Aktualno¶ci

12 tysiêcy dodatkowych miejsc w ¿³obkach!

12 tysiêcy dodatkowych miejsc w ¿³obkach!

Rz±d postanowi³ kontynuowaæ program Maluch, zapocz±tkowany w 2011, zaproponowa³ jednak jego zmodyfikowan± i rozszerzon± wersjê, nadaj±c mu nazwê MALUCH plus. Program MRPiPS "Maluch plus" na 2017 r...

Czytaj wiêcej >

Maluchy.pl logo

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Start new topic Reply to this topic
Start new topic Reply to this topic
 

umowa o pracę a urlop macierzyński

> 
jagoda1976
pon, 19 maj 2003 - 18:02
Mam pewien problem. Mam termin na początek czerwca i pewnie od tego momentu dostanę urlop macierzyński, który skończy mi się pod koniec września. Umowę ze swoim zakładem mam na czas określony do końca sierpnia. I teraz nie wiem, czy po 31 sierpnia jak nie podpiszę nowej umowy o pracę, czy dalej przysługuje mi urlop macierzyński. Czy wtedy wypłaca mi go ZUS? Czy po 31 sierpnia idę na bezrobocie? Jestem w tych sprawach zielona i proszę pomóżcie mi.
Z góry dziekuję.
Jagoda
jagoda1976


Grupa: U?ytkownicy
Postów: 566
Dołączył: pon, 19 maj 03 - 16:11
Skąd: Kraków
Nr użytkownika: 742

GG:


post pon, 19 maj 2003 - 18:02
Post #1

Mam pewien problem. Mam termin na początek czerwca i pewnie od tego momentu dostanę urlop macierzyński, który skończy mi się pod koniec września. Umowę ze swoim zakładem mam na czas określony do końca sierpnia. I teraz nie wiem, czy po 31 sierpnia jak nie podpiszę nowej umowy o pracę, czy dalej przysługuje mi urlop macierzyński. Czy wtedy wypłaca mi go ZUS? Czy po 31 sierpnia idę na bezrobocie? Jestem w tych sprawach zielona i proszę pomóżcie mi.
Z góry dziekuję.
Jagoda
Małgoś.dz
pon, 19 maj 2003 - 20:19
Ja nie jestem biegła w kodeksie, ale oto co niedawno wyczytałam na ten temat w Gazecie Wyborczej w artykule "Poradnik o prawach matek" z dn. 03-03-2003: