Aktualno¶ci

12 tysiêcy dodatkowych miejsc w ¿³obkach!

12 tysiêcy dodatkowych miejsc w ¿³obkach!

Rz±d postanowi³ kontynuowaæ program Maluch, zapocz±tkowany w 2011, zaproponowa³ jednak jego zmodyfikowan± i rozszerzon± wersjê, nadaj±c mu nazwê MALUCH plus. Program MRPiPS "Maluch plus" na 2017 r...

Czytaj wiêcej >

Maluchy.pl logo

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Start new topic Reply to this topic
Start new topic Reply to this topic
 

co posadzić, żeby kwitło w wakacje?

> 
e_Ena
czw, 03 kwi 2003 - 14:12
No właśnie
W wakacje przeprowadzam siÄ™ do nowego domu (hurrrrrraaaa)
I już chętnie wsadziłabym coś w ogródku, żyby ładnie kwitło jak się wprowadzę. Nie mam zadnego doświadczenia w tych sprawach, więc proszę polećcie mi coś łatwego do wychodowania, co kwitnie w lipcu i sierpniu.
dzięki z góry
ena
e_Ena


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 3,627
Dołączył: czw, 03 kwi 03 - 13:02
SkÄ…d: ...
Nr użytkownika: 341

GG:


post czw, 03 kwi 2003 - 14:12
Post #1

No właśnie
W wakacje przeprowadzam siÄ™ do nowego domu (hurrrrrraaaa)
I już chętnie wsadziłabym coś w ogródku, żyby ładnie kwitło jak się wprowadzę. Nie mam zadnego doświadczenia w tych sprawach, więc proszę polećcie mi coś łatwego do wychodowania, co kwitnie w lipcu i sierpniu.
dzięki z góry
ena
Arwena.
czw, 03 kwi 2003 - 14:43
Hej, ja zawsze wysiewam maciejkę, bo przepięknie i intensywnie pachnie icon_rolleyes.gif . Zapach maciejki zawsze kojarzy mi się z wakacjami.
Ma drobne różowe kwiatki, które zamykająsię na dzień i otwierają wieczorem wydzielając zapach. Jest rośliną jednoroczną.

Można posiać aksamitkę - ładnie wygląda -, groszek pachnący - , lwie paszcze, nasturcje, astry, chabry

Ja zawsze wysiewam z nasion, więc na każdym opakowaniu można znaleźć informację o czasie kwitnienia

Pozdrawiam
arwen icon_biggrin.gif
Arwena.


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 7,686
Dołączył: sob, 29 mar 03 - 19:13
Nr użytkownika: 218




post czw, 03 kwi 2003 - 14:43
Post #2