To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Android czy Windows Phone 8

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

alecta
Mam ostatnio dylemat odnośnie systtemu operacyjnego w telefonie.
Od długiego czasu jestem wierna Androidowi i kiedyś powiedziałam, że w życiu nie wezmę telefonu z WP.
Niestety jako, że pracuję w branży telekomunikacyjnej i mam na co dzień styczność z wszelkimi nowościami zaczęłam się przekonywać do WP.
Problem polega na tym, że boję się, że WP będzie dla mnie niewystarczający (jestem typową gadżeciarą i mam spore wymagania odnośnie telefonu).
Czy jest tu ktoś kto ma doświadczenie w pracy na WP i może mi napisać jak ten system zachowuje się na co dzień, bo wszelkie teorie na jego temat znam...chodzi mi bardziej o praktykę icon_wink.gif
gosiagosia
w wp jest mniej aplikacji, ogolnie jest mniej zaawansowany, ale prostszy w obsludze.
aniakuleczka
ja sobie chwalę. Aplikacje, których potrzebuję są i działają (facebook, endomondo, jakdojadę)
gier jest kilka
xbox też działa (mój mąż sprawdzał icon_wink.gif )
do tego sporo rzeczy intuicyjnych,
nie zawiesił mi się ani razu
generalnie jestem bardzo zadowolona.

edit:
jak jesteś gadżeciarą i masz w domu W8 to jeszcze super jest integracja z całym softem pomiędzy telefonem a komputerem.
Dokumenty, zdjęcia, poczta.
takie gadżety jak: z telefonu obslugujesz YT na telewizorze
albo zdalnie uruchamiasz przeglądanie zdjęć na Twoim komputerze - tzn Ty przeglądasz zdjęcia na telefonie a na ekranie komputera się wyświetlają itd.
Lutnia
Mam Windows Phone 8 i jestem zachwycona, prosty, nie wiesza siÄ™, dla mnie bomba.
Nigdy jednak nie miałam telefonu z Androidem, więc nie mam porównania.
alecta
WP ma to do siebie, że się ciągle rozwija, a android w sumie stoi w miejscu.
Największym minusem jak dla mnie jest brak Instagramu na WP, ale ma się to podobno zmienić.