To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Lokale

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

szantrapa
Dziewczyny, nie mam kompletnie doświadczenia i wiedzy w temacie, więc chciałam się Was poradzić. Ponieważ mamy w rodzinie żalobę a ja nie mam wiele kasy, organizujemy skromne chrzciny, jednak nie mam w domu nawet stołu, żeby posadzć to minimum gości i chciałabym jednak jakiś obiad w lokalu. Poradźcie gdzie szukać. Zalezy mi na czymś naprawdę niedrogim, najchętniej na Prawobzeżu aczkolwiek chrzest bedzie u Dominikanów więc w sumie to nie konieczność, i na niewiele osób. Znacie jakiś lokal?
lornetka
Magdainpoland osobiście mogę Ci polecić Akropolisa, to restauracja grecka przy fali,
oni tam mają przeróżne patery mięsne do wyboru i na parę osób wychodzi całkiem niedrogo,
można zjeść fajny obiad w miłej atmosferze i w rozsądnej cenie..
a i blisko Dominikanów jest wink.gif
#Margola
Ja polecam "Fuge" sama tam organizowałam chrzciny...
super i niedrogo:)))
szantrapa
O fajnie, jak będę kiedyś znów organizować to skorzystam icon_smile.gif
Mariola a ile od osoby płaciłaś jeśli można wiedzieć? Bo mnie jeszcze jedna impra czeka 37.gif 43.gif
*eFcIa*
Jak byście robiły jakąś imprezkę wiosną i latem... to polecam na gubałówce chatkę... świetne jedzenie... piękny wystrój, mozliwość zrobienia ogniska i siedzenie do rana... ja byłam tam na komunii kuzynki syna i było świetnie... i także niedrogo.. icon_wink.gif
Jakbyście były zainteresowane to podam dokładniejsze namiary i cenę od osoby icon_smile.gif
#Margola
CYTAT(magdainpoland @ Fri, 12 Dec 2008 - 18:10) *
O fajnie, jak będę kiedyś znów organizować to skorzystam icon_smile.gif
Mariola a ile od osoby płaciłaś jeśli można wiedzieć? Bo mnie jeszcze jedna impra czeka 37.gif 43.gif


Magda ok 60 z łotych już z tortem...
Był obiad dwudaniowy ,deser, tort , napoje ,kawa ,herbata,i przystrojenie..
Obsluga super
szantrapa