Aktualnoci

12 tysicy dodatkowych miejsc w obkach!

12 tysicy dodatkowych miejsc w obkach!

Rzd postanowi kontynuowa program Maluch, zapocztkowany w 2011, zaproponowa jednak jego zmodyfikowan i rozszerzon wersj, nadajc mu nazw MALUCH plus. Program MRPiPS "Maluch plus" na 2017 r...

Czytaj wicej >

Maluchy.pl logo
cia

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Start new topic Reply to this topic
Start new topic Reply to this topic
 

nowa w rzeszowie:)

> 
kasiazielonka
pon, 21 maj 2007 - 18:16
jao ze jestem nowa w rzeszowie otwieram temat i szukam osób któe planuja dzidzie w najblizszym czasie lub maja juz jakies malenstwo,
pozdrawiam
kasia
kasiazielonka


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 1,728
Dołączył: śro, 16 maj 07 - 19:24
Skąd: WrocLOVE
Nr użytkownika: 14,316




post pon, 21 maj 2007 - 18:16
Post #1

jao ze jestem nowa w rzeszowie otwieram temat i szukam osób któe planuja dzidzie w najblizszym czasie lub maja juz jakies malenstwo,
pozdrawiam
kasia

--------------------



-mój kolorowankowy blog
kasiazielonka
śro, 23 maj 2007 - 18:00
no i nikt tu nie pisze buuuuuuuuuuuuuuuuuu
;(
kasiazielonka


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 1,728
Dołączył: śro, 16 maj 07 - 19:24
Skąd: WrocLOVE
Nr użytkownika: 14,316




post śro, 23 maj 2007 - 18:00
Post #2

no i nikt tu nie pisze buuuuuuuuuuuuuuuuuu
;(

--------------------



-mój kolorowankowy blog
Kocurek
pią, 25 maj 2007 - 22:52
pisze, pisze icon_wink.gif
Ja jestem świeżą w sumie rzeszowianka, ale serdecznie witam icon_smile.gif w imieniu wszystkich (zabieganych) rzeszowianek
Kocurek


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 8,125
Dołączył: czw, 10 kwi 03 - 21:14
Skąd: z kątowni
Nr użytkownika: 548

GG:


post pią, 25 maj 2007 - 22:52
Post #3

pisze, pisze icon_wink.gif
Ja jestem świeżą w sumie rzeszowianka, ale serdecznie witam icon_smile.gif w imieniu wszystkich (zabieganych) rzeszowianek


--------------------
inka
sob, 26 maj 2007 - 07:17
cześć icon_smile.gif Ja mieszkałam w Rzeszowie a teraz mieszkam niedaleko (13km)
pozdrawiam cieplutko
inka