rodzinny wypad do Zakopanego « maluchy.pl

Tatry

Liczba dni

Opis wycieczki

Podróż z Lublina do Zakopanego trwała ponad 6 godzin, ale warto było znieść trudy wojaży. W Zakopanem na naszą 3-osobową rodzinkę czekał przytulny, ciepły i czyściutki pensjonat. Dostaliśmy pokój na drugim piętrze (z wielkim łóżkiem i wersalką). W pokoju była łazienka i WC. Naszemu synkowi najbardziej spodobał się balkon, na którym można było odpoczywać. W cenę noclegów wliczone było śniadanie (bardzo smaczne; szwedzki stół). Byliśmy na Gubałówce, ale najwięcej czasu spędziliśmy na Krupówkach. Widzieliśmy zakopiańskiego Misia, barany i owce. Mamy zdjęcia z mimami, których na Krupówkach nie brakuje. Nasz prawie 5-letni Kuba był zafascynowany kucykami, którymi mógł się przejechać (ta przyjemność kosztuje 5 zł za króciutką przejażdżkę). Zajadaliśmy się goframi, których jest w Zakopanem cała masa (i z truskawkami, i z wiśniami i z jagodami - tylko troszkę drogie:). Byliśmy w Rabkolandzie, czyli Parku Rozrywki w oddalonej o ok. 50 km Rabce. Frajdy było co niemiara: diabelski młyn, jaskinia Azteków, gabinet luster, pociąg, karuzele, rury po których się skacze i chodzi. Moc atrakcji dla dzieci - i niedrogo - 3 zł za jedną atrakcję. Szkoda, że nie mogliśmy zostać w Zakopanem dłużej...

Proponowane miejsca noclegów (dla wycieczek kilkudniowych)

Pensjonat "Biały Dworek"

Szacowane koszty (w trakcie wycieczki - bez dojazdu)

nocleg 75 zł/ dobę - osoba dorosła; 30 zł za dziecko; wyżywienie - ok. 30-40 zł dziennie za obiad dla 3-osobowej rodziny; do tego śniadania i kolacje; wyjazd na Gubałówkę ok. 40 zł dla 3 osób w tę i z powrotem;

Autor(ka) opisu: Anna Zabłocka

Portal maluchy.pl jest serwisem edukacyjnym. Informacje zawarte na naszych stronach służą wyłącznie celom informacyjnym. Wszelkie problemy muszą być konsultowane z odpowiednim lekarzem specjalistą. Autorzy i firma ITS MEDIA nie odpowiadają za jakiekolwiek straty i szkody wynikłe z zastosowania zawartych na stronach informacji lub porad.