Powiadomienia o nowościach
|
MUZYCZNE CUDACZKI
Zajęcia polegają na kierowaniu i stymulowaniu rozwoju myślenia muzycznego poprzez muzyczną zabawę.
Pomagają w stworzeniu muzycznego środowiska niezbędnego do jak najbardziej optymalnego rozwoju dziecka.
Każde dziecko ma swój własny sposób porozumiewania się. Już od pierwszego dnia życia komunikuje swoje potrzeby i próbuje nawiązać kontakt ze światem. Pierwsze dźwięki, które wydają maluchy bardziej przypominają śpiew niż mowę, dlatego na naszych zajęciach będziemy dużo śpiewać, żeby wzmacniać ten sposób wypowiedzi niemowlaczków. Nie ma się czego obawiać – używamy prostych melodii i wierszyków, a aktywny udział rodziców nawet „nieumiejących śpiewać" jest dla dziecka bezcenny. Zajęcia prowadzone metodą Edwina E. Gordona wspomagają rozwój słuchu muzycznego malucha i dają dużo radości we wspólnym spędzaniu czasu rodzica z dzieckiem także poza zajęciami.
Korzyści płynące z zajęć:
rozwój naturalnych zdolności i nabytych umiejętności muzycznych
rozwijanie rozumienia muzyki;
pomaga w wyrażaniu emocji za pomocą muzyki;
zaspokajanie naturalnej potrzeby ruchu;
rozwijanie świadomości własnego ciała;
usprawnianie motoryki małej i dużej;
podnoszenie poziomu sprawności i aktywności ruchowej;
kształtowanie zdolności koncentrowania uwagi na zadaniu;
doskonalenie umiejętności werbalnych i rozumienia mowy;
wzrost poczucia pewności siebie;
łagodzenie napięć emocjonalnych;
rozwój empatii;
rozwijanie umiejętności nawiązywania kontaktów;
wytwarzanie pełniejszych więzi między członkami rodziny;
ukierunkowanie percepcji rodzica na pozytywne zachowania dziecka;
budowanie poczucia bezpieczeństwa;
rozwój twórczej ekspresji, inicjatywy, aktywności;
relaksacja, odprężenie (dotyczy zarówno rodziców jak i dzieci);
rozwianie kreatywności, niezależności i twórczości dziecięcej.
Zajęcia prowadzone metodą umuzykalnienia wgł. teorii Edwarda E. Gordona.
|
|
|