To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

NIE PĘKAJĄCY PĘCHERZYK GRAFFA!!!!

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Ewelia20
WITAM.
MAM PYTANIE ODNOŚNIE NIE PĘKAJĄCEGO P ĘCHERZYKA. CZY TO OZNACZA ŻE NIE ZAJDE W CIĄŻE??JAKIE SĄ NA TO SZANSE. I CZY JESTV JAKIŚ SPOSÓB NA TEN PROBLEM?? 41.gif
moko.
Jesli pęcherzyk nie pęka to nie ma owulacji to i ciąży nie będzie. Sposób na "ten" problem to gruntowne przebadanie narządów rodnych - jajników oraz hormonów.
Co wykazały monitoringi ? pęcherzyk dominujący był ?
Ewelia20
SZCZERZE MÓWIĄC JESTEM POCZĄTKUJĄCA W TYM TEMACIE I NIE MAM JESZCZE ZROBIONYCH KONKRETNYCH BADAŃ. A CZY JEST WOGÓLE JAKA KOLWIEK MOŻLIWOŚĆ ZAJŚCIA W CIĄŻE W TYM PRZYPADKU.?? BYŁAM JUŻ U 2 LEKARZY I KAŻDY MA INNĄ DIAGNOZĘ 1-ŻE TORBIEL NA JAJNIKU, A DRUGI, ŻE NIE PĘKAJĄCY PĘCHERZYK Z RACJI TEGO ,ŻE MAM NIELEGULARNE MIESIĄCZKI.
moko.
bez badań to sobie można zakładać różne rzeczy....
najpierw trzeba poznać przyczynę,postawić diagnozę, potem zastosować odpowiednie leczenie!
Czy Ci dwaj lekarze zlecili badanai hormonalne, co wykazało usg ? co pokazały monitoringi ?
p.s
wyłącz Caps Locka.
Ewelia20
no właśnie żaden z tych lekarzy nie zlecił zadnych badań- poza zrobionym usg na którym twierdzi że może być to torbiel który po miesiączce się wciągnie, a drugi stwierdził,że w takim wypadku to tylko operacja.Z racji tego wybieram się jutro do kolejnego gin moze bardziej kompetentnego.
Ewelia20
A czy te badania wykonuje sie w szpitalu pod jakąś obserwacją?? i może je zlecić gin??
moko.
monitoringi wykonujesz w gabinecie ginekologa - to podgląd na usg pęcherzyków i ich ocena.
badania hormonalne wykonasz w każdym laboratorium
Ewelia20
Dziękuje bardzo za informacje. Może jutro uda mi się uzyskać więcej informacji. Odezwę się po wizycie.
bobi
Czy idzie samemu zaobserwować, że pęcherzyk nie pęka (czy są jakieś objawy?), czy to tylko na USG się sprawdzi?
Naz
no, a jak myślisz? icon_wink.gif
bobi