Subskrypcja

Powiadomienia o nowościach

Sprawdź koniecznie
Warto kupić
Ważne tematy


CZAS DZIECKA 2011 z wystawcami z Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Włoch, Mali, Białorusi, Litwy i Austrii

Pierwsze trzy dni kwietnia w Targach Kielce upłynęły pod znakiem targów CZAS DZIECKA. Swoje oferty zaprezentowało 220 wystawców z ośmiu państw. Targi zwiedziło ponad 8 tys. zainteresowanych.

Targi Artykułów dla Matki i Dziecka CZAS DZIECKA są jedyną imprezą targową w regionie świętokrzyskim organizowaną z myślą o dziecku, jego rozwoju również poprzez zabawę oraz o obecnych i przyszłych rodzicach. Impreza została podzielona na trzy dni targowe: pierwszy dzień dla producentów, importerów, hurtowni a dwa pozostałe dla zwiedzających - przedszkola, żłobki, portale internetowe, rodzice i dzieci. Poza ekspozycją produktów na stoiskach odbyły się szkolenia, prezentacje firm, konferencje oraz forum branżowe poświęcone między innymi przemysłowi gier i zabawek.
CZAS DZIECKA to również wiele wydarzeń towarzyszących imprezie. Wśród nich odbyły się Finały Halowych Mistrzostw Polski Modeli Zdalnie Sterowanych, podczas których zobaczyliśmy zmagania najlepszych zawodników modeli wyścigowych RC oraz innych pozostałych miłośników tego sportu.
Dużym zainteresowaniem cieszyły się prezentacje dla handlowców pod hasłem: "Sposoby na zwiększenie sprzedaży w sklepach z zabawkami i artykułami dziecięcymi". Odbyły się one drugiego dnia targów. Po raz pierwszy swoją wiedzą dzielili się praktycy – przedstawiciele firm zajmujących się importem i dystrybucją, którzy mają także doświadczenie w prowadzeniu własnych sklepów.
Kolejne prezentacje dotyczyły m.in. tematów związanych z tym, jak rozwijać się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.
Podczas targów CZAS DZIECKA poruszony został również temat bezpieczeństwa artykułów dla dzieci. O badaniach, jakim są one poddawane, opowiadał dr inż. Beata Grynkiewicz-Bylina, kierownik gliwickiego laboratorium Komag. W związku z tym, że 20 lipca wchodzi w życie nowa dyrektywa zabawkowa, były to informacje bardzo ważne dla firm wprowadzających na rynek produkty przeznaczone dla najmłodszych.