Taki pomysl mam . Analogicznie do ksiazek przeczytanych , rekomendujmy lub ne filmy kinowe i nie tylko.b
No to zareomenduj jao pierwsza.
Malin贸wka, nie masz k?
Jako pierwsza moge co najwyzej napisc co mnie rozczarowalo
艣wiadek koronny- no ale czego moglam sie spodziewac , wyjatkowo kiepski scenariusz az szkoda slicznego Malaszynskiego.
Dlaczego nie - zupelnie nie jestem w targecie tego filmu
Maria Antonina - sama nie wiem czy mi sie podobal czy nie bo dawno nie widzialam fillmu zrobionego z taka dbaloscia o scenografie , szkoda tylko , ze nie bylo scenariusza.b
A to ma byc watek o nowych filmach w kinie/tv ? Bo ja ogladam tylko podczas prasowania na dvd stare filmidla (nie mam tv a do kina nie mam mozliwosci pojsc) i nie wiem czy wypada sie dopisywac
Np ostatnio obejrzalam:
- Frida - opowiesc o zyciu malarki Fridy Kahlo
- Drzace cialo Almodovara
Oba polecam
Hawah wypada, wypada .b
Ja w艂a艣nie wa艂kuj臋 Cinema Paradiso po raz kolejny. Mia艂am na video, teraz mam wypas DVD.
Pi臋kny film.
Polecam r贸wnie偶 film o Ray'u Charlesie: Ray
Jest chyba jeszcze w kinach film Ma艂a Miss - bardzo polecam, to rodzaj humoru, kt贸ry mi bardzo odpowiada. Mozna by powiedzie膰, 偶e to film drogi w sensie, 偶e jad膮 i w czasie tej drogi cz艂onkowie rodziny poznaja siebie i sie nawzajem, a w膮tek o konkursie piekno艣ci dla ma艂ych dziewczynek jest poboczny, wi臋c mamusie i tatusiowie ma艂ych ch艂opc贸w - jak najbardziej zapraszam
Naprawde 艣wietny film - bez holywoodzkiego zad臋cia w stylu Apocalypto, ciep艂y, momentami tragikomiczny, s艂odko-gorzki.
Obejrza艂am wreszcie 'Diabe艂 ubiera sie u Prady' i... mo偶na sie napatrzec na ciuchy, w miedzyczasie isc zorbic kolacje i wrocic... No, Meryl warta ogl膮dania.
Ale generalnie ksi膮偶ka lepsza, w filmie umyka wiele humoru sytuacyjnego opisanego w ksi膮偶ce, przemyslen glownej bohaterki. Jak to stweirdzilysmy z moja siostra- podczas lektury 艢MIALYSMY si臋 co chwil臋. Podczas filmu- chyba ani razu..
"Ma艂a Miss"
"Kr贸lowa"
oba polecam
ja te偶 dvd 膰wicz臋
no wi臋c widzia艂am (chocia偶 to za du偶o powiedziane) Aviatora, nawet dwa razy, za ka偶dym razem zasn臋艂am w po艂owie, co jak dla mnie jest najlepsz膮 recenzj膮
widzia艂am wreszcie Lisbon Story i polecam, o ile kto lubi takie filmy bez konkretnej akcji i watku romansowego
na dvd ostatnio Czarny kot bia艂y kot Kusturicy, jak kto艣 jeszcze nie widzia艂 polecam
w kinie Pachnidlo, ale ju偶 wyra偶a艂am opini臋 w stosownym watku
Te偶 polecam "Kr贸low膮".
z kinowych- Maria Antonina- podoba艂 mi si臋, szczeg贸lnie muzyka.
na DVD- Biegnij Lola biegnij- polecam baaaardzo, Pornografia Kolskiego - tak sobie, Jasminum - ogl膮da艂am 2 razy i mog艂abym jeszcze kilka.
A wczoraj w TVP - wreszcie Chicago- 偶a艂uj臋, 偶e niestety na ma艂ym ekranie.
Aha, w kinie tez Borata z Kazachstanu...., drugi raz bym nie posz艂a, ale bawi艂am sie b. dobrze.
joanna
Babel
Grbavica
Kopia mistrza
i jak Grbavica?
A czy kto艣 widzia艂 "Wielk膮 cisz臋"? Czy to w og贸le b臋d膮 gra膰 w kinach?, a mo偶e ju偶 grali, tylko przegapi艂am?
Paka u nas graj膮 .. dopiero zaczeli .. jeszcze nie by艂a ..i mam nadzieje 偶e uda mi si臋 dotrze膰 ..
Znalaz艂am : Od pi膮tku, 16 lutego, film trafi r贸wnie偶 na ekrany Wroc艂awia.
u.
r贸wnie偶 czekam na "Wielk膮 cisz臋" - w 艁odzi na razie o tym filmie cicho
Wczoraj - W pogoni za szcz臋sciem
Bardzo pozytywny, a dla wszystkich, kt贸rzy sa rodzicami - na pewno przejmuj膮cy. Ciep艂y, dobry film o wytrwa艂o艣ci, mi艂o艣ci rodzicielskiej, odpowiedzialno艣ci i jej braku, i walce o przetrwanie w d藕ungli miejskiej.
Wczoraj na DVD "Dom dusz". Podoba艂 mi si臋 i przy okazji polecam ksi膮偶k臋 Isabel Alende o ty samym tytule, kt贸ra mnie zachwyci艂a.
Ja z kolei obejrzalam Chicago. To w nim Zeta Jones dostala Oscara? A ktos moze mi powiedziec za co?
Bo baaaardzo przyjemny musical. Fajny pomysl. Owszem tanczyli i spiwali. W dodatku stroje ktore lubie ( w sensie epoki). Tylko czemu Oscar?
dosta艂a Oskara na pocieszenie, bo wsz臋dzie pisali, 偶e na tle Zellwager jest gruba
nieprawd臋- to Zellwager na tle Zethy by艂a koszmarnie chuda
Zw艂aszcza, 偶e Zetha by艂a w ci膮偶y. I moim zdaniem na t臋 ci膮偶臋 nie wygl膮da艂a grubo.
A stroje retro te偶 jak najbardziej uwielbiam piranio
przy wychudzonej R.Z wygl膮da艂a "grubo"
a ja widzia艂am wczoraj "呕ycie ukryte w s艂owach" (Secret life of words) - dobre, cho膰 ostro ponure. Nieprzegadane.
Ja odstatnio ogl膮da艂am na DVD "Human traffining" (nie pami臋tam dok艂adnie jak si臋 pisze/nazywa, w ka偶dym b膮d藕 razie nie chodzi o "Human traffic") - bardzo poruszaj膮cy film o kobietach porywanych do burdeli. Bardzo mn膮 wstrz膮sn膮艂 - ca艂y dzie艅 o nim my艣la艂am. Powinna go obowi膮zkowo obejrze膰 ka偶da dorastaj膮ca dziewczynka. Polecam.
W kinie - "Dlaczego nie" - og贸lnie "kicha", ale Zako艣cielny...
i "Patrol" - bardziej psychologiczny ni偶 katastroficzny, no i o "amerykanckim" bohaterze... - ale mnie si臋 podoba艂. warto zobaczy膰.
jak kto艣 lubi odjechane klimaty troche w stylu Almodovara to "艢niadanie na plutonie"
i paradokumentalne "U艣pione dziecko" i "Madeinusa"
"Ma艂e dzieci" - z powod贸w osobistych by艂 mi bliski i og贸lnie si臋 podoba艂
"Krolestwo niebieskie" - niestety nie jestem w stanie ocenic prawdziwosci historycznej, Orlando Bloom za idealny, prawdziwy rycerz bez skazy, ale mimo to polecam
"Tylko mnie kochaj" widzia艂am w TV, taki s艂odko - landrynkowato - naiwny, zdecydowanie dla koneser贸w tego gatunku
"Diabe艂.." te偶 bez zachwytu, jak dla mnie, dla samej (doskona艂ej co prawda) Meryl Streep film niewart 艣l臋czenia przed ekranem. Ksi膮偶ki niestety nie czyta艂am.
Natomiast polecam "Patrol" ("The Guardian" znaczy, fajnie kto艣 da艂 polski tytu艂), Kostner (jak go nie kocham) rewelacyjny, a i Kutcher niez艂e ciacho wartka akcja, 艣wietne efekty, ryk wzburzonego 偶ywio艂u - ogl膮da si臋 szybko, i na pewno kiedy艣 jeszcze raz go obejrz臋.
obejrza艂am Diab艂a co to u Prady sie ubiera
kiep艣ciutki
remanent贸w dvd ci膮g dalszy
"15 minut" z Denirakiem - miodzio, je艣li kto lubi policyjne, aluc uwielbia
"Aleksander" - cz艂owiek na ten czas rzeczywi艣cie wielki, film mimo dobrej obsady i re偶ysera, taki sobie. Nast臋pny w kolejce czeka "Kr贸l Artur" zobaczymy ...
Dzi臋ki Dziennikowi od艣wie偶y艂am:
Pulp Fiction (ale ja to jestem zakr臋cona na tym punkcie )
Gangi Nowego Jorku - krwawo, ale dobrze zrobione (IMHO)
Aviator - DiCaprio dobry jak nigdy dot膮d
Wczoraj by艂a premiera Testosteronu. Ja sie wybieram - po trosze z ciekawo艣ci, bo ogl膮da艂am spektakl, po trosze ze wzgledu na aktor贸w (lubie Kota i Struhra m艂odego), a po trosze po znajomo艣ci, bo znajomo艣ci przyczyni艂y sie do powstania filmu.
wielbicielom legend arturia艅skich mog臋 poleci膰 "Mg艂y Avalonu" - ksi膮偶k臋 (Marion Zimmer Bradley) i film - wprawdzie mocno w stosunku do powie艣ci okrojony, ale jak tu nie okroi膰 tomiszcza licz膮cego sobie 1000 stron? znana mniej wi臋cej wszystkim historia opowiedziana z zupe艂nie innej strony (co mo偶e by膰 uznane za herezj臋, ale przecie偶 nie musi ) - bardzo du偶o magii, ale magii... rzek艂abym, niebanalnej i niestereotypowej.
Grbavica- bardzo dobry.
"36" dramat sensacyjny, o francuskich policjantach, bardzo dobry.
Wczoraj na TVN poraz trzeci obejrza艂am "Zielon膮 Mil臋 " i po raz kolejny zrycza艂am si臋 a偶 poduszka mokra by艂a
Weekendowy seans filmowy zako艅czony. "艢wiadek koronny" - trzeba by艂o co艣 w domu sobie obejrze膰 a nie do kina chodzi膰. W domu "Czekolada" - tak na os艂od臋. Wczoraj wspomniany "Kr贸l Artur" - bajka, a jaki g艂贸wny bohater przystojny. Rozmarzy艂am si臋...
Jestem w trakcie Wyzna艅 Gejszy. Podobuje mi si臋
Notatki o skandalu
z Judi Dench i Cate Blanchett
cyd
W sobot臋 na C+ "Tajemnica Brokeback Mountain"- nie podoba艂o mi si臋.
bardzo dobre
zo艂zy
a do mnie zadzwonic to nie 艂aska
si臋 obrazi艂am
Jak we snie- film dla wielbicieli absurdalnego humoru. Ja bylam splakana ze smiechu, choc to nie komedia.
"呕ycie na pods艂uchu" - bardzo dobre mimo takiego sobie zako艅czenia
"Bezmiar sprawiedliwo艣ci" - bezmiar bzdurno艣ci, je艣li to jest jeden z najlepszych polskich film贸w ostatnio, to ja kinu polskiemu ju偶 wieniec pogrzebowy kupuj臋
A ja troch臋 z innej dziedziny.
"Cyganeria" Giacomo Pucciniego w Operze Ba艂tyckiej.
Pi臋kny spektakl, cudna muzyka, i cho膰 znam to prawie na pami臋膰(偶eby Bozia g艂os da艂a mog艂abym 艣piewa膰 ) oczywi艣cie , rycza艂am w finale.
Irmina
"艢wiadek koronny" szkoda czasu
a w艂a艣nie cymru sobie wspomnieli艣my Plaz Zbawiciela, co to na niem臋zu wstrz膮saj膮cego wra偶enia nie zrobi艂, ale jest IOO po prostu dobrym filmem
Bezmiar natomiast kojarzy si臋 raczej z Komornikiem - filmem dla mnie bardzo dobrze si臋 zapowiadaj膮cym, a w ostatecznym rozrachunku zupe艂nie bez sensu i r贸wnie bzdurnym
wychodzi przy okazji, 偶e nie powinni艣my ogl膮da膰 偶adnych polskich film贸w z 偶ycia szeroko poj臋tego 艣rodowiska prawniczego, podobno dla lekarzy jedynie ER jest wzgl臋dnie zno艣ny
Jasminum nie widzia艂am, wi臋c nie mog臋 si臋 odnie艣膰
Co do polskich filmow to rzadko ktory mnie zachwyca. ale nie dlatego, ze uwazam je za kiepskie tylko dlatego, ze wobec polskiego kina jestem chyba bardziej wymagajaca
Plac Zbawiciela jest dla mnie szokujaco prawdziwy, choc nie moglam zrozumiec dlaczego dzieci nie ujely sie za matka. Ostatnio polski film mnie tak poruszyl bardzo dawno temu przy okazji ogladania Kobiety samotnej czy Ktotkiego filmu o zabijaniu. To jeden z tych filmow ktorych juz wiecej nie chce ogladac.
jasminum - taki sympatyczny film dla bardzo mlodej mlodziezy, pelen zdziecinnialych bohaterow, moglby byc nieco krotszy, zapach byl bardziej odczuwalny niz w pachnidle,podobala mi sie Blecka-Kolska, i Bogus Linda, ktorego lubie bardzo.(tylko jako aktora, nie lubie jak spiewa gotuje i rezyseruje)
Swiadek koronny-2 razy dawalam mu szanse, niestety zasypialam przed polowa filmu, nie jest chyba az taki zly, tylko wlasnie taki nijaki, za bardzo podobny do telewizyjnych seriali kryminalnych z bohaterem po przejsciach.
Z polskich to przypomnialam sobie, ze swojego czasu bardzo podobal mi sie film Glosniej od bomb i Wesele, ale to tez juz dawno bylo..
Z polskich film贸w kt贸re mog艂abym ogl膮da膰 ci膮gle to
- "Pogoda na jutro"
- "Zr贸bmy sobie wnuka"
- "Cia艂o"
Jak dla mnie 艣wietne filmy-komedie , kt贸re raczej bez rozg艂osu wielkiego by艂y , a szkoda
Ja艣minum ju偶 si臋 nie moge doczeka膰 , w 艣wi臋ta na canal+ b臋dzie lecie膰 , to wko艅cu obejrz臋
Wczoraj obejrza艂am te偶 "Dum臋 i uprzedzenie", mimo bardzo p贸藕nej pory obejrza艂am ca艂y, nawet mi si臋 podoba艂 i nie usn臋艂am
O tak, "Cia艂o" to 艣wietny film. Po pierwsze - du偶a doza humoru, po drugie - trzeba dok艂adnie ogl膮da膰, 偶eby si臋 nie pogubi膰 w w膮tkach (a ja lubi臋 filmy, przy kt贸rych musz臋 si臋 koncentrowa膰 albo kt贸re zaskakuj膮 zako艅czeniem - taki "艢wiadek koronny" fatalny IMHO w艂a艣nie dlatego, 偶e przewidywalny od pierwszej sceny, po prostu nudny).
Polecam "prosto w serce" czyli Music and Lyrics z Hugh Grantem i Drew Barrymore. Wprawia w cudny nastr贸j, proponuje dawk臋 艣wietnego humoru, a Hugh dojrzewa bardzo smakowicie - pomimo filmowych fata艂aszk贸w.
"Cz艂owiek roku" z R.williamsem... taaaaki sobie
chocia偶 Robina lubi臋 w ka偶dym (prawie - wykluczam filmy typu Flubber) wydaniu
"Cesarzowa" - zrobi艂a na mnie du偶e wra偶enie. ca艂e szcz臋艣cie, 偶e zrobili to Chi艅czycy. Chociaz - jak to u azjat贸w - troche chwilami okrutne.
Ja te偶 po "Prosto w serce" i niestety wysz艂am z kina rozczarowana. Co prawda pocz膮tek rewelacyjny (teledysk), to reszta tak sobie - historia w og贸le mnie nie wci膮gn臋艂a.
I "Testosteron" - niekt贸re dialogi 艣wietne, ale te偶 troch臋 d艂u偶yzny. Og贸lnie m贸wi膮c, bawi艂am si臋 lepiej na tym drugim.
"Kopia mistrza" - pelen najcudowniejszej muzyki na swiecie, tak ze w ogole nie umiem ocenic tego filmu... chyba tylko to, ze w ogole za duzo bylo filmu w tym filmie np. scena premiery IX Symfonii - pokazana tylko we fragmentach jak dla mnie symfonia moglaby byc w calosci i film by tylko na tym zyskal
[quote="aluc"]"呕ycie na pods艂uchu" - bardzo dobre mimo takiego sobie zako艅czenia
Bylam dwa dni temu w kinie. Bardzo mi sie podobal. Troche przeszkadzalo mi to, ze Dreyman przypominal mi z wygladu Banderasa. jakos przez to podobienstwo nie byl dla mnie wiarygodny.(ale to tylko moja obserwacja, moj maz w ogole nie dostrzegl zadnego fizycznego podobienstwa miedzy nimi)
"Turistas", dla wielbicieli krwawych jatek z mniej wa偶n膮 fabu艂膮 i w og贸le mi艂osnik贸w gatunku
Fajne sceny kr臋cone pod wod膮 i robi膮ce wra偶enie zdj臋cia z sekcji ( a w艂a艣ciwie pobierania organ贸w), mo偶na wylicza膰 - nerki, w膮troba...
Tylko dla koneser贸w
A ktos ogl膮da艂 Klimaty albo Wielk膮 Cisz臋? Bo si臋 waham na co dzisiaj p贸j艣膰...?
Byli艣my na Testosteronie i wyszli艣my pozytywnie zaskoczeni. Oczywi艣cie nie jest to film wybitny, ale jako zwyk艂a komedia, do艣膰 rubaszna, jest naprawd臋 dobry.
Ku naszemu zdumieniu na seans o 21.15 w 艣rod臋 przysz艂o ponad 40 os贸b. I wszyscy si臋 rechotali.
Jak wyjdzie na dvd to chyba sobie kupi臋-dla tekst贸w Szyca w szczeg贸lno艣ci
A ja tak po cichutku i niepewnie ale calym sercem polecam film "Eragon".
Bajka,dla tych co lubili trylogie Tolkiena na przyklad.Piekna bajka.
O przyjazni poswieceniu i najlepszych z ludzkich wartosci.Ksiazke na podstawie ktorej film powstal napisal pietnastoletni chlopak.
juz teraz wiem dlaczego zawsze wierzylam w smoki.
Ksiazka jest lepsza ,ma jeszcze druga czesc ale w filmie zgubiono sporo watkow co nie rokuje dobrze ewentualnej drugiej czesci.Mam jednak nadzieje,ze powstanie.
Z takich bardziej sensacyjnych polecam "Dejavu"z Denzelem mniam Washingtonem
"Pachnidlo" mnie troche hmmmm...Tez polecam.
A z horror贸w "Wzg贸rza maj膮 oczy" niez艂a siekanka!
" Karol-papie偶, kt贸ry pozosta艂 cz艂owiekiem" - up艂aka艂am si臋 jak ma艂e dziecko. Klasyka!
Prosto w serce obejrzalam, b milutki i duzo H Granta .b
Ja wczoraj obejrza艂am "Dom z piasku i mg艂y" piekny dramat, wczoraj na tvp1 lecia艂, a ten film na mojej p贸lce ju偶 od dawna czeka艂 na obejrzenie. Drugi film kt贸ry tez koniecznie musi dolaczy膰 do mojej filmoteki to "Jasminum" Kolskiego , uwielbiam jego styl, polecam !!
A ja dopiero teraz widzia艂am "呕ycie na pods艂uchu" i zrobi艂 na mnie olbrzymie wra偶enie. 艢wietna fabu艂a, bardzo dobrze dobrani aktorzy. Ah gadali艣my potem z m臋偶em o tym filmie do nocy.
"Nie 偶a艂uj臋 niczego" - chyba pierwszy francuski film, kt贸ry mi si臋 podoba艂. Wart, zdecydowanie.
A nie z film贸w - dzisiejszy koncer YAMATO - b臋bniarze z Japonii - jedyne w swoim rodzaju do艣wiadczenie. Mnie jeszcze b臋bni pod czaszk膮.
"happy wkr臋t".. kiep艣ciutki wg mnie. Gabie sie podoba艂, ale Ona nie nalezy do wybrednych
Musze nadrobi膰 zaleg艂osci.. mo偶e "Dziwne przypadki Harolda Cricka" (czy jak mu tam)?
Jeszcze wi臋ksze wra偶enie zrobi艂o to chyba na Adasiu. Je偶eli kto艣 b臋dzie mia艂 okazj臋 polecam, chocia偶 bilety do najta艅szych nie nale偶膮.
Wczoraj byli艣my w teatrze wsp贸艂czesnym na spektaklu "Napis" podoba艂 mi si臋. Lekki i m膮dry zarazem.
Re偶yserowa艂 Englert. Cho膰 nie wszystkie jego sztuki mi si臋 podobaj膮 to ta jest niez艂a.
"Jasne b艂臋kitne okna" Lindy, jestem pod wra偶eniem , ogl膮da艂am go dzi艣 w nocy do 2.30 , co u mnie jest raczej niemozliwe cz臋sto zasypiam o 1 w nocy cho膰by si臋 wali艂o i pali艂o, tu jednak film mnie zainteresowa艂. Rola Lindy, wcale nie mi臋艣niaka i amanta , raczej bardzo zakochanego, troszk臋 "dupowaty" (sorki za okre艣lenie) . Rola Brodzikowej wko艅cu zupe艂nie inna ni偶 do tej pory ,gdzie nie przewraca s艂odko swoimi duzymi oczami. Dodam ,偶e j膮 lubi臋, ale jej slodkie role ju偶 mnie nie krec膮.
Dramat w moim stylu, nie spodziew艂am sie tego po LIndzie, zw艂aszcza, 偶e serial kt贸ry leci na polsacie z jego g艂owna rola ( i Foremki ) przekresli艂 go u mnie jako aktora , kt贸ry jesczze co艣 zdzia艂a.
Przypadek Harolda Cricka
Ca艂kiem ca艂kiem
Emma Thompson i Dustin Hoffman jak zawsze 艣wietni
To zupe艂nie tu nie pasuje, ale - naprawd臋 "to" ostatnio widzia艂am
"Nie m贸wcie mojej mamie, 偶e jestem w Afganistanie" - Film dokumentalny , Diego Bunuel, Pascal Manoukian , Francja 2006 , 55 min.
Wczoraj w nocy na Planete.
Doskona艂y dokument. Pokazuje Afganistan, o jakiego istnieniu absolutnie nie mamy poj臋cia Codzienne 偶ycie w g艂贸wnych miastach -
Kabulu, Kandaharze, Mazaar ... Cierpliwe, mozolne d膮偶enie, by stworzy膰 tam "swoj膮 normalno艣膰". Zapieraj膮ce dech w piersiach widoki, wstrz膮saj膮ce historie zwyk艂ych ludzi, kt贸rzy pr贸bowali 偶y膰 inaczej, afga艅ski rap i pierwsza miejscowa wersja "Idola" na zako艅czenie.
I - najwa偶niejsze- ani jednego ameryka艅skiego 偶o艂nierza.
Polecam
Powt贸rka 20 lipca 20:45.
"Babel"
interesuj膮cy
Z powodu bezssennosci widzialam ostatnio cztery filmy.
Cztery rozne filmy,o roznej tematyce i kazdy na swoj sposob
mnie poruszyl...
Pierwszy to historia milosci.Oczywiscie nieszczesliwej ale przepieknie
wkomponowanej w historie Indii i Pakistanu a wlasciwie kawaleczek
historii kiedy nastapil ich podzial.Milosc Hindusa i Pakistanki,milosc pomimo
religijnej odmiennosci i mimo krwi przelewanej obficie przez hindu i muslim.
Film nakrecony w Kanadzie,aktorzy nie hinduscy...Nie lubie ani
melodramatow ani romansidel a ten film ma w sobie jakas magie,tesknote
i nadzieje,ze taka milosc istnieje naprawde i jest ponad wszystko.
Drugi film zupelnie inny i w tematyce i klimacie.To film dla wielbicieli filmow z udzialem
Hannibala Lectera,seryjnego mordercy i kanibala.Potwora.
Film siega poczatkow.Dlaczego Hannibal zamienil sie w potwora,jego tragiczna przeszlosc.
Film nieladny i piekny,glowny aktor,francuz -mlody Lecter gra moim zdaniem
bardzo dobrze.Kto sie nie boi krwistych befsztykow ze zwyrodnialcow moze
smialo ogladac.Nie graja w tym filmie wielkie Hollywodzkie nazwiska
co moim zdaniem wplywa jeszcze bardziej na jego korzysc
Straty czasu nie zanotowalam.
Trzeci film cieply i serdeczny.O tworczyni bajek dla dzieci(chyba jednych z najlepiej
znanych na swiecie ) Beatrix Potter.Warty obejrzenia ,lagodny i kolorowy.
Dla milosnikow wersji oryginalnych-sliczny angielski bym powiedziala
Pierwszy film (znam tylko tytuly angielskie) to "Partition",drugi "Hannibal Rising"
a trzeci "Miss Potter".
Czwarty nie wiem czy polecam..."Laberinto del fauno"czyli Labirynt Pana
Bardzo przykry jakos dla mnie film...Wojna domowa,okrucienstwa
i bezsilnosc dziecka uwiklanego w zycie doroslych ludzi,uciekajacego w swiat
fantazji...No i konczy sie tak jak sie konczy...Ale film zrobiony dobrze
przejmujacy...
No to tyle.Przepraszam za zawracanie glowy i dziekuje za ewentualna uwage.
Plac Zbawiciela przypadkiem na C+ zobaczy艂am. Podoba艂 mi si臋. Jowita naprawd臋 niez艂a.
z nud贸w "Bia艂膮 masajk臋" film jeszcze gorszy niz ksi膮zka.
Przypomnia艂am sobie "prze艂amuj膮c fale"
"Duma i uprzedzenie" - mi艂y
czeg贸z ja ostatnio nie widzia艂am
Kr贸low膮 - 艣wietny, Helen Mirren genialna, generalnie film o tym, jak to kr贸lowa ma w 偶yciu przechlapane
Szklan膮 Pu艂apk臋 4.0 - nominacja do najweselszego filmu sezonu dawno si臋 tak nie ubawi艂am, tylko ci膮gle nie mog臋 doj艣膰, dlaczego w filmach nigdy nie u偶ywaj膮 spacji i entera
Babel - interesuj膮cy, chocia偶 jako艣 zawieszony, do ko艅ca g艂贸wnie dobrze si臋 zapowiada艂
Przypadek Harolda Creeka - rewelacyjne aktorstwo, fabu艂a troch臋 za bardzo na ko艅cu ameryka艅sko happyendowa
Lot 93 - bardzo dobry film o tym, dlaczego 11 wrze艣nia w og贸le by艂 mo偶liwy - ano generalnie przez totalny ba艂agan, panie
Deja vu - czysta rozrywka, ale ciekawa, P臋dzel Waszyngton taki, jakim go lubi臋 najbardziej
Dogville - niby interesuj膮cy z ka偶dego mo偶liwego powodu, ale d艂ugo艣膰 zdecydowanie dla masochist贸w, obejrza艂am w dw贸ch porcjach
"Kr贸lowa" by艂a wielkim rozczarowaniem mojej c贸rki, kt贸ra prze偶ywa teraz fascynacj臋 wszelkiej ma艣ci ksi臋偶niczkami i kr贸lowymi. Ot贸偶 wparowa艂a podczas emisji filmu do pokoju, dowiedzia艂a sie jaki tytu艂 i bardzo czeka艂a na tytu艂owa kr贸low膮. Kr贸lowa za chwil臋 pojawi艂a si臋 na ekranie, ale 偶e akurat hasa艂a po wiejskiej posiad艂o艣ci to odziana by艂a w kufaj臋, gumiaki i z chustk膮 na g艂owie w stylu babule艅ki. D艂ugo nie zapomn臋 wyrazu rozczarowania na buzi c贸rci i okrzyku niedowierzania "to ma by膰 kr贸lowa" ?!
Ja te偶 nie by艂am filmem zachwycona, a to dlatego, ze spodziewa艂am si臋 czego艣 innego, raczej filmu si臋gaj膮cego w g艂臋bokie lata pi臋膰dziesi膮te ubieg艂ego stulecia, gdy dwudziestoletnia dziewczyna zosta艂a kr贸low膮 i jak sobie z tym poradzi艂a... A tak to czu艂am si臋 troch臋, jakbym "Viv臋" sprzed dziesi臋ciu lat czyta艂a
Ostatnio te偶 sporo ogl膮dalam, bo wyjazdy wakacyjne si臋 poko艅czy艂y to i sterta prasowania uros艂a pod sufit I tak np.:
- "Co gryzie Gilberta Grape" - wszyscy znaj膮 bardzo mi sie podoba艂 film i bardzo mi si臋 podoba艂 Leonardo di Caprio; ja generalnie za nim nie przepadam, do roli amanta mi nie pasowa艂, w Awiatorze nie pasowa艂, a w roli niedorozwini臋tego ch艂opca by艂 idealny.
- "Sophie Scholl, die letzte Tage" - interesuj膮cy, nieprzegadany i nieckliwy
- "Skaza" - o niezdrowej nami臋tno艣ci i co z tego wynik艂o
- "Bezmiar sprawiedliwo艣ci" - obejrza艂am w ko艅cu ze wzgl臋du na to, ze kole偶anka by艂a tam statystk膮 zacz膮艂 si臋 ciekawie, potem rozczarowa艂
Volver- bardzo podoba艂 mnie si臋
Wczoraj byli艣my z m臋偶ulem w kinie na "Grindhouse vol.1 Death Proof" Quentin'a Tarantino i na prawd臋 ju偶 nie pami臋tam kiedy wysz艂am z kina tak oszo艂omiona, zachwycona i pe艂na emocji je艣li komu艣 odpowiada styl Tarantino to polecam ten film jest kolejn膮 pere艂k膮 - e tam, brylantem w dorobku tego re偶ysera i scenarzysty
A swoj膮 drog膮 to uwielbiam Tarantino za to, 偶e jest tak zdrowo r膮bni臋ty - nikt inny nie m贸g艂by wymy艣la膰 takich rzeczy
"Snow cake"-nie wiem jaki tytul polski.
po prostu warto obejrzec.
"Ono" - nie podoba艂o mi si臋, mo偶e dlatego, 偶e oczekiwa艂am historii znanej z ksi膮偶ki.
"Wyznania gejszy" - ca艂kiem, ca艂kiem.
"Plac Zbawiciela" - przejmuj膮cy.
"Ostatni taniec" wyst.Patrick S. -film cienki, ale z przes艂aniem. Jak kto艣 lubi ogl膮da膰 taniec, to mu si臋 spodoba. My艣l臋, 偶e to film na cze艣膰 samego g艂贸wnego bohatera, kt贸ry stwierdza w nim, 偶e taniec jako艣膰 ta艅ca wyp艂ywa z serca, trzeba go czu膰 - nawet, gdy ma si臋 ju偶 tyle lat co on.
"Samotno艣膰 w sieci" - w艂a艣ciwie nie wiem dlaczego i po co Wpad艂o mi to w r臋ce w wypozyczalni i poczu艂am jaki艣 imperatyw, 偶eby jednak zobaczy膰. Uda艂o to mi si臋 w trzecim podej艣ciu w niedziel臋 rano. Jakbym nie mia艂a lepszych zaj臋膰
Ksi膮偶ka jest fatalna, a film... zadziwiaj膮cy. Do dzi艣 nie mog臋 och艂on膮膰 ze zdziwienia, 偶e mo偶na by艂o nakr臋ci膰 film do tego stopnia o niczym
Za to dla r贸wnowagi naby艂am sobie w Empiku serial "Siedlisko" na DVD. Cudowny ! Wreszcie udaje mi si臋 obejrze膰 to w ca艂o艣膰i i w kolejno艣ci
a ja wczoraj Kod LEonarda da Vinci , obejrza艂am bardzo wciaga i
"Dziwka" ale zabardzo nie rozumiem o co w nim chodzi
Jak macie troszke czasu do zmarnowania to "Ghost Rider"
albo "Primeval".Obejrzalo mi sie z powodu bezsennosci.
a ja w艂a艣nie po "milion enty" raz ogladam Stalowe Magnolie
juz wiem, kiedy bede p艂aka膰 i nie rozumiem po co tyle razy ogladam ten sam film
cyd
Mam tak samo ze Stalowymi Magnoliami.
Innym filmem ktory moge ogladac w nieskonczonosc
jest Horse Whisperer.
O p贸艂nocy wyszli艣my z kina.
D.Lynch - Inland Empire
Zabijcie, nie wiem o co chodzi艂o w tym filmie
" Niczego nie 偶a艂uj臋 "- film o Edith Piaf- no ja te偶 nie 偶a艂uj臋, 偶e posz艂am.
"Czarna ksi臋ga" o II wojnie swiatowej.
Nie wiem, czy to odpowiedni w膮tek, ale pochwal臋 si臋
Ostatnio zauwa偶y艂am w Empiku m贸j ukochany serial - "Siedlisko" na DVD i si臋 nie powstrzyma艂am. Spokojnie i wreszcie po kolei ogl膮da艂am go sobie w wolniejszych chwilach i bardzo mi to dobrze zrobi艂o
Ostatnio na Polonii powtarzali Siedlisko, za艂apa艂am si臋 na dwa odcinki i 偶a艂uj臋, ze nie na wi臋cej. M贸wicie, 偶e warto ca艂o艣膰 kupi膰?
Na DVD ogl膮dali艣my "Ostatni kr贸l Szkocji" dobry film, cho膰 brutalny (a w ci膮偶y mi to nie s艂u偶y). Akurat tego dnia sko艅czy艂am po raz enty czyta膰 Heban. Warto w艂a艣nie w takim po艂膮czeniu.
Wcze艣niej by艂a jeszcze Maria Antonina i powiem, 偶e mi艂o zaskoczy艂am si臋 tym filmem. Bardzo przyjemny
"obs艂ugiwa艂em angielskiego kr贸la" - groteskowy, komiczny ale i dramatyczny, s艂owem super, cho膰 nie wiem jak ma si臋 do powie艣ci, bo jej nie czyta艂am.
"Czarna Dalia" de Palmy - takie sobie
"Babel" - mocny film.
"Niedoko艅czone 偶ycie" - dla mnie bomba, Redford i Freeman to to co lubi臋
Dzi艣 ogl膮dam "Dum臋 i uprzedzenie"
.
Na dzi艣 potrzebuj臋 co艣 takiego co mo偶na obejrze膰 pod kocykiem, z herbatk膮... Co polecacie ?
Wczoraj kupili艣my w Wyborcz膮 z pierwszymi 2 odcinkami serialu Agnieszki Holland "Ekipa" , obejrza艂am i wiecie co jka dla mnie 艣wietny, na czasie. Ukazuje nam w jaki spos贸b powstaj膮 przekrety i uk艂ady polityczne. Z niecierpliwo艣ci膮 czekam na dalsze docinki.
Wczoraj z wielkim trudem obejrzalam Mr Brooks-co tam robil Kevin Coster? tragedia.
Obejrzalam jeszcze raz "Pachnidlo" (tak chyba bedzie po Polsku).I polecam jednak.
Polecam jeszcze "300" naprawde dobrze zrobiony film,naprawde mi sie podobal.
Ogladalam tez "Premonition" z Sandra Bullock (nie wiem jak przetlumacza tytul
na polski).Moim zdaniem warty obejrzenia a moze jeszcze bardziej przemyslenia.
Iona, przet艂umaczyli "Przeczucie" fakt warty przemy艣lenia film.
Dzieki
Niepokoj - niestety kolejne nieporozumienie. Poszlam w ciemno, podobal mi sie tytul- cale szczescie mialam znizke z BP, bo plulabym sobie w brode za te wpadke. Totalna bzdura, dla malo rozgarnietych malolatow. Shit i jeszcze raz shit.
zn贸w narabiam braki
Infiltracja
Ostatni kr贸l Szkocji
i - ponownie - dwa poprzednie Bourne'y
wszystko obowi膮zkowe
Hawana - miasto utracone.
Oj lubie Andy'ego Garcia
"Wiem kto mnie zabi艂"
偶enada straszna
"Hanibal -po drugiej stronie maski" mnie si臋 podoba艂, 偶a艂uje tylko, ze nie przeczytalam ksi膮偶ki najpierw
Blow Dry z Alanem Rickmanem. 艢wietne.
Harry Angel Alana Parkera - brr straaaaaaaszne, nie moglam po tym zasnac, bebechy , krew, obrzedy woodoo zazynanie kurczaka; de Niro - tejemniczy zleceniodawcai Mickey Rourke jako prywatny detektyw z mroczna przeszloscia. Wszytko to w w Luizjanie w latach 50-tych
"Fracture" z Anthony Hopkinsem-jeden z lepszych filmow ostatnich czasow.
Z rozrywkowych "Disturbia" i "Are we done yet ?"
Lena, to mo偶e Memento, albo z nowszych w艂a艣nie Fracture co Ilona poleca (u nas bodaj偶e S艂aby punkt).
A propos Fracture, wyst臋puje tam Ryan Gosling - kto go pami臋ta z Fanatyka?
A z logicznych ze staroci to jeszcze Podejrzani.
Away from her z Julie Christie- Nie wiem czy jest tytul polski i czy byl wyswietlany w kinach. Ja widzialam w samolocie pomiedzy Wakacjami Jasia Fasoli i Silver Surferem. A film z 2006 - polecam.
Ja polecam GARDEN STATE O ile sie nie myle w Polsce jako POWROT DO GARDEN STATE
I ostatnio HOT FUZZ
THE ILLUSIONIST. Naprawde swietny!
Nieznajoma - polecam
Ultimatum Bourne'a
jestem beznadziejnie zakochana w tej serii, niestety z tre艣ci jasno wynika, 偶e nast臋pnej cze艣ci nie b臋dzie
po prostu razem
dobra ksi膮zka, mi艂y film na babskie wyj艣cie, jestem fank膮 audrey tautou , kocham j臋zyk francuski....
mniam
cyd
Perfect stranger. A do smiechu Wild Hogs i Are we done yet
Zgon na pogrzebie- swietny film na poprawe nastroju. poplakalam sie ze smiechu
Niania w Nowym Jorku - beznadziejny
kolejny przyk艂ad nieudanej ekranizacji fajnej i 艣miesznej ksi膮偶ki
A widzial juz ktos film "Skafander i motyl"? jakie wrazenia?
"Stranger than Fiction"
jestem zachwycona
''Zaczarowana '' z 6-letni膮 c贸rk膮. Dzieciom w kinie si臋 podoba艂o, a ja te偶 nie narzeka艂am.
"Dobry Rok" z Russelem Crowe, rezyserem jest co mnie zaskoczylo Ridley Scott (ale to pozytywnie) , gor膮co polecam pi臋kny melanholijny a zarazem zabawny film. Akcja toczy si臋 w Prowansji, gdzie oczarowa艂y mnie pi臋kne widoki, do tego troszke francuskiego humoru ( kt贸ry uwielbiam).
Film teraz jets puszczany na Canal+, z tego co widzia艂am do艣c cz臋sto, je偶leei kto艣 potzrebuje przyjemnego odpr臋偶enia i szczypt臋 romantyzmu POLECAM
Ostro偶nie, po偶膮danie - uwielbiam Anga Lee, wi臋c mog臋 by膰 nieobiektywna bardzo bardzo mi si臋 podoba艂, w og贸le nie zauwa偶y艂am, jak te prawie trzy godziny min臋艂y
Fa艂szerze (na dvd, austriacki, tegoroczny kandydat do Oskara w filmach obcoj臋zycznych) - mocny
"Butelki zwrotne" - ciep艂y, nieg艂upi, zabawny film
Zgadzam si臋 w sprawie "Zgonu na pogrzebie". Wyborny, czarny, brytyjski humor. Pop艂aka艂am si臋 ze 艣miechu w Multibabykinie.
"Zgon na pogrzebie" fajny, tez sie szczerze u艣mia艂am
natomiast "Dziewczyna moich koszmar贸w" czy jako艣 tak - koszmar zaiste, obrzydliwy i wulgarny, nie polecam
Ja ostatnio widzia艂am:
-Z艂y skr臋t 2 (inny tytu艂 Droga bez powrotu 2) -niez艂a siekanka
- Pi艂a IV - super, jak trzy poprzednie cz臋艣ci
- Pok贸j do wynaj臋cia (lub Motel) - bardzo fajny thiller
- Tajemnica przesz艂o艣ci - thiller na faktach autentycznych, bardzo fajny.
"Radio" (K.Gooding Jr. i Ed Harris) coprawda widzia艂am to ju偶 spory czas temu, ale w艂asnie na Polsacie, ma byc puszczony, goraco polecam tym kt贸rzy lubia takie do posmiania i pop艂akania (ja wy艂am jak b贸br )
POKUTA - dawno tak nie rycza艂am w kinie. Nie wiem, czy ja si臋 tak 艂atwo wzruszam, czy film taki 艣wietny. Dla mnie super.
LEJDIS - posz艂am bez przekonania, ale w sumie ok. U艣mia艂am si臋, bo to film do 艣miechu. Li tylko i wy艂膮cznie.
PS. Kocham Ci臋
Chyba mam co艣 z hormonami, bo ca艂y film na przemian 艣mia艂am si臋 i si膮ka艂am.
Bardzo ciep艂y i optymistyczny.
Edit: Irlandczycy maj膮 艣wietny akcent.
Eagle vs Shark polecam
Wczoraj w TV Hazardziste. Muzyka swietna i swietny film, szkoda tylko, ze znow nie udalo mi sie dotrwac do konca. chyba nie moge ogladac filmow w Tv.
A nam si臋 ostatnio podoba艂 nasz polski film: Rezerwat.
By艂am na "jeszcze raz", podoba艂o mi si臋
"呕ycie od kuchni" - bardzo sympatyczna komedia romantyczna, cho膰 nie do ko艅ca komedia Ale mi艂o mi si臋 ogl膮da艂o.
wczoraj wieczorem wybrali艣my si臋 na "4 miesi膮ce, 3 tygodnie, 2 dni" i do tej pory jestem pod wra偶eniem filmu, daje do my艣lenia i to bardzo, chyba jestem zbyt wra偶liwa, bo w pewnym momencie zrobi艂o mi si臋 s艂abo...
"Rozwa偶na i romantyczna" z 1995 r z Emm膮 Thompson jako rozwa偶n膮 i Kate Winslet jako romantycz膮
oraz "Pok贸j syna" - bardzo mi si臋 podoba艂y
"Monachium" S. Spielberga.
Jak nie przepadam za Spielbergiem to musz臋 powiedzie膰, 偶e "Monachium" jest bardzo dobre. Poruszaj膮cy i przejmuj膮cy dla mnie od samego pocz膮tku. I taki dramatyczny, 偶e mia艂am dreszcze.
ps. Eric Bana doskona艂y.
Widzia艂am "To nie jest kraj dla starych ludzi" i nie podoba艂 mi si臋. Mi艂o ogl膮da艂o si臋 fragmenty z Tommym Lee Jonesem, z typowym humorem Coen贸w - natomiast sceny z psychopatycznym morderc膮 sp臋dza艂am chowaj膮c g艂ow臋 za torebk膮. Co艣 strasznego. Nie potrafi臋 te偶 zinterpretowa膰 tego filmu, zw艂aszcza 偶e autorami s膮 bracia Coen - czy chodzi o to, jak straszne robi si臋 kino kiedy zabraknie w nim poczucia humoru?
Na dodatek po wyj艣ciu z kina z艂apa艂a mnie stra偶 miejska, bo 藕le wyjecha艂am z parkingu i musia艂am zap艂aci膰 mandat. Wi臋c nie lubi臋 tego filmu!!!
"Skafander i motyl"-zobaczylam, smialam sie i plakalam; piekny, poruszjacy film.
"Juno" polecam polecam polecam
Joe Black. Po raz dziesi膮ty chyba... Nieodmiennie uwielbiam. Tak, wiem. Jameryka艅ski i te 艂zy Brada... Ale jednak... KOCHAM ten film!
Ko艅 morki czy jak mu tam
Za trudny dla 7 latka
ale w sumie niez艂y
Polecam
"Nigdy nie b臋d臋 twoja"
https://nigdyniebedetwoja.vision.pl/
Rewelacyjna komedia
Najpierw strzelaj potem zwiedzaj
nieglupia czarna komedia
znakomita
Ja to wog贸le kocham filmy ogl膮da膰. A teraz nadrabiam zaleg艂o艣ci z trzech lat.
Polecam bardzo: "The Libertine" ("Rozpustnik")
... cho膰 film kontrawersyjny i jedni ogl膮daj膮 z zapartym tchem do ko艅ca a inni wy艂膮czaj膮 po kilku minutach.
https://www.thelibertine-movie.com/
Rewelcyjna gra Johnnego Deppa.
Rezerwat - 艣wietny
"The brave one" z Jodi Foster...... - IMO jeden z lepszych film贸w jakie osatnio wysz艂y. Polecam !
"Ostro偶nie, po偶膮danie" - warto zobaczy膰
Angielska robota-swietny, zaskakujacy, dynamiczny.
No i Jason Statham, moj ideal faceta, od niedawna.
R贸wnie偶 polecam 'Angielsk膮 robot臋'. Film 艣wietny, ale niestety pozbawiaj膮cy z艂udze艅 co do ludzi. Tylko kasa, chu膰, por贸bstwo, panie.
Teraz ju偶 nie mog臋 si臋 doczeka膰 pozytywnego przes艂ania w "Mamma mia"
Te偶 czekam na "Mamma mia"
Ogladalam "mrocznego rycerza". Bardzo fajnie zagrany jest jjoker- duzo mroczniej niz zagral go Nickolson, ale bardzo mi sie podobal. Nawet chyba bardziej niz orginal, jest taki niepokojaca szlony- uwazam ze to szalenstwo duzo autentyzniej tu wypadlo. Ale ogolnie przewidywalnie i nudno. Aczkolwiek ten Batman wizualnie najbardzij mi sie podoba
Infiltracja
Krwawy diament
i troch臋 l偶ej : 呕ycie od kuchni
Rezerwat - wybaczcie, drogie kole偶anki, ale olbrzymie rozczarowanie
schematyczny scenariusz, drewniana gra aktorska, Sonia B. znajduje si臋 po tym filmie w czo艂owej dziesi膮tce najbardziej przereklamowanych polskich aktorek pod艂ug aluc
Dobry agent (co za ba艂wan tytu艂 t艂umaczy艂 )- niez艂y, ale bez ekstazy
Granatowyprawieczarny - takie kino lubi臋 bardzo
Angielska robota - super
"Lejdis" mia艂am dosy膰 po 5 minutach. NIe rozkr臋ci艂o si臋..
Z desperacji posz艂am na "Hancocka". Tak durnego filmu dawno nie widzia艂am..
he he marghe, ale zaczyna si臋 dobrze, nie?
durny rzeczywi艣cie, bo ju偶 zapomnia艂am, 偶em widzia艂a
eee, nie, reszt臋 to napisa艂 jaki艣 normlany ameryka艅ski scenarzysta
pytanie raczej, sk膮d wytrzasn膮艂 t臋 pierwsz膮 po艂ow臋
"Butelki zwrotne" 艂adne
Fride widzia艂am dopiero teraz, piekny film.
In Bruges (po polskiemu "Najpierw strzelaj, potem zwiedzaj" - proponuj臋 najpierw zastrzeli膰 tego, kto wymy艣li艂 polski tytu艂) - podoba艂 mi si臋, chocia偶 kreacja Farrella bardzo przypomina艂a mi jego samego ze Snu Kasandry Allena. Sporo czarnego humoru, europejskie krajobrazy, no i ten Ralph Fiennes!
Kr贸lestwo - jako film akcji fajny, ale tzw. przekaz bardzo propagandowy i wr臋cz niesmaczny.
Poza tym z film贸w, kt贸re mnie ostatnio zszokowa艂y - D藕wi臋ki muzyki z 1965 r - OGROMNY przeb贸j 艣wiatowy, zw艂aszcza w Stanach (ale nawet m贸j m膮偶 pod艣piewuje czasem piosenki z tego musicalu). Ale jak obejrza艂am, to ju偶 si臋 nie dziwi臋, 偶e w Polsce by艂 praktycznie nieznany - pozytywny obraz Ko艣cio艂a + austriacki op贸r przed nazistami = chyba za du偶o dla polskiego widza z lat 60-tych.
Elegia.
Dobry.
"Ogr贸d Luizy" bardzo fajny, super gra tytu艂owej bohaterki, no i lubi臋 Doroci艅skiego i jego poczucie humoru
Dzi艣 mam zamiar "Rezerwat" obejrze膰.
Magda EZ - jako maniaczka muzikali ameryka艅skich D藕wi臋ki muzyki pami臋tam bardzo dobrze i to w艂a艣nie z czas贸w PRLu, lecia艂y wielokrotnie w rozmaitych cyklach po艣wi臋conych muzikalom i wielokotnie przy tych okazjach je widzia艂am
zobaczy艂am wreszcie Katy艅
uczucia bardzo mieszane, doskona艂a scena ko艅cowa, zawieszona i bez pointy, a reszta to taka rozsypanka uk艂adanka, ruchome obrazy, jak kto艣 napisa艂
rzeczywi艣cie, trudno komentowa膰 film, kt贸ry z za艂o偶enia mia艂 by膰 arcydzie艂em - ale arcydzie艂em nie jest niestety
Labirynt Fauna - pewne rozczarowanie, chocia偶 generalnie na plus, bo nie ameryka艅ski
Casino Royale - film trwa 144 minuty, po 90 dalej nie wiedzia艂am o co chodzi.
Kochanice kr贸la - dr臋twy niemi艂osiernie. Niby scenariusz pisa艂 Anglik, ale chyba niezbyt dok艂adnie przeczyta艂 ksi膮偶k臋.
Uprowadzona z Liamen Neesonem - jak najbardziej polecam.
pozdrawiam
s.
A czy znajdzie sie kto艣 kto ogl膮da艂 hicior bollywood "Czasem s艂o艅ce, czasem deszcz" ???
Mam okazje w艂asnie go obejrze膰, i cho膰 nie ci膮gnie mnie tego typu kino, ten film podobno zdoby艂 w hollywood jakies nagrody (marna zach臋ta, ale zawsze jaka艣 ), i mam dylemat marnowa膰 ponad trzy godziny czasu na ogl膮danie???
Ja ostatnio niczego godnego polecenia nie widzialam, ale za to slyszalam w radiu. Jadac autem sluchalam Radia Szczecin, a w nim czesc cyklu Machina Czasu, poswiecona slynnej Marlenie. Bardzo interesujaco prowadzona przez pewna pania krytyk filmowa. (niestety nie pamietam nawiska). Ciekawostka-Dietrich bardzo spodobala sie piosenka Czeslawa Niemena , "czy mnie jeszcze pamietasz" ; kupila do niej prawa i napisala swoje slowa.
Szkoda, ze za Koszalinem przestalam sciagac Radio Szczecin. W kazdym razie polecam i zazdroszcze.
"Butelki zwrotne" - lekki, przyjemny,spokojny, troch臋 zabawny.
Druga podr贸偶 McGregora z Boormanem "leci" w艂a艣nie na National Geographic, w soboty o 20.00, pod tytu艂em Wielka wyprawa do Afryki (w oryg. Long Way Down). Podr贸偶 z p贸艂nocnego kra艅ca Szkocji (John O'Groats) do Cape Town w RPA. Naprawd臋 warto obejrze膰 - szczeg贸lnie dla fanek Ewana McGregora, ale nie tylko. Niestety nie wy艂apa艂am pocz膮tku, teraz wyprawa jest ju偶 w Libii, ale w sumie odcinek afryka艅ski jest ciekawszy ni偶 europejski.
Sztuczki
po raz kolejny nie pojmuj臋, jakie jest kryterium nagradzania rozmaitych ambitnych film贸w na rozmaitych ambitnych festiwalach
je艣li on jest ambitny, to widocznie za ambitny dla mnie
Tajne przez poufne - bdb. Z jednej strony parodia film贸w szpiegowskich, z drugiej gorzki obraz kryzysu wieku 艣redniego.
Spaleni s艂o艅cem. Fantastyczny film.
Ja Pi艂a V- 艣wietny, jak poprzednie cz臋艣ci. Oczywi艣cie pod warunkiem, 偶e si臋 lubi horrory.
"33 sceny z 偶ycia".
Polecam, bardzo mocno poruszaj膮cy.
Niebo nad Paryzem- bardzo cieply, poruszajacy film.
33 sceny... - bardzo dobrze zagrany film, totalnie spierniczony dubbing, co mocno mi utrudnia艂o odbi贸r ca艂o艣ci, do do艣膰 szybkiego zapomnienia wszak偶e, jako艣 ani do szczeg贸lnej g艂臋bi ani do formalnych warto艣ci nie mog艂am si臋 dogrzeba膰
Wczoraj by艂am na "Quantum of Solace" i jestem pozytywnie zaskoczona. I jaka艣 g艂臋bia si臋 pojawi艂a i jakie艣 te efekty specjalne i gagi by艂y mniej "z kosmosu" ni偶 to ostatnio bywa艂o... Jak dla mnie dobry kawa艂 odm贸偶d偶acza. I Bond, jako seria, po kilku bardzo s艂abych cz臋艣ciach, jakby zaczyna "wraca膰 do formy". ))
Jeszcze dalej ni偶 p贸艂noc - naprawd臋 艣mieszna komedia. 呕a艂owa艂am tylko, 偶e nie znam francuskiego, bo dla t艂umacza to musia艂a by膰 naprawd臋 ci臋偶ka robota - jak dla mnie dobrze wykonana.
No i Bond, ale to ju偶 mo偶e we w膮tku odpowiednim.
S艂o艅 Gusa Van Santa, teoretycznie o masakrze w szkole w Columbine
dawno nie by艂am niczym tak zahipnotyzowana, film w zasadzie wyprany z jakichkolwiek tez, zamiar贸w i gotowych rozwi膮za艅, przera偶aj膮co ch艂odny, niby nie stawiaj膮cy 偶adnych pyta艅, a na pewno nie udzielaj膮cy na 偶adne z pyta艅 odpowiedzi, ale wierc膮cy w m贸zgu
Zielono mi- piosenki Agnieszki Osieckiej na festiwalu w Opolu 97' wczoraj w TV KUltura. Ech, co to byl za koncert i co za artysci. Przy moim ulubionym "Na zakr臋cie" w wykonaniu Jandy, scisnelo mi gardlo i poryczalam sie.
lena77, ojej.... Jak ja marzy艂am, 偶eby mie膰 ten koncert nagrany!!!! Akurat jak takie pere艂ki lec膮, to ja nie mam telewizji porz膮dnej (remont w domu...).
Kiedy艣 mia艂am go nagrany na kasecie wideo, ale si臋 "wyje藕dzi艂a" niestety... 艢wietny, genialny, pi臋kny... Z jednej strony wzruszaj膮cy, z drugiej strony zabawny...
BTW. zauwa偶y艂a艣 "drugi plan" ca艂ego koncertu? Tzn. to, jak arty艣ci "si臋 obs艂ugiwali" przy barze i jak potem np. Zamachowski wygl膮da艂 pod koniec koncertu? )). Urocze to by艂o wszystko...
O tak, drugi plan byl bardzo interesujacy. kruszonu bylo tam pod dostatkiem. nawet mi sie wydawalo, ze janda byla pijana, bo kamera uchwycila jak z trudem dochodzila do krzesla i tak zabawnie na nim klapnela. ale piosenke wykonala swietnie, wiec zwatpilam, czy to byla ona. Pan Zborowski tez byl nie teges, smiesznie wymruczal to "wypijmy za kolegow". A widzialas jak brylowala Steczkowska? jak machala wlosami i jak byla prowokujaca? byla wtedy u szczytu popularnosci. a w chorkach u Maryli to wydawalo mi sie, ze mi mignela Urbanska, ale nie wiem czy to mozliwe. no i myslalam, ze Agata Passent ma wiecej ognia w sobie, ale moze to 11 lat temu taka byla, jejku miala wtedy 24 lata...
Cudowny koncert. A co sie dzieje z panem Lubomskim?
"Manna" szok, szok, drogie panie.
Sceneria: las (i tylko las). Aktorzy: przewa偶nie dw贸ch, w epizodzie pojawia sie dziewczyna, na kr贸tko. G艂贸wny i prawie-偶e-jedyny element planu to polonez caro
Hm, w sumie... por贸wna艂abym do "Rejsu", tyle, 偶e - chocia偶 jedyny to film, kt贸ry ma w sobie smak odjechanego klimatu - to podobie艅stwa nie ma 偶adnego
Na pewno jest to nowo艣膰 ponad godzinny film przy tak niewielkim nak艂adzie 艣rodk贸w/ rekwizyt贸w, i tak nielicznej obsadzie. Polecam!
Kocurek a gdzie widzialas te Manne?
Ja generalnie polecam kanal telewizyjny Wojna i pokoj gdzie leca non stop filmy radzieckie i rosyjskie, te najstarsze jak np Iwan Grozny-arcydzielo i te najnowsze jak film Wyspa, ktory teraz wchodzi na ekrany naszych kin, a moze juz wychodzi?
ale to tylko w telewizji "n" niestety
Wczoraj byli艣my na horrorze KWARANTANNA- 艣wietny. Ja, kt贸ra uwielbiam horrory i raczej nie czuj臋 strachu, jednak w kilku momentach si臋 ba艂am.
Polecam dla mi艂o艣nik贸w naprawd臋 mocnych wra偶e艅!!!
Wczoraj obejrzeli艣my Ma艂膮 Moskw臋- rewelacyjny.
My te偶 wczoraj Ma艂a Moskwa- super
wreszcie si臋 uda艂o wyrwa膰 - Tajne przez poufne
jak stary stwierdzi艂 - bardzo 偶yciowe poza tym genialny Malkovich oraz coraz bardziej wielbi臋 Tild臋 Swinton
W Dolinie Elah, swietny.
Wczoraj starego Taksowkarza, niestety zasnelam w trakcie, obudzilam sie na masakrze sutenerow, ale caly watek z Iris przespalam, wielka szkoda.
"Monachium" - z przerw膮, ale dotrwa艂am do ko艅ca
"Elizabeth. Z艂oty wiek" . Kate Blanchett jest 艣wietn膮 aktork膮..
Zgadzam si臋 z Wami.
Wczoraj "skusilam" sie na "Ptaki" w TVP2. Poobgryzalam troche pazurkow przy tym...
Pamietam jak jako maloletnia pomimo zakazu rodzicow obejrzalam ten film - strasznie pozniej tego zalowalam - i to wlasnie wspomnienie chyba spotegowalo moj wczorajszy nastroj grozy.
'Ile wa偶y ko艅 troja艅ski"
cha艂a
jedyne jasne punkciki to Szaflarska, Wi臋ckiewicz i Ostaszewska
dramatycznie drewniane dialogi, dramatycznie drewniana gra, wszystko 艂opatologicznie wyt艂umaczone (to ci膮g艂e dogadywanie "ale ju偶 za dziesi臋膰 lat b臋dzie inaczej" bleeee), przeciera艂am oczy ze zdumienia, 偶e Machulski m贸g艂 wypu艣ci膰 spod r臋ki co艣 takiego
W imie ojca, bardzo mi sie podaobal, dopiero teraz mialam okazje zobaczyc.
z nowosci mam ochote obejrzec Milczenie Lorny
Ogl膮damy teraz pierwsz膮 seri臋 Rzymu i bardzo mi si臋 podoba.
Persepolis - baaaardzo
a tak w og贸le to uwielbiam od paru dni wypo偶yczanie film贸w za pomoc膮 sesemesa
E to trzeba mie膰 tiwi szkoda.
Nie tr膮bi艂am bo byli艣cie wszyscy tacy zamy艣leni
w kinie "zmierzch" - no c贸偶 ... nie wysz艂am rozdygotana
a w domku "hotel Rwanda" i "iluzjonista" - polecam
"Righteous Kill" z DeNiro i Pacino - do ko艅ca trzyma w napi臋ciu.....
"Obywatel Milk" - polecam, interesuj膮cy obraz, rewelacyjny Sean Penn
ja polecam "just dance, streat dancer" to typowo taneczne, a mnei podoba艂 sie jeszcze dziewczyna mojego kumpla ale to zalezy co kto lubi:), a dla lubujacych si臋 w komediach polecam" obs艂ugiwa艂em angielskiego kr贸l " czeska komedia
Aluc ten ko艅 trojanski az taki badziewny ??
a co z lejdis jak wam sie podoba艂 ??
Drog臋 do szcz臋艣cia polecam. Mnie wbi艂a w fotel.
W stron臋 morza wczoraj w dw贸jce- pi臋kny
dlaczego ja kompletnie zapomnialam o tym w膮tku!
Gran Torino-rewelacja!
https://www.filmweb.pl/f453743/Jeszcze+dalej+ni%C5%BC+P%C3%B3%C5%82noc,2008
lubi臋 francuskie komedie
ostatno "M艂ode Wino" bo uwielbiam czeskie kino . Polecam wszystkim. Piosenka ko艅cowa "natentat" ci膮gle blisko mnie.
Dzisiaj id臋 na "Braci Karamazow" Zelenki wi臋c wkr贸tce napisz臋 co z nimi:)
"ciekawy przypadek Benjamina Buttona" - zdecydowanie przerost formy nad tre艣ci膮, nuda, i w gruncie rzeczy o czym jest ten film?.. szkoda czasu
"Jagodowe noce" czy jak to zostalo przetlumaczone, no i co ja mam powiedziec kocham tego Low miloscia ogromna .Bardzo mily film o niczym w sam raz dla mnie bo ja lubie takie historie , ktorych nie ma .Bledem bylo ogladanie z mezem ktory nie kocha ani takich historii ani Juda .b
o, to dobrze 偶e na dzi艣 nie zaplanowa艂am, cho膰 mnie kusi艂o. obejrz臋 sobie sama mo偶e
a widzia艂y艣cie "sierociniec"? strrraszny?
aha, "jagodowa mi艂o艣膰" prze艂o偶yli
ostatnio widzia艂am "W艂atcy m贸ch"
podoba艂o mi si臋 - chyba ju偶 藕le ze mn膮...
niestety, ostatnio do kina chodz臋 g艂贸wnie z dzie膰mi, wi臋c b臋dzie dzieci臋cy - "Opowie艣ci na dobranoc"
UWAGA, TRZYMA膯 SI臉 Z DALEKA OD KINA!
cha艂a koszmarna
ano w艂a艣nie dzieci臋cia chcia艂y i艣膰
ale zajawka by艂a nawet nawet - a w praniu nawet dubbing by艂 sennym koszmarem
ju偶 wol臋, jak mi dzieci Bondy ogl膮daj膮
Wczoraj widzieli艣my z m臋偶em "Tajne przez Poufne" - najnowsz膮 produkcj臋 braci Coen. Graj膮 w nim m.in. John Malkovich, Brad Pitt i George Clooney...
Strasznie... Dziwny film... Na pocz膮tku byli艣my nieco "rozdra偶nieni", 偶e si臋 "d艂ugo zaczyna a zacz膮膰 nie mo偶e". Potem si臋 okaza艂o, 偶e tak ma by膰, ju偶 bardziej si臋 "nie rozkr臋ci", ale przesta艂o nam to przeszkadza膰. Wr臋cz przeciwnie... Im dalej, tym bardziej nas wci膮ga艂 dziwny klimat filmu. A kiedy film si臋 sko艅czy艂... Parskn臋li艣my 艣miechem i 艣miali艣my si臋 potem jeszcze kilka minut komentuj膮c ca艂o艣膰 filmu, analizuj膮c pomys艂, konstrukcj臋 i fina艂...
Generalnie polecam. Bardzo nieprzeci臋tne kino - jak to bracia Coen.
P.S. To by艂 chyba pierwszy film, w kt贸rym Brad Pitt gra艂 idiot臋... Takiego p贸艂g艂贸wka/oferm臋/sierot臋 偶yciow膮... Dla samej tej roli warto film "zahaczy膰" .
zdecydowanie dla tej roli Brada warto obejrze膰 ten film
a Sierociniec mi osobi艣cie si臋 podoba艂, fajny klimat no i najwa偶niejsze, 偶e nieameryka艅ski co jest wielkim plusem. Pami臋tam, 偶e z kina wysz艂am tak zap艂akana, 偶e by艂o mi wstyd
Droga do szcze艣cia.
Podoba艂o mi si臋
Powered by Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)