Aktualno¶ci

12 tysiêcy dodatkowych miejsc w ¿³obkach!

12 tysiêcy dodatkowych miejsc w ¿³obkach!

Rz±d postanowi³ kontynuowaæ program Maluch, zapocz±tkowany w 2011, zaproponowa³ jednak jego zmodyfikowan± i rozszerzon± wersjê, nadaj±c mu nazwê MALUCH plus. Program MRPiPS "Maluch plus" na 2017 r...

Czytaj wiêcej >

Maluchy.pl logo

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Start new topic Reply to this topic
Start new topic Reply to this topic
 

uwaga na sklep E-maluchy.pl!!!

, (nieuczciwy sprzedawca)
> , (nieuczciwy sprzedawca)
mamaAnia
piÄ…, 17 sie 2007 - 17:48
czesc dziewczyny,

zakladam ten watek aby ostrzec wszystkie mamy przed zakupami w internetowym sklepie www.e-maluchy.pl. Nas skusily niskie ceny (najlepsza oferta na wozek Emmaljunga) i wlasnie dzisiaj pozalowalam...

Otoz ostatnio odkrylam, ze po ledwo polrocznym uzytkowaniu w naszym wozku rdzewieja kola, a wczoraj dodatkowo zaciela sie opcja wypinania siedzenia (i wozka nie da sie rozlozyc na czesci, i nie miesci nam sie w samochodzie...). Zgodnie z warunkami gwarancji dzwonie wiec do sklepu, a pan mowi, ze on nic na to nie poradzi. No przeciez sam mi te gwarancje wystawil...! I ze jesli chce, to moge sobie zadzwonic do importera i cos negocjowac bezposrednio. Importer bardzo sie przejal, i od razu zaproponowal, zebym przez sklep wyslala wozek do ich serwisu. Problem: naprawa moze potrwac do 14 dni, a ja musze w czyms wozic dziecko, prawda...? Dzwonie wiec znowu do sklepu z pytaniem, czy na ten okres dostane moze jakis zastepczy wozek, jakikolwiek. Z tym pytaniem musialam poczekac na "szefowa". I tu dochodzimy do sedna sprawy: pani szefowa zwyzywala mojego meza od chamow i arogantow ("wozka sie zachciewa! moze mam wam nowy kupic?"), odmowila zrealizowania warunkow gwarancji (czyli musimy kontaktowac sie bezposrednio z importerem, a nie z wystawca gwarancji), zarzucila nam ze sami to zepsulismy zeby wyludzic cos od jej sklepu (!), a na koniec zaproponowala, ze mozemy u niej kupic parasolke za 159 zlotych bo jest w promocji!!! Bezczelnosc icon_smile.gif

tak wiec ostrzegam: nie kupujcie u nich, sa niesolidni i chyba przespali kurs obslugi klienta icon_mrgreen.gif lepiej doplacic pare zlotych i kupic w renomowanym sklepie, gdzie nie beda na biednego klienta krzyczec...

No, wygadalam sie troche... Ale jeszcze sie we mnie gotuje jak sobie o tym pomysle icon_evil.gif
mamaAnia


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 1
Dołączył: pią, 17 sie 07 - 17:13
Nr użytkownika: 15,818




post piÄ…, 17 sie 2007 - 17:48
Post #1

czesc dziewczyny,

zakladam ten watek aby ostrzec wszystkie mamy przed zakupami w internetowym sklepie www.e-maluchy.pl. Nas skusily niskie ceny (najlepsza oferta na wozek Emmaljunga) i wlasnie dzisiaj pozalowalam...

Otoz ostatnio odkrylam, ze po ledwo polrocznym uzytkowaniu w naszym wozku rdzewieja kola, a wczoraj dodatkowo zaciela sie opcja wypinania siedzenia (i wozka nie da sie rozlozyc na czesci, i nie miesci nam sie w samochodzie...). Zgodnie z warunkami gwarancji dzwonie wiec do sklepu, a pan mowi, ze on nic na to nie poradzi. No przeciez sam mi te gwarancje wystawil...! I ze jesli chce, to moge sobie zadzwonic do importera i cos negocjowac bezposrednio. Importer bardzo sie przejal, i od razu zaproponowal, zebym przez sklep wyslala wozek do ich serwisu. Problem: naprawa moze potrwac do 14 dni, a ja musze w czyms wozic dziecko, prawda...? Dzwonie wiec znowu do sklepu z pytaniem, czy na ten okres dostane moze jakis zastepczy wozek, jakikolwiek. Z tym pytaniem musialam poczekac na "szefowa". I tu dochodzimy do sedna sprawy: pani szefowa zwyzywala mojego meza od chamow i arogantow ("wozka sie zachciewa! moze mam wam nowy kupic?"), odmowila zrealizowania warunkow gwarancji (czyli musimy kontaktowac sie bezposrednio z importerem, a nie z wystawca gwarancji), zarzucila nam ze sami to zepsulismy zeby wyludzic cos od jej sklepu (!), a na koniec zaproponowala, ze mozemy u niej kupic parasolke za 159 zlotych bo jest w promocji!!! Bezczelnosc icon_smile.gif

tak wiec ostrzegam: nie kupujcie u nich, sa niesolidni i chyba przespali kurs obslugi klienta icon_mrgreen.gif lepiej doplacic pare zlotych i kupic w renomowanym sklepie, gdzie nie beda na biednego klienta krzyczec...

No, wygadalam sie troche... Ale jeszcze sie we mnie gotuje jak sobie o tym pomysle icon_evil.gif
> uwaga na sklep E-maluchy.pl!!!, (nieuczciwy sprzedawca)
Start new topic
Reply to this topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:



Wersja Lo-Fi Aktualny czas: czw, 23 maj 2024 - 22:04
lista postów tego w±tku
© 2002 - 2018  ITS MEDIA, kontakt: redakcja@maluchy.pl   |  Reklama