To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

czy jest ktoÅ› z ElblÄ…ga?

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Stron: 1, 2, 3
grzałka
Jest?
blaire
Ja wprawdzie nie z Elbląga, ale może będę mogla w czymś pomóc? Bywam tam czasami i mam tam znajomych.
Yulita
Teraz z okolic Elbląga, jeszcze niedawno z. Szukam przyszłych mam z Elblaga i okolic.
asia77
amela ja jestem z ElblÄ…ga icon_biggrin.gif
WITEK
Witay icon_smile.gif
agniesia :)
Witajcie. ja też jestem z elbląga:) pozdrawiam serdecznie:)
basiaewa
Witaj Agniesia 774! Igę urodziłam w elbląskim szpitalu przy ul. Żeromskiego. Od 4 lat jestem podzielona między Elbląg a Tczew! icon_smile.gif 21 lat mieszkałam w Elblągu i wiele mnie łączy z tym miejscem! Bywam tam czasem! Pozdrawiam!
agniesia :)
Pozdrawiam serdecznie:) A córcie masz śliczniutkąicon_smile.gif
basiaewa
CYTAT(agniesia774)
A córcie masz śliczniutką:)

Dziękuję icon_biggrin.gif Zyczę, by Wasze starania zaowocowały czym prędzej icon_wink.gif
agniesia :)
Basiaewa a ansz jakiegoś dobrego gina w Elb bo ja do tej pory chodziłam do takiej jednej pani na królewiecką ale stwierdziłam że wizyty u niej nie do końca mi odpowiadają i jutro ide na wizytę do innej bo nadal nie widać @ a na teście 1 krecha icon_sad.gif mam nadzieje ze wszystko bedzie dopbrze.Pozdrawiam:)
basiaewa