To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Co powinnam wiedzieć o pracy nauczyciela w technikum

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Ulinka
Okazało się, że od 1.10 mam zastąpić w technikum hotelarskim jedną z pań. Byłabym nauczycielem przedmiotów hotelarskich. O ile o samym hotelarstwie mam pojęcie to o byciu nauczycielem NIC NIE WIEM i strasznie się boję 32.gif Ale w głębi duszy czuję, że wybieram dobra drogę 37.gif
Tigerek
Jestem nauczycielem w technikum, ale musisz powiedzieć co chcesz wiedzieć to chętnie pomogę icon_wink.gif

Na początku powinnaś mieć do wglądu rozkład materiału tamtej nauczycielki , tam będą po kolei tematy. Tyle mogę powiedzieć bez poznania Twoich oczekiwań icon_smile.gif
Ulinka
Chciałabym wiedzieć tak ogólnie czy ciężko jest pracować z taką młodzieżą i.t.p. Mój mąż śmieje się, że małolaty będą po mnie jeździć, a moja mam mówi, że będę wrednym nauczycielem z takim charakterkiem 37.gif
Ulinka
Jeszcze tydzień i zaczynam 37.gif Normalnie blady strach mnie ogarnia 48.gif
Tigerek
Ulinko - ja kocham swoją pracę - o wiele bardziej wolę pracę z nastolatkami po gimnazjum, niż z absorbującym maluchami (uwielbiam dzieci, ale nie do pracy z czeredką icon_wink.gif ), gimnazjum to porażka - przepychalnia między podstawówką a ponadgimnazjalną - za to technikum to w moim przypadku strzał w dziesiątkę.

O ile od razu ustalisz tzw kontrakt - czyli według jakich zasad pracujecie - np. ile nieprzygotowań wolno, jak wcześniej zapowiadasz sprawdziany, jaka kara za ściąganie, gadanie itd, jakie podręczniki, czy zawsze nosić i takie szczegóły - i konsekwentnie się tego trzymaj icon_wink.gif - będzie ok icon_smile.gif

To są zwykle fajni ludzie, którzy potrzebują dyscypliny, ale i zrozumienia, że dla nich to czas ustalania wartości, badania świata - ale już na własną odpowiedzialność.