To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Świeżo upieczona ziemianka;)

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Artola
Niedawno całkiem niespodziewanie zostaliśmy właścicielami dużej działki budowlanej prawie na wsi (malutkie miasteczko, ale działka na uboczu). Działka graniczy z dwoma innymi, na razie zabudowana jedna, z polem, a za drogą jest wzrastający zagajniczek iglasto-brzozowy.
Na razie budować się nie chcemy, ale nie wiadomo, kiedy nam się to odmieni 03.gif Jednak chcielibyśmy w wakacje ogrodzić działkę i już zasadzić wzdłuż ogrodzenia jakieś drzewka. Żeby rosły już.
I moje pytanie: czym najlepiej obsadzać? Co mi będzie w miarę szybko rosło? Ziemia jest dosć dobra. Czy drzewka liściaste też się gdzieś kupi? Czy warto sadzić coś owocowego, typu jakiegoś drzewka, czy krzaka?
Jestem w temacie zielona całkiem, bom mieszczuch od urodzenia 37.gif
Mafia
Zależy po co chcesz obsadzić - dla ozdoby, w celu odgrodzenia się od innych itd. Liściaste drzewa kupisz bez problemu - tylko problem jest jesienią - ktoś musi te liście grabić. icon_smile.gif Powinnaś dobrać też (szczególnie liściaste) do wielkości działki, bo moge urosnąć potężne drzewa i będą zacieniać zbyt wiele.
Lutnia
CYTAT(Mafia @ Wed, 20 Jun 2012 - 09:44) *
Zależy po co chcesz obsadzić - dla ozdoby, w celu odgrodzenia się od innych itd. Liściaste drzewa kupisz bez problemu - tylko problem jest jesienią - ktoś musi te liście grabić. icon_smile.gif Powinnaś dobrać też (szczególnie liściaste) do wielkości działki, bo moge urosnąć potężne drzewa i będą zacieniać zbyt wiele.


Dokładnie.

Mam na działce kilka liściastych drzew (a zaraz za płotem kolejne). Nienawidzę jesieni i wiosny (gdy jesienią jednak nie zagrabimy liści).
To mordęga.

Zdecydowanie symptyczniejsze są iglaki icon_smile.gif może jakiś żywopłot?
Fragosia
Grartulacje !!!. No to teraz masz problem icon_smile.gif)

Myślę, że jezeli to jest budowlana to wczesniej czy póxniej będziecie chcieli cos tam wybudowac np