To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Pomoc techniczna w prowadzeniu forum

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

~Luna~
Jestem początkującym administratorem forum klasowego, chciałabym zamienić miejscami na moim forum dwa "przyklejone" tematy - czy jest taka możliwość ?
Jeśli tak, to jak to zrobić .

Będę wdzięczna za pomoc.
m4rusia
A na takim samym skrypcie jak tutaj masz to forum?


PS. Tytuł zasugerował mi, że zgłaszasz się na ochotnika na moda icon_smile.gif
~Luna~
CYTAT(m4rusia @ Tue, 01 Oct 2013 - 16:21) *
A na takim samym skrypcie jak tutaj masz to forum?

tak na takim samym.
m4rusia
Ale przyklejone tematy nie zamieniają się miejscami, w zalezności od tego kiedy była ostatnia odpowiedź w nich?
~Luna~
Dzięki za pomoc, dopiero jak przeczytałam Twój ostatni post, to mnie oświeciło.

Zależało mi na tym, żeby jeden temat był zawsze pierwszy, bez względu na to, czy będą w nim nowe posty czy nie.
Zmieniłam jego status z "przyklejony" na "ogłoszenie" i w ten sposób osiągnęłam to na czym mi zależało.
Ila
CYTAT(m4rusia @ Tue, 01 Oct 2013 - 23:16) *
Ale przyklejone tematy nie zamieniają się miejscami, w zalezności od tego kiedy była ostatnia odpowiedź w nich?


Dokładnie tak jest. Ale widzę, że Luna już sobie poradziła.
~Luna~
Jeszcze raz proszÄ™ o pomoc.

Mam problem z tym że zarejestrowani ludzie nie mogą aktywować swoich kont, są zarejestrowani, ale mają konta nieaktywne.

Forum było ustawione tak, by każdy użytkownik sam aktywował swoje konto, miał otrzymać po rejestracji zwrotnego maila z linkiem do aktywacji konta.
Część użytkowników dostała maile z linkiem i wszystko poszło dobrze, a do części ludzi maile nie doszły i nie mogą oni kont aktywować.

Teraz zmieniłam konfigurację forum tak, żeby aktywacja nie była wymagana, ale te konta które były nieaktywne, nadal nie aktywne pozostały.

Jak mogę rozwiązać problem aktywacji kont ???

*********************
edit: