Cel gry Celem gry jest pozbycie się wszystkich swoich kartoników. Przygotowanie gry Tasujemy kartoniki i rozdajemy je grającym. Dwóch graczy otrzymuje po siedem kartoników, gdy gra pięciu lub sześciu - każdy z nich otrzymuje po cztery. Reszta kartoników pozostaje w zakrytym stosie. Gracze n
Niesamowita gra karciana dla wszystkich miłośników Kubusia Puchatka i jego przyjaciół. Kubuś Puchatek poznaje kolory. Jakiego koloru jest bluzeczka prosiaczka? Do kogo należy niebieski dzbanuszek? Wewnątrz gry dodatkowe karty do pokolorowania.
Dzieci zbierają karty w pary. Gracz, który zostanie z kartą bez pary, przegrywa. Popularna i wesoła gra karciana dla każdego.
Edukacyjna gra karciana dla całej rodziny. Wesoła i emocjonująca nauka czytania w formie gry zarówno dla początkujących, jak i bardziej zaawansowanych czytelników. Gdy masz ochotę samodzielnie ułożyć pasjansa, zagrać w duecie albo w grupie osób, sięgnij po „Sylaby”. Do dyspozycji
W Makao mogą grać min. 2 osoby. Ilość osób jest nieograniczona, jedną talią mogą grać 4 osoby. Jeśli graczy będzie więcej, wówczas łączymy talie. Przebieg gry Gra odbywa się wszystkimi kartami z talii. Na początku każdy z graczy otrzymuje po 5 kart. Resztę kart odkładamy na bok, odkr
W grze mogą brać udział 2 osoby (wystarczy wtedy jedna talia), 3-4 (będą potrzebne 2 talie), lub 5 i więcej graczy (co najmniej 3 talie) Każdy z graczy otrzymuje po 13 kart. Pozostałe karty układa się w stos koszulkami do góry i tworzą one stos zakryty. Jedna z kart ze stosu zakrytego jest odkryw
Graczy może być od 2 do 10. Na początku gry rozdaje się po 7 kart każdemu graczowi i jedną z talii kładzie się na środek. Grę rozpoczyna osoba po lewej stronie rozdającego. Gracz musi dopasować swoją kartę numerem, kolorem lub symbolem do odkrytej karty. Jeżeli gracz nie posiada żadnej kart
Karty rozdawane są po równo wszystkim graczom. Może zdarzyć się, że jeden gracz będzie musiał otrzymać kartę mniej lub kartę więcej, nie zmieni to jednak rozgrywki. Otrzymane karty należy trzymać położone na stole przed sobą, nie pokazując ich pozostałym graczom. Każdy z graczy odkrywa jed
W grze każdy gracz otrzymuje po 7 kart. Osoba siedząca z lewej strony rozdającego rozpoczyna grę kładąc na stole dowolną kartę. Pozostali gracze muszą po kolei kłaść kartę pasującą kolorem lub wartością do karty leżącej na stole. Jeśli ktoś nie ma karty, która będzie pasowała do osta
Karty są rozdzielane po równo między wszystkich graczy. Rozpoczyna gracz, który posiada 9 kier, wykładając ją (odkrytą) na stół, po czym gracze dokładają karty kolejno, zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Wykładane karty tworzą STOS. Na stos można wyłożyć dokładnie jedną kartę albo dok
Gra polega na dobieraniu kolejnych kart dotąd, aby osiągnąć wartość liczbową posiadanych kart jak najbliższą (ale nie większą niż) 21. Gracz otrzymuje kolejne karty z talii dotąd, aż sam zdecyduje, że nie chce już więcej kart, lub otrzyma wynik 21 lub większy. Suma większa lub równa 22 ozn
Rozdający tasuje karty, pierwszą kładzie na stole a resztę rozdaje się pomiędzy graczy. Gracz z lewej strony rozdającego wykłada na stół od jednej do trzech zakrytych kart o jednakowej (z założenia) wartości, wyższej lub równej poprzednio wyłożonym, głośno mówiąc, jakie figury zagrywa, np
W grze biorą udział dwie, trzy lub cztery dwuosobowe drużyny, których gracze mają za zadanie przy pomocy umówionych tajnych znaków przekazywać sobie informacje na temat kart jakie aktualnie posiadają. Znaków tych nie może rozszyfrować drużyna przeciwna. Wielu graczy umawia się na prostszą strat
Każdy z graczy otrzymuje taką samą, wcześniej ustaloną, liczbę kart. Następnie każdy po kolei wykłada po jednej karcie zgodnie ruchem wskazówek zegara. Karty wykłada się tak, by każdy widział co przedstawiają. Natychmiast po wyłożeniu karty gracze maja obowiązek wykrzyknąć ustalony wcześ
W grze w świnię może uczestniczyć dowolna ilość osób i dowolna ilość talii kart. Na początku jedna z osób odkrywa dowolną kartę tak, żeby każdy widział co przedstawia. Celem każdego z graczy jest wylosowanie ze stosu kart tej, która będzie pasowała kolorem lub figurą do odkrytej karty, a
Karty kładziemy spodem do góry, układamy z nich górkę, na szczycie której stawiamy domek z kart przedstawiający tytułowy kibel. Następnie każdy z graczy po kolei dobiera ze stosu po jednej karcie uważając by nie zburzyć kibelka. Osoba, która przewróci kibel, przegrywa. Zwycięża ta osoba, któ
Talia składa się z 48 kart, od 3 do asów. Każdy z graczy dostaje 24 karty, następnie po kolei kolejni gracze wykładają w rzędzie sześć kart w ten sposób aby były widoczne dla wszystkich. Po wyłożeniu kart porównuje się je i zostają przyznane punkty, a karty odkłada się na bok. Czynność je
Każdy z grających otrzymuje 4 karty. Celem gry jest uzbieranie 4 kart o takiej samej wartości. Pierwszy gracz odrzuca niepotrzebną kartę i kładzie ją zakrytą przed graczem z lewej strony, a od gracza z prawej bierze kartę, którą ten odrzucił. W każdej rundzie gracze odkładają po jednej karcie s
Na początku rozkładamy 28 kart wierzchem do gry w ten sposób, by ich ułożenie przypominało piramidę. Grę rozpoczynamy od jednej karty którą przykrywamy dwiema kolejnymi kartam, następnie te dwie kolejnymi trzema, aż do rzędu siedmiu kart, które znajdą się na wierzchu. Zadaniem gracza jest odn
W grze w durnia nie wyłania się zwycięzcy, ale przegranego, który otrzymuje miano tytułowego "durnia". Zadaniem graczy jest pozbycie się swoich kart, więc przegrywa ta osoba, która jako ostatnia zostanie z jakimikolwiek kartami. Do gry w durnia wykorzystuje się trzydzieści sześć kart, we wszyst
W grze korzysta się z dwóch pełnych talii. Każdy z graczy otrzymuje po 15 kart. Resztę kart umieszcza się na stole tworząc stos zakryty. Następnie odkrywana jest pierwsza karta z brzegu, która rozpoczyna stos odkryty. Zadaniem graczy jest wykładanie swoich kart na stół w postaci tzw. ogonów, z
Każda z osób otrzymuje 10 kart, a 2 karty (nazywane skatem) kładzione są na stół. Osoba, która wygra licytację będzie mogła je wymienić z własnymi kartami. Rozdający rozdaje po trzy karty każdemu z graczy zaczynając od tego po swojej lewej ręce zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Następnie od