To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Negliż emocjonalny w moim wydaniu ;))

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Stron: 1, 2
Psi
Nie wiem czy wklejać czy nie wklejać...ok, zamykam oczy i wklejam. Wrzuciłam na youtubie kawałek własnego "tworu" i bardzo jestem ciekawa co o rzeczonym tworze myślicie. Jesli kupa Waszym zdaniem to piszcie śmiało - przyjmę z godnością chyba icon_wink.gif

To jest nagrane oczywiście 1:1 na nienajlepszej jakości mikrofonie.

Jeśli komuś sie spodoba to będę zobowiązana za like'a na Youtubie.

https://www.youtube.com/watch?v=tlujP8SacSM...0b5AUAAAAAAAAAA

------------------------------------------------------

Edit - mój drugi kawałek
https://www.youtube.com/watch?v=3P3_m0acv6Q

Pierwszy, który wrzuciłam w całości.
_Mała_Mi_
łał icon_smile.gif
Użytkownik usunięty
Zbieram szczękę z podłogi. Nie znam się na muzyce, ale płyty chętnie bym posłuchała, jeśli taka odpowiedź ma dla Ciebie znaczenie. Mnie się podoba i jeśli coś gdzieś będzie można nabyć, daj znać icon_smile.gif

Ale moja szczęka potoczyła się z hukiem głównie dlatego, że - chroniąca do tej pory, jak twierdzy, swojej anonimowości - wzięłaś się tu roznegliżowałaś. I wiesz co? Bardzo się z tego cieszę! :]

Ach, jeszcze jedno. To podoba mi siÄ™ jeszcze bardziej.
https://www.youtube.com/watch?NR=1&feat...p;v=H5lIFw7pTKI
Dirty Diana
O kurczÄ™......
23.gif
gozar
Psi - ciary mnie przeszły jak przesłuchałam Twoje covery!!! Nieziemski jest Breakeven!!! Psi dlaczego my jeszcze cię nie widzieliśmy w żadnym programie muzycznym???? A może już kiedyś próbowałaś? Jak nie to wielka szkoda . Taki talent, nietypowy głos inny niż te komercyjne. Chętnie kupiłabym Twoją płytę.
Podziwiam, naprawdÄ™ podziwiam.
Ika
I like it icon_wink.gif
xxyy
icon_smile.gif
piekne , oczywiscie tez zalajkowalam
Psi
Dzięki Dziewczyny! Dzika frajda, że komuś się to może podobać w ogóle icon_smile.gif

PS. [użytkownik x] totalnie jestem narazie przerażona tym negliżem hehe icon_wink.gif