To jest uproszczona wersja wybranego przez Ciebie wątku

Dwa szczeniaki razem?

Kliknij tutaj aby przejść dalej i przeczytać pełną wersję

Użytkownik usunięty
Nasza sunia ma 9 tygodni. No i wpadliśmy na pomysł ( w 90% uważam, że głupi icon_wink.gif ), że wezmiemy drugiego szczeniaka, by im było razniej. Plusy widzę następujące:
- za jednym zamachem nauka czystosci 2 szczylów
-będzie im raznej gdy będą musialy zostać w domu same
- 1 pies moze w domu zostawiony sam wyć, a czy to się sprawdza w przypadku dwóch?

Jaki duet jest najlepszy? Pies-suka, suka-suka?

Minusy:
-nie chce spac z 2 szczeniakami w łóżku ( bo nasza wstyd sie przyznac śpi)
-spacery z 2 psow, wydaja mi się hardkorowe
-wszystkie wydatki muszę liczyć razy 2 ...

Sorry,że tak chaotycznie ale tyle mam mysli, że cieżko je wszystkie poukładac...
karoleenka
Bluśka - ja mam dwa psy - i jak dla mnie rewelacja icon_smile.gif
jedyny ból to podwójny wydatek -reszta to wszystko na in plus.

i nie mam doświadczenia w wychowywaniu 2 szczyli naraz. Bo u mnie zawsze był starszy pies a potem szczyl. To bardzo ułatwia pracę nad szczylem bo straszy pies dla malucha jest guru - i wiele sie uczy bez naszej pomocy.
Ja sobie np. nie wyobrażam 2 szczyli w tym samym czasie w chałupie....ale ja patrzę pod kątem 2 bulli....
chociaż 2 russele to też siwy dym 03.gif

ja miałam zestaw pies i suka - tyle , ze pies był juz bez jajek
teraz mam 2 suki i nigdy więcej nie będe miała psa icon_smile.gif

moja siostra - tez ma 2 suki
Użytkownik usunięty
Jezeli mialaby byc drugi pies, to oczywiscie, po jakims czasie jajca-ciach, nie chcemy rozmanażać. Suka-suka, czy się lepiej dogadaja?
Lutnia
Mnóstwo minusów, wieczorem o nich napiszę. Plusów mało. Co innego dwa psy a co innego dwa psy w identycznym wieku...
Użytkownik usunięty
To czekam do wieczora. icon_smile.gif
Lutnia
Wychodzisz z błędnych założeń...