Aktualno¶ci

12 tysiêcy dodatkowych miejsc w ¿³obkach!

12 tysiêcy dodatkowych miejsc w ¿³obkach!

Rz±d postanowi³ kontynuowaæ program Maluch, zapocz±tkowany w 2011, zaproponowa³ jednak jego zmodyfikowan± i rozszerzon± wersjê, nadaj±c mu nazwê MALUCH plus. Program MRPiPS "Maluch plus" na 2017 r...

Czytaj wiêcej >

Maluchy.pl logo

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Start new topic Reply to this topic
Start new topic Reply to this topic
 

Kiedy i jak załatwia się żłobek?

, lubuskie, jeśli to ma znaczenie
> , lubuskie, jeÅ›li to ma znaczenie
Tigerek
śro, 27 lip 2011 - 11:20
Planujemy malucha na późną wiosnę przyszłego roku, jak się powiedzie to urodzi się maj-czerwiec 2011. Z racji sytuacji finansowej muszę zaraz po macierzyńskim wrócić do pracy, jestem nauczycielką.

Czy rekrutacje są tyko w, marcu, jak do przedszkola icon_question.gif Nie wiem, czy będzie nas stać na opiekunkę icon_sad.gif
Tigerek


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 2,506
Dołączył: nie, 12 paź 08 - 15:06
Nr użytkownika: 22,497




post śro, 27 lip 2011 - 11:20
Post #1

Planujemy malucha na późną wiosnę przyszłego roku, jak się powiedzie to urodzi się maj-czerwiec 2011. Z racji sytuacji finansowej muszę zaraz po macierzyńskim wrócić do pracy, jestem nauczycielką.

Czy rekrutacje są tyko w, marcu, jak do przedszkola icon_question.gif Nie wiem, czy będzie nas stać na opiekunkę icon_sad.gif

--------------------
Nie zapomnimy... [*] (17.12.2013r, 11t.c.; 13.04.2014r., 5t.c.)
Helena
śro, 27 lip 2011 - 11:37