To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Internetowa Szkoła Rodzenia

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Mika
dla tych co nie mogą,nie mają czasu,kasy,bądź siły na takie spotkania....

Internetowa Szkoła Rodzenia icon_biggrin.gif
maminka43
super,Mika icon_biggrin.gif
moordka
Do Mam, które chodziły do Szkoły Rodzenia!
Jestem studentką położnictwa. Piszę pracę magisterską o odczuciach kobiety rodzącej. Badam jaki wpływ ma na Nie wcześniejsze przygotowanie do porodu. Bardzo proszę Mamy, które chodziły do Szkoły Rodzenia o wypełnienie mojej ankiety, które znajduje się pod adresem: www.ankieta-szkolarodzenia.prv.pl.

Za pomoc serdecznie dziękuję!
moordka
podbijam temat! ProszÄ™ o ankiety...
Gosiaczek.K
bardzo ciekawa stronka.dzięki icon_biggrin.gif
eMariola
Buuuuuuuuuu.
Nie mogę otworzyć tej stronki.
marciap1
dziekuje, fajna strona:)
AnkaSkikanka
Fajna strona. A macie jakiś namiar na korespondencyjne kursy karate? Poruszałbym się w stylu inspektora Clouseau icon_wink.gif
Ania***
bardzo fajna strona!!
agnecha
MIka, Bardzo dziękuję za adres szkoły icon_smile.gif przyda się napewno icon_smile.gif
katpio123
Internetowa szkoła rodzenia to świetna sprawa, sama będę korzystał z takiej na stronie Prenalenu , jest ona darmowa więc zaoszczędzę kilka set złotych i nie będę musiał z tym wielkim brzuchem dojeżdżać do szpitala oddalonego o prawie 50 km.
katpio123
CYTAT(maksiu432 @ Wed, 15 Feb 2017 - 07:49) *
Jak to może dobrze działać w ogóle ... jak można nauczyć się rodzić przez internet.... z filmików ??? Dajcie spokój praktyczne ćwiczenia z prawdziwym prowadzącym to jest nauka a nie jakieś ściemnianie.
Pizza Puszczykowo