To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Jakie studia wybrać?

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Meddy
Chciałem się zapytać, bo z pewnością wiele z Was jest absolwentami różnych szkół, którzy już pracują jak najlepiej dobrać dwa kierunki, żeby wiedza jedego uzupełniała sie z drugim, bo nie chodzi mi o sam papier, że mam dwa kierunki skończone, tylko żeby faktycznie znać się na danym temacie. Obecnie studiuję ekonomię (II rok) ale chciałbym podjąc jeszcze jedne studia, i tutaj rodzi się problem, bo ekonomia jest trochę zbyt ogólna i należałoby to poprzeć jakaś specjalnością. Na stronie WSB w Gdańsku znalazłem dwa kierunki, które by mnie interesowały i zastanawiam się nad jednym z nich tj się nad studiami z kryminologii https://www.wsb.pl/bydgoszcz/kandydaci/stud...-kryminalistyka oraz prawem w biznesie, ale że nie mam jeszcze żadnego doświadczenia na rynku pracy, to chce się od Was dowiedzieć, co jest przydatniejsze w późniejszej praktyce?
toshkia
Akurat na tych dziedzinach sie nie znam ale podbije, moze ktoś jeszcze sie wypowie i ci pomoże. Intuicyjnie szłabym w prawo bo ta kryminalistyka troche egzotycznie brzmi, no i na pewno nie jest to łatwy zawód, trzeba miec charakter wiec dobrze sie zastanów czy chcesz i czy nadawałbyś się.
andziek
Studia nie muszą się opłacać, mają pasować do naszych predyspozycji i być przyjemnością, bo inaczej wybrany zawód zostanie z nami do końca życia i nie będziemy w nim pracować, albo będziemy pracować sfrustrowani. Także też wyjdzie, że się nie opłacały icon_wink.gif
Brigit