Aktualno¶ci

12 tysiêcy dodatkowych miejsc w ¿³obkach!

12 tysiêcy dodatkowych miejsc w ¿³obkach!

Rz±d postanowi³ kontynuowaæ program Maluch, zapocz±tkowany w 2011, zaproponowa³ jednak jego zmodyfikowan± i rozszerzon± wersjê, nadaj±c mu nazwê MALUCH plus. Program MRPiPS "Maluch plus" na 2017 r...

Czytaj wiêcej >

Maluchy.pl logo

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Start new topic Reply to this topic
Start new topic Reply to this topic
 

Cesarka w szpitalu w mielcu

> 
Memcz

Go??







post czw, 20 kwi 2006 - 15:48
Post #1

Witam,

Czy któraś z Was miała cesarkę w Mielcu? Który lekarz ją wykonywał? Jakie są Wasze wrażenia?
Podzielcie się, proszę doświadczeniami.

pozdrawiam
Memcz
Trusia
sob, 22 kwi 2006 - 08:24
Ja jestem z Mielca, ale mój lekarz wysłał mnie do Rzeszowa. I tam (na Lwowskiej) było bardzo OK.
Trusia


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 853
Dołączył: śro, 29 gru 04 - 10:05
Skąd: Białystok (kiedyś), Mielec (teraz)
Nr użytkownika: 2,462

GG:


post sob, 22 kwi 2006 - 08:24
Post #2

Ja jestem z Mielca, ale mój lekarz wysłał mnie do Rzeszowa. I tam (na Lwowskiej) było bardzo OK.

--------------------
It might look like I'm doing nothing, but at the cellular level I'm really quite busy.
Kocurek
sob, 22 kwi 2006 - 20:51
Mielec ma niedobrą opinię jeśli idzie o porody, same niedobre rzeczy słyszałam, ale nie wiem czy to prawda. Zapraszam za to Dębicy icon_wink.gif
Kocurek


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 8,125
Dołączył: czw, 10 kwi 03 - 21:14
SkÄ…d: z kÄ…towni
Nr użytkownika: 548

GG:


post sob, 22 kwi 2006 - 20:51
Post #3

Mielec ma niedobrą opinię jeśli idzie o porody, same niedobre rzeczy słyszałam, ale nie wiem czy to prawda. Zapraszam za to Dębicy icon_wink.gif

--------------------
Memcz

Go??







post pon, 24 kwi 2006 - 16:20
Post #4

Trusia,

Powiedz mi coś więcej nt Rzeszowa. Do kogo tam jeździłaś, jak podejście?

pzdr
Memcz
Gosia:)
piÄ…, 28 kwi 2006 - 22:17
Witaj Memcz.