To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Prezent dla 8-letniej koleżanki z klasy

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Stron: 1, 2
~Luna~
Syn został zaproszony na urodziny koleżanki z klasy, dziewczynka kończy 8 lat.
Ani ja, ani młody, nie znamy jej na tyle by wiedzieć co lubi, czym się bawi.
Syn miał się delikatnie zorientować, co koleżanka lubi, a dostał konkretną odpowiedź z wybranym prezentem.
Mała zażyczyła sobie grę The Sims 3.
Nie powiem, trochę mnie zatkało, swojemu dziecku jeszcze tej gry nie kupiłam, choć prosi od dawna, a obcemu mam kupić ???
Nie ukrywam, że dla mnie to trochę drogi prezent jak dla koleżanki z klasy.

Simsów raczej nie kupię, ale nie mam żadnego innego pomysłu na prezent.
Nie znam ośmioletnich dziewczynek i ich upodobań, nie mam doświadczenia w "dziewczyńskich" sprawach.
Podpowiedzcie mi proszę czym się teraz interesują ośmioletnie panienki ???

Urodziny za tydzień.
Agnieszka AZJ
Co do prezentu nie poradzę, bo moje juz starsze i nie orientuję się, co teraz jest na topie u osmiolatek, ale nie przejmuj się za bardzo życzeniem jubilatki.
Dzieci nie zdajÄ… sobie sprawy, ile co kosztuje i jaka kwota jest odpowiednia na prezent z takiej okazji.

Pamiętam w wykonaniu moich córek zarówno kompletnie księżycowe życzenia prezentowe przekazywane koleżankom (w odpowiedzi na pytania, co by chciały - oczywiście), jak i pomysły prezentów dla serdecznych przyjaciółek za kilkaset złotych 37.gif
amania
Luna, to wiek, w którym na szczęście cieszy większość rzeczy. Od książek i artykułów papierniczych, przez jakieś zestawy do własnoręcznego robienia ramek na zdjęcia, ozdobnych pudełek, biżuterii itd, po gotową dziecięcą biżuterię np. z clarisa albo wszelkie gadżety z monster high (wiem, fatalne klimaty, ale większość dziewczynek to bardzo lubi). A przynajmniej moja ośmiolatka tak ma.
bb