Aktualno¶ci

12 tysiêcy dodatkowych miejsc w ¿³obkach!

12 tysiêcy dodatkowych miejsc w ¿³obkach!

Rz±d postanowi³ kontynuowaæ program Maluch, zapocz±tkowany w 2011, zaproponowa³ jednak jego zmodyfikowan± i rozszerzon± wersjê, nadaj±c mu nazwê MALUCH plus. Program MRPiPS "Maluch plus" na 2017 r...

Czytaj wiêcej >

Maluchy.pl logo

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Start new topic Reply to this topic
Start new topic Reply to this topic
 

Prośba do mam o wypełnienie ankiety :)

> 
Goszcz
pon, 07 lip 2014 - 11:36
Witajcie!

Jestem studentką V roku nauk o rodzinie i piszę pracę magisterską o tym w jaki sposób mamy realizują swoją rolę opiekuna. W związku z tym przeprowadzam badania i chciałabym Was bardzo poprosić o wypełnienie ankiety icon_smile.gif Dzięki temu będę będę mogła napisać pracę. Z góry dziękuję za pomoc i poświęcony czas icon_smile.gif

LINK DO ANKIETY
Goszcz


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 3
Dołączył: pon, 07 lip 14 - 11:30
Nr użytkownika: 44,246




post pon, 07 lip 2014 - 11:36
Post #1

Witajcie!

Jestem studentką V roku nauk o rodzinie i piszę pracę magisterską o tym w jaki sposób mamy realizują swoją rolę opiekuna. W związku z tym przeprowadzam badania i chciałabym Was bardzo poprosić o wypełnienie ankiety icon_smile.gif Dzięki temu będę będę mogła napisać pracę. Z góry dziękuję za pomoc i poświęcony czas icon_smile.gif

LINK DO ANKIETY
conogazamiata
wto, 02 wrz 2014 - 10:11
Bardzo ważne! Bardzo proszę!
Poszukuję Rodziców dzieci uczęszczających do pierwszych trzech klas szkoły podstawowej, czyli potocznie mówiąc uczniów nauczania początkowego zintegrowanego.