 - 13:23
My kąpiemy 19.30 potem karmie mała, włączając kołysanki Turnau i Magdy Umer i zasypia w trakcie przytulania do odbicia, odkładam do lozeczka, pobudka ok 2-3 i rano.Póki co wygląda to świetnie ciekawe jak długo..
monu


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 103
Dołączył: śro, 10 gru 14 - 20:15
Skąd: woj.łódzkie
Nr użytkownika: 44,989




post pią, 10 kwi 2015 - 13:23
Post #80

My kąpiemy 19.30 potem karmie mała, włączając kołysanki Turnau i Magdy Umer i zasypia w trakcie przytulania do odbicia, odkładam do lozeczka, pobudka ok 2-3 i rano.Póki co wygląda to świetnie ciekawe jak długo..

--------------------
> I kwartał
Start new topic
Reply to this topic
6 Stron V  « poprzednia 2 3 4 5 6 następna
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:



Wersja Lo-Fi Aktualny czas: nie, 18 kwi 2021 - 01:29
lista postw tego wtku
© 2002 - 2018  ITS MEDIA, kontakt: redakcja@maluchy.pl   |  Reklama