Advertisement
Subskrypcja

Powiadomienia o nowościach

Sprawdź koniecznie
Temat - przegląd serwisu

Najciekawsze artykuły i porady na temat: bóle krzyża w ciąży

Gimnastyka w ciąży - ćwiczenia zapobiegające bólom krzyża

Odczuwasz bóle krzyża przy schylaniu się. Proponujemy ćwiczenia zwiększające zakres ruchomości kręgosłupa, uruchamiające odcinek krzyżowo-lędźwiowy. Wykonując te ćwiczenia uelastycznisz mięśnie tułowia, mięśnie brzucha i dna miednicy, co zapobiegnie dokuczającym bólom krzyża Ćwiczenie 1 Pozycja wyjściowa Klęk po

Gimnastyka w ciąży - ćwiczenie zwiększające zakres ruchomości w stawach biodrowych

Jeśli ze względu na swój stan mniej się ruszasz, odczuwasz bóle kręgosłupa, proponujemy ćwiczenie zwiększające zakres ruchomości w stawach biodrowych, uelastyczniające i rozciągające mięśnie brzucha i tułowia oraz zapobiegające bólom krzyża Pozycja wyjściowa Leżenie tyłem, ręce pod głową, nogi zgięte w stawach biodrowych i kolanowych, stopy przylegają do podłoża Ruch kładziemy złączone nogi raz na prawą, raz na lewą stronę z jednocze... na swój stan mniej się ruszasz, odczuwasz bóle kręgosłupa, proponujemy ćwiczenie ...