To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

robótki ręczne - szydełkowanie itp.

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Stron: 1, 2, 3, 4
rozan
nie wiem czy to odpowiednie miejsce na ten temat ale nie bardzo miałam gdzie to umieścić
Jestem początkującą szydełkującą Poszukuję prostych wzorów (najlepiej po polsku) na buciki sweterki dla dzidziusia
Udało mi się z sieci troszke ściągnąc ale szukałam dwa dni Może któraś z Was ma wzory i może mi udostępnić icon_smile.gif
rozan
wogóle bardzo lubię rzeczy robione ręcznie Nie tylko na szydełku więc jeśli macie jakies fajne pomysły to napiszcie Chyba nie ma na tym forum takiego wątku a szkoda Założę się, że dużo nas zajmuje się takimi robótkami
Tobatka
Jest taka gazetka "Bobas" i tam sa śliczne wzory na szydełko i druty własnie dla maluszków do 2 lat (tak piszą, choć pojawiają się wzory na 98/104).. Poszukaj w kioskach i sklepach internetowych (ja się zaopatrzyłam w szydełkową prasę z całego tego roku w kolorowymotek.pl).

A potem pochwal się, co udłubałaś icon_smile.gif

Ja szydełkuję od wakacji, robię serwetki, ozdoby na choinkę, szalik sobie zrobiłam, filetowy obrazek, dłubię chustę - może do przyszłego roku skończę icon_smile.gif Spodobało mi się icon_smile.gif
rozan
ja też zaczynam a zaczynałam od czapek



wczoraj znalazłam coś takiego troche sie rózni od orginału icon_wink.gif ale i tak mi się podoba icon_smile.gif
rozan
chustę też zaczełam robic ale źle dobrałam sobie włóczkę i wyszła mi za sztywna i muszę pruć Teraz zachorowałam na buciki icon_smile.gif
myszowata
Właśnie znalazłam ten wątek icon_biggrin.gif
Ja bardzo dużo szydełkuję ale głównie z głowy, więc wzorów Ci nie podam icon_sad.gif czasem jak coś wychodzi nie tak to pruję i robię od nowa icon_biggrin.gif
Sę takie gazetki jak "robótki ręczne" czy "Moje robótki" ale tam głównie wzory serwetkowe....